تاثیر اپلیکیشن بر افزایش فروش 

()

اپلیکیشن ها ممکن است همراه با رایانه و نرم افزار سیستم آن باشند یا به طور جداگانه منتشر شوند و به صورت اختصاصی ، منبع باز یا پروژه کدگذاری شوند. اپلیکیشن های ساخته شده برای سیستم عامل های تلفن همراه را اپلیکیشن های تلفن همراه می‌نامند.

درب های اتوماتیک شیشه ای
اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای

چگونه یک اپلیکیشن موبایل می‌تواند باعث افزایش فروش و افزایش تجربه مشتری شود:

همگام شدن با تقاضای مصرف کننده روندی بی پایان است. متأسفانه ، رقبای شما نیز به اهمیت این موضوع پی برده و در تلاشند تا روش های جدیدی برای برتری ایجاد کنند. در فرهنگی که دسترسی سریع به محصولات و یا خدمات از طریق دستگاه های مختلف در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است چگونه مشتریان خود را راضی می کنید؟
بر این اساس گروه صنعتی آکام با ساخت اپلیکیشن موبایل و طراحی اپلیکیشن اندروید باعث افزایش فروش شده است.

خبر خوب این است که گزینه های مقرون به صرفه ای برای کمک به حفظ و رشد مشتری شما وجود دارد. یک گزینه توسعه وب سایت با طراحی پاسخگو است. طراحی های پاسخگو به این ترتیب نامگذاری می شوند زیرا “پاسخ” می دهند یا با هر دستگاه تلفن همراه سازگار می شوند.

با استفاده از یک طراحی پاسخگو ، یکپارچگی و قابلیت مرور وب سایت حفظ می شود و نیازی به ایجاد یک سایت “موبایل” جداگانه نیست. با این وجود ، در حالی که مصرف کنندگان به تقاضای بیشتر و بیشتر خود ادامه می دهند ، بسیاری از شرکت ها علاوه بر وب سایت های پاسخگو ، برای کمک به افزایش فروش و افزایش تجربه مشتری ، برنامه های تلفن همراه را نیز راه اندازی می کنند.

داشتن یک برنامه تلفن همراه بیشترین سود را دارد که تجربه مشتری را افزایش دهد.

ارائه یک مولفه تجارت الکترونیکی به برنامه شما می تواند در کمک به خرید مشتری در خرید مفید باشد. نکته منفی وب سایت های تجارت الکترونیکی این است که گاهی اوقات در دستگاه های تلفن همراه مشتری پسند نیستند. داشتن یک برنامه دوستانه تجارت الکترونیکی برای تکمیل وب سایت تجارت الکترونیکی خود ، به مشتری این فرصت را می دهد تا به سرعت قیمت گذاری محصول را بدست آورد و سفارش خود را ثبت کند. هنگامی که محصول را در برنامه شما جستجو کردند ، به احتمال زیاد مشتریان با ضربه زدن روی صفحه سفارش خود را در محل ثبت می کنند.

درج مزایای ارزش افزوده برای مشتریان برنامه به تولید فروش کمک می‌کند. برنامه های خرده فروشی که از یک برنامه پاداش استفاده می کنند می توانند به شما در رقابت بیشتر کمک کنند. استارباکس با ارائه امتیازاتی به پاداش هایی مانند بارگیری رایگان آهنگ ، برنامه های رایگان و نوشیدنی های رایگان ، از این مزیت به نفع خود استفاده می‌کند. این مزایا منحصراً برای مشترکین برنامه است و به مشتریان کمک می‌کند تا از تجارت خود حمایت کنند. این ، به همراه توانایی پرداخت مستقیم از طریق برنامه ، برای همه یک برنده دو برابر است

نکته مهم در پیاده‌سازی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه آنلاینی که هم سایت دارد و هم اپلیکیشن، خطر ایجاد دو گانگی برای کاربران را دارد. در این حالت کسب و کار، فروشگاه یا برند مورد نظر باید اطمینان حاصل کند که تجربه کاربر در سایت فروشگاه اینترنتی به خوبی و راحتی تجربه او در اپلیکیشن باشد. ( حتی این تجربه باید کمی بهتر یا متفاوت تر باشد.) نکته این جاست که اپلیکیشن و سایت یک فروشگاه آنلاین نباید جدا از یکدیگر باشند و کاربر باید بتواند به سادگی بین سایت و اپلیکشن در رفت و آمد باشد.

