مزایای استفاده از اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

همه از اهمیت رفتن مستقیم به مکان مشتریان خود اطلاع دارند و گرچه انقلاب اپلیکیشن فقط چند سال پیش آغاز شده است ، اما این شکل از بازاریابی سریعاً در حال رشد است و هیچ نشانه ای از کند شدن آن وجود ندارد.

درب های اتوماتیک شیشه ای
اپلیکیشن آکام

در حال حاضر ۷۷٪ از جمعیت جهان آنلاین هستند. با تصویب سریع تلفن های هوشمند و تبلت ها ، کسب و کارها هر روز با فرصت های بیشتری روبرو می شوند که نحوه تحویل و دسترسی به خدمات یا محصول آنها را کاملاً تغییر می دهد.

گزارش ACMA Communications برای سال ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ تأیید می کند که تحرک همه گیر است و نقش بسزایی در زندگی روزمره استرالیایی ها دارد. سال گذشته فقط در استرالیا ۱۳.۰۸ میلیون نفر یک برنامه تلفن همراه را در یک دوره ۶ ماهه بارگیری کردند.

با فراگیر شدن استفاده از گوشی های تلفن همراه ،اپلیکیشن های موبایل و به ویژه اپلیکیشن فروشگاهی کاربرد بسیاری پیدا کرده اند. اکنون نمی توان اهمیت بازاریابی اینترنتی از طریق گوشی های تلفن همراه را نادیده گرفت. کاربرد ساخت اپلیکیشن برای سایت ، به نوع کسب و کار و ترجیح مخاطبانتان بستگی دارد. قبل از طراحی اپلیکیشن باید بدانید که ساخت اپلیکیشن چه مزیت هایی برای مشتریان ایجاد می کند و چگونه به توسعه کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

با توجه به این موضوع ، برای تشخیص این که آیا طراحی اپلیکیشن موبایلی برای شما کاربرد دارد یا خیر ، لازم است با مزیت های اپلیکیشن های گوشی تلفن همراه آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای توسعه کسب و کارتان اتخاذ نمایید.

از جمله مزایای ساخت اپلیکیشن موبایل برای وب سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

برنامه های موبایل سریعتر هستند

در پایان روز آنچه که کاربران فکر می کنند و آن را دوست دارند همان چیزی است که تجارت را به ارمغان می آورد

برنامه ها معمولاً ۱.۵ برابر سریعتر از وب سایت های تلفن همراه هستند و عملکرد آنها را نیز بسیار سریعتر است. اپلیکیشن ها داده های خود را به صورت محلی در دستگاه شما ذخیره می کنند. همه ، بازیابی اطلاعات در یک چشم به هم زدن اتفاق می افتد. در مورد mobi-sites ، داده ها باید از سرورهای وب دریافت شوند که بسته به سرعت شبکه و اندازه بسته ها ممکن است از چند ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد.

اپلیکیشن ها دسترسی بسیار سریع تر و آسان تری نسبت به استفاده از مرورگر برای کاربران به وب سایت شما ایجاد می کند. زمانی که شخصی می خواهد آدرس وب سایت شما را در مرورگر گوشی تلفن همراه باز کند ، ابتدا باید آدرس را پیدا کند ، سپس آدرس را وارد کرده و بعد از آن سایت را باز نماید. اما باز کردن اپلیکیشن و مشاهده اطلاعات به روز ، کمتر از یک ثانیه طول می کشد و دسترسی بسیار سریع تر و آسان تری را برای مشتریان ایجاد می کند. این باعث می شود که افراد پیگیری بیشتری در بازدید از وب سایت شما داشته باشند.

خرید آسان

اگر اپلیکیشن شما به گونه ای طراحی شده باشد که به درگاه پرداختی مستقیم بانکی متصل شود ، مشتریان به خرید علاقه مند تر می‌شوند. زیرا خرید از اپلیکیشینی که اطلاعات کامل را در خود جا داده ، سبد خرید دارد و به درگاه پرداختی نیز متصل می گردد ، آسان تر و در دسترس تر از خرید با وب سایت می باشد.

یک یادآوری ثابت برای کسب و کار شما

امروزه افراد به صورت دائمی در حال استفاده از گوشی تلفن همراهشان هستند. زمانی که کاربران اپلیکیشن وب سایت شما را نصب می کنند ، برند شما همواره در برابر دید آن ها خواهد بود. این امر باعث افزایش میزان وفاداری مشتریان می شود و برندتان را تقویت می کند. اپلیکیش در یادآوری و تقویت برند تاثیر خیلی بیشتری نسبت به ثبت آدرس وب سایت توسط مشتریان در نشانگر مرورگرهایشان دارد.

کاهش هزینه ها 

اپلیکیشن ها با ایجاد دسترسی سریع و آسان به جدیدترین اخبار و اطلاعات وب سایت ، باعث کاهش نیاز به اطلاع رسانی می شوند. در نتیجه هزینه های پیامک ، ایمیل ، خبرنامه ، پاسخگویی های تلفنی و … کم خواهد شد. همچنین اغلب اپلیکیشن ها امکان ارسال نوتیفیکیشن دارند و می توانید تخفیف های ویژه ، محصولات جدید و امکانات خاص را برای مشتریان نمایش داده و آن ها را برای بازدید یا خرید از وب سایتتان ترغیب نمایید.

از جمله امکاناتی که اپلیکیشن اندروید فروشگاهی آکام در اختیارتان می گذارد :

– سفارش آنلاین درب اتوماتیک (در چند مرحله به سادگی درب اتوماتیک خود را سفارش دهید)

– ثبت سفارش خدمات درب اتوماتیک (آکام سرویس)

– ثبت سفارش حرفه ای (سیستم ثبت و پیگیری سفارش بر پایه Conversation form)

– دسترسی ۲۴ ساعته (فروشگاه درب اتوماتیک شما همیشه در دستانتان است)

– بدون محدودیت زمان و مکان (در هر زمان و مکان محصول یا خدمات خود را سفارش دهید)

– پشتیبانی تخصصی و دسترسی به کارشناسان مجرب

– دسترسی دائم به سوابق سفارشات

– ارائه ضمانتنامه الکترونیکی از طریق اپلیکیشن

– صدور فاکتور و پرداخت آسان از طریق درگاه آنلاین

– آکادمی آکام (اولین آموزشگاه آنلاین درب اتوماتبک)

– دسترسی به جدیدترین مقالات درب‌های اتوماتیک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب های اتوماتیک کشویی بادوام ، زیبا و دلپذیر همچنین شخصی سازی آسان ، با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x