چرا اپلیکیشن تخصصی درب های اتوماتیک شیشه ای برای کمپانی ها ضروری ست؟ 

()

همگام با گسترش صنعت تکنولوژی و حضور استارتاپ ها شاهد نیاز مشتریان بالقوه و بالفعل در صنعت درب های اتوماتیک بخصوص درب های اتوماتیک شیشه ای به دسترسی سریع و آسان برای ثبت سفارشات هستیم.

درب های اتوماتیک شیشه ای
اپلیکیشن آکام

اما فقط نیاز مشتریان به سفارش ویژه الزام‌آور برخورداری از اپلیکیشن درب های اتوماتیک نیست.

در این مقاله به بررسی چرایی و چگونگی این مهم خواهیم پرداخت.

از آنجا که امروزه رقابت در حوزه بازاریابی سمت و سوی خاص در جهت بدست آوردن رضایت بیشتر مشتریان را پیدا کرده است، فعالین اقتصادی می‌توانند با توجه به پلتفرم های آنلاین در هر زمینه از رقبای خود پیشی بگیرند.

اما این نکته زمانی حائز اهمین می‌شود که در ابتدای امر شرکت ها از مکانیزم درستی در حوزه های مختلف استفاده کرده باشند.

بطور مشخص یک شرکت تولیدی می‌بایست قبل از راه اندازی هرگونه استارتاپ یا اپلیکیشن مکانیزم سازمانی ویژه ای را از خط تولید گرفته تا منابع انسانی، فروش، حسابداری و خدمات پس از فروش، در کمپانی خود مصوب و اجرا کرده باشد.

کارمندان می‌بایست با اصول مشتری مداری آشنا بوده و نحوه تعامل با هر مشتری را فراخور چارچوب تعریف شده در سازمان تجربه کرده باشند، در چنین شرایطی ست که راه اندازی پلتفرم آنلاین می‌تواند گامی مثمر ثمر در راستای افزایش فروش و جلب رضایت مشتری باشد.

در واقع استفاده از اپلیکیشن نه تنها دسترسی خریداران به خدمات و یا سفارش محصول از یک شرکت را آسان تر می‌نماید بلکه هم‌افزایی پرسنل هر کمپانی با مشتریانش را در تمامی حوزه ها بهبود می‌بخشد.

صنعت درب اتوماتیک و لزوم اپلیکیشن در این صنعت؛

با توضیحاتی که ذکر شد به این حقیقت می‌رسیم که در صنعت درب اتوماتیک نیز استفاده از پلتفرم آنلاین علاوه بر مفید بودن ضرورتی غیر قابل اجتناب است.

شرکت های تولید کنندهُ درب اتوماتیک می‌توانند با بهره‌گیری از CRM کامل و مطلوب تر راهکاری هدفمند، هوشمند و کارساز را برای مشتریان خود هموار نمایند.

به عنوان مثال ثبت درخواست های مشابه در ابعاد یکسان همچنین نوع و رنگ شیشه یا فریم های مورد نیاز خریدار بر زمان تولید، نصب و راه اندازی یک درب اتوماتیک تاثیرگذار است و گاهی عدم مدیریت زمانی می‌تواند پروسهُ اجرای بهینهُ سفارش را دچار مشکل نموده و این امر سردرگمی و ناهماهنگی پرسنل و به تبع آن نارضایتی خریدار را در پی خواهد داشت.

از طرف دیگر با توجه به تنوع اپراتورهای موجود در بازار معرفی یک محصول کارآمد با مناسبترین قطعات از جمله؛ موتور، کنترل باکس، سنسورها، ریل، شاسی، دستک ها و غلتک ها و یا سایر موارد می‌تواند از حوصلهُ یک ارتباط تلفنی با مشتری یا حتی قرار ملاقات حضوری خارج باشد.

(که البته به این امر وجود پاندمی‌های مختلف و نیاز مشتریان به سفارش از راه دور و آنلاین را هم باید اضافه نمود.)

به طور کلی از جمله فواید استفاده از اپلیکیشن درب های اتوماتیک برای شرکت های فعال در این زمینه را می‌توان به موارد ذیل بر شمرد؛

۱) کارشناسی مطلوبتر هر پروژه توسط تکنسین های فنی.

۲) دریافت سفارش سریع و پاسخگویی موثرتر

۳) پیگیری پروژه از مرحلهُ ثبت سفارش تا تولید، ارسال، نصب و راه اندازی به شکل دقیق و کامل‌تر

۴) ایجاد بانک اطلاعاتی جامع‌تر و ارتباط آنلاین.

۵) عدم اتلاف وقت کلیهُ پرسنل در تمامی دپارتمان ها.

فواید استفاده از اپلیکیشن درب های اتوماتیک برای مشتریان؛

گفتیم که برخورداری و راه اندازی یک اپلیکیشن درب اتوماتیک در این صنعت چه فوایدی برای آن شرکت دارد اما آنچه برای یک کمپانی پسندیده است حتما می‌بایست برای خریداران محصول یا خدمات آن کمپانی پسندیده تر باشد!

بر این اساس لزوم استفاده از پلتفرم آنلاین در درب های اتوماتیک امری ضروری‌تر خواهد بود، چرا که مشتریان بازارهای هدف این صنعت از یک فروشگاه لوازم خانگی گرفته تا مجتمع های بزرگ تجاری، اداری، بیمارستان‌ها، سازمان‌ها یا سایر مراکز و نهادها با دسترسی به اپلیکیشن جامع می‌توانند به راحتی از موارد ذیل بهره برده و از خرید خود رضایت مطلوب‌تری داشته باشند؛

۱) سفارش آسان و سریع محصول

۲) انتخاب هوشمند و دقیق محصول

۳) پرداخت آنلاین و مستند خرید

۴) پیگیری زمانی هر خرید از مرحلهُ ثبت سفارش تا ارسال، نصب و راه اندازی

۵) دریافت فاکتور و کارت گارانتی آنلاین

۶) امکان اعلام سریع نیاز به خدمات و پشتیبانی

۷) امکان پیگیری زمان سرویس دهی بصورت آنلاین

۸) بهره گیری از تخفیف ویژه در نوبت های گوناگون هر سفارش متناسب با نوع محصول.

گروه صنعتی آکام طراح و تولید کنندهُ تخصصی انواع درب اتوماتیک در ایران با راه اندازی اولین پلتفرم آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای گامی مثمرثمر و سودمند را برای تحقق آسایش و آرامش مشتریان خود برداشته است، مشتریان گروه صنعتی آکام می‌توانند با نصب اپلیکیشن درب اتوماتیک (AKAM APP) از مزایای ویژه سفارش محصول و یا خدمات بهره مند گردند.

درب اتوماتیک، آرایهُ کاشانهُ ماناست.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x