درب اتوماتیک فولدینگ (تاشو) 

()

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو که نام های دیگر آکاردئونی،اتوبوسی و یا فولدینگ هم می نامند. عملکرد این درب ها به صورت خطی یا ریلی و همینطور از داخل یا خارج درگاه هم قابل راه اندازی است.

درب های فولدینگ یا تاشو در کمترین عرض بیشترین بازشو را به محیط داده دارای عملکرد خوب با سرعت بالا می باشد.این نوع درب برای سازه هایی که بازشوی دهانه درب ورودی کم بوده و نیاز به بیشترین بازشو را دارند استفاده گردیده و بیش از ۸۵ درصد عرض کل دهانه بازشو مفید می باشد. با توجه به پارامترهایی نظیر قدرت، نصب آسان و هماهنگی ظاهری آن با محیط اطراف و قابلیت کارآمدی بالا در حداقل فضای موجود و سرعت بازشوی مناسب خود، از تقاضای ویژه ای در بین خریداران برخوردار می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی در مکان های به نسبت با عرض کم نصب می گردد که به هیچ عنوان از مدل اپراتورهای درب اتوماتیک دیگری نمی توان استفاده کرد و به عرض بازشو کامل دهنه نیاز دارند از مکانیزم بریک اوت استفاده می گردد و به صورت خلاصه اپراتور درب اتوماتیک فولدینگ ۸۰% دهنه را بازشو می دهد ولی در مکان هایی که خروج اضطراری نیاز باشد و یا احتیاج به بازشوی کامل داشته باشد، از فریم های بریک اوت استفاده می شود که روی دیوار کنار لت ها، به صورت لولایی جمع می شود و مزیت آن در مکان هایی که حجم بالای تردد در زمان کوتاه تردد دارند امکان پذیر می باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ یا اتوبوسی با ظاهر خاص خود می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد و برای درب ورودی سالن ها و اماکن مسکونی بسیار مناسب است.

درب اتوماتیک در مواردی بیشتر استفاده می شود که متقاضیان درب اتوماتیک در مکان خود مشکل محدودیت فضا داشته باشند. از لحاظ ساختاری نیز درب های اتوماتیک تاشو بسیار شبیه به درب اتوماتیک لولائی هستند, با این فرق که هر تکه به دو بخش تقسیم شده است و دو تکه حاصل به یکدیگر لولا شده اند.

باتوجه به سلیقه مشتری و شرایط موجود گاهی هم ممکن است که درب اتوماتیک تنها به یک طرف دیوار نصب شود, که در این شرایط درب اتوماتیک از دو تکه لولا شده به هم تشکیل می شود که لنگه اول از یک جهت به دیوار لولا خواهد شد‌.

مزیتی که درب اتوماتیک تاشو را از دیگر درب های اتوماتک متمایز می کند (مخصوصا درب اتوماتیک لولایی) کم شدن شعاع