طراحی اپلیکیشن و یا سایت یک کسب و کار سنتی فرایندی است که باید با استراتژی و برنامه ریزی مناسب انجام شود. خود فرایند توسعه، باید با علم و تخصص کامل به صورتی انجام شود که از نظر فنی ، تکنیکی و طراحی، وب سایت یا اپلیکیشن تجربه کاربری خوبی را منتقل کنند. ولی این کافی نیست!

ممکن است گاهی با توجه به بازار هدف فروشگاه اینترنتی، محصولات یا نحوه فروش، نیازی به طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی نباشد که در این صورت فرایند طراحی اپلیکیشن توسط شرکت نرم افزاری، تنها سربار هزینه خواهد بود.

با اپلیکیشن همیشه جلوی چشمان مشتریان باشید

آمار نشان میدهد که هر ایرانی به صورت میانگین، دو ساعت از زمان خود را صرف کار با گوشی تلفن همراهش میکند. البته در نگاهی واقع بینانه اغلب کاربران در این مدت، از تعدادی اپلیکیشن محدود که عمدتا شبکه های اجتماعی و پیام رسان هستند استفاده میکنند. اما اگر از زاویه ای دیگر به رفتار آن ها بنگرید کاربران در طول روز ده‌ها بار قفل گوشی خود را می گشایند و صفحه اول حاوی اپلیکیشن‌های متعدد گوشی خود را بالا و پایین می‌کنند. بنابراین حتی اگر مورد نیاز روزمره کاربران نباشید اما شانس دیده شدن مداوم توسط کاربران را از دست نداده اید. روزانه چندین بار دیده شدن توسط کاربران هدف موقعیتی خاص و منحصر به فرد است که کمتر روش تبلیغاتی میتواند آن را مهیا سازد. حتی اگر اپلیکیشن شما در همان لحظه مورد استفاده کاربر قرار نگیرد و یا حتی فراموش کرده باشد که چرا اپلیکیشن را نصب کرده، مشاهده متعدد آیکون برند شما یک تصویر ذهنی از حضور فعال شما در ذهن او ایجاد می‌کند. در ادامه هرگاه نیاز به خدمات مشابه شما در او به وجود بیاید اولین انتخاب قطعا شما خواهید بود.

با اپلیکیشن یک کانال بازاریابی مستقیم با کاربران خود بسازید

امکانات متناسب یک اپلیکیشن ارتباط مستقیم شما با مخاطبینتان را به مقدار قابل توجهی افزایش میدهد. اپلیکیشن ها دارای دایره کاربری متعددی هستند. به عنوان مثال میتوانند ارائه دهنده خدماتی متنوع به کاربران همچون قیمت، رزرو، پیام رسانی، اخبار، اطلاعات عمومی، خرید و فروش کالاو … باشند. مهم ترین مزیتی که یک اپلیکیشن در بازاریابی و افزایش فروش دارد این است که، مهم ترین اطلاعات، پیشنهادات ویژه و … توسط یک نوتیفیکیشن ساده به کل کاربران اطلاع رسانی خواهد شد.

با اپلیکیشن ارزش گذاری مشتریان و مخاطبینتان را آغاز کنید.

اپلیکیشن ها امکانات بسیاری دارند. تمامی این امکانات به گونه ای طراحی شده اند که کسب و کار بتواند ارتباطی صمیمانه و نزدیک با مخاطبین خود داشته باشد. هرچقدر یک کسب و کار خود را به مشتریانش نزدیک تر کند و بیشتر به آن ها توجه کند، مشتری بیشتر احساس ارزشمند بودن میکند. هرچقدر این حس در یک مشتری قوی تر باشد وفاداری اش نسبت به برند بیشتر میشود. با اپلیکیشن میتوانید آمار متناسبی با فعالیت کاربران و مخاطبین خود به دست آورید و خدمات و جوایز متعددی اهدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب های اتوماتیک کشویی بادوام ، زیبا و دلپذیر همچنین شخصی سازی آسان ، با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x