درب های اتوماتیک شیشه ای آکام بهترین برند 

()

بهترین برند درب های اتوماتیک شیشه ای – رپورتاژ گروه صنعتی آکام

درب اتوماتیک یکی از تکنولوژی‌هایی است که باعث ایجاد راحتی و امنیت در ساختمان‌های مختلف مانند هتل، رستوران، پاساژها و… شده است. شاید برایتان جالب باشد که جرقه‌ی به کارگیری و اختراع درب‌های اتوماتیک از دوران یونان باستان زده شد. امروزه برندهای زیادی در زمینه درب اتوماتیک وجود دارد؛ و برای کارفرماها انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک اهمیت دارد. در این مطلب با گروه صنعتی آکام همراه هستیم و می‌خواهیم راجع به درب‌های اتوماتیک و بهترین برند درب اتوماتیک صحبت کنیم.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای آکام

با درب های اتوماتیک شیشه ای آشنا هستید؟

احتمالا نیاز به وجود درب¬هایی که به طور خودکار باز و بسته شوند از حدود دو هزار سال پیش حس می¬شده است که یونانیان به فکر اختراع چنین درب¬هایی افتادند. این درب¬های اتوماتیک با استفاده از نیروی بخار آب باز و بسته می¬شدند. پس از آن تکنولوژی درب اتوماتیک در طی سال‌ها پیشرفت زیادی داشته است؛ تا به امروز که این نوع درب ها با استفاده از چشمی ها و سنسورها و در کمترین زمان باز و بسته می‌شوند.
وقتی تصمیم به نصب درب اتوماتیک در یک ساختمان می¬گیریم اولین سوالات این است: انواع درب اتوماتیک ساختمان کدامند؟ بهترین برند درب اتوماتیک کدام است؟ و چگونه بهترین نوع درب اتوماتیک را انتخاب کنیم؟

انواع درب اتوماتیک ساختمان کدامند؟

درب های اتوماتیک شیشه ای انواع مختلفی دارند و شاید بتوان گفت اغلب این درب ها شیشه ای هستند و البته انواعی از دربهای اتوماتیک در پارکینگ ها و یا بیمارستان ها وجود دارند که جنس شان متفاوت است. رایج ترین تقسیم بندی انواع درب اتوماتیک براساس نوع باز و بسته شدن آنهاست.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از:

– درب اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ)
– درب اتوماتیک لولایی (سوئینگ)
– درب اتوماتیک تاشو (فولدینگ)
– درب اتوماتیک مثلثی
– درب اتوماتیک گردان (ریوولوینگ)

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای، چگونه درست انتخاب کنیم؟

بهترین درب اتوماتیک شیشه ای برای هر مشتری با توجه به میزان خدمات و رفع نیاز مشتری توسط شرکت مشخص می شود. برای انتخاب بهترین درب اتوماتیک شیشه ای باید به عوامل مختلفی توجه شود:
– مکان نصب: اینکه کاربری فضا تجاری، مسکونی، اداری یا آموزشی و… باشد در انتخاب نوع درب اتوماتیک موثر است. همچنین میزان فضای در دسترس برای نصب در، در انتخاب نوع درب اتوماتیک تاثیرگذار است.
– میزان رفت و آمد: با توجه به حجم تردد  افراد، باید بهترین نوع درب اتوماتیک که با باز و بسته شدن زیاد و یا کم سازگار هستند انتخاب شود.
– عرض و ارتفاع دهنه ورودی: تناسب اندازه بین نوع درب اتوماتیک با اندازه فضایی که برای نصب درب اتوماتیک در نظر گرفته می¬شود مهم است.
– گارانتی برند درب اتوماتیک: یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای، بررسی وجود ضمانت و گارانتی محصول است.
– هزینه و قیمت: انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای باید متناسب با میزان بودجه شما باشد. فراموش نکنید گاهی پرداخت هزینه بیشتر برای محصول باکیفیت، مقرون به صرفه تر خواهد بود.

درب اتوماتیک شیشه ای
گروه صنعتی آکام

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه در اغلب ساختمان ها از درب اتوماتیک استفاده می‌شود. گسترش استفاده از این نوع درب ها در انواع کاربری‌ها مزایای زیاد آن را اثبات می‌کند. از جمله مزایای درب‌‌های اتوماتیک شیشه ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– راحتی در رفت و آمد افراد
– ایجاد آسایش برای معلولین و سالمندان
– قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب های اتوماتیک
– جلوگیری از هدررفت انرژی
– میزان امنیت بالای درب های اتوماتیک

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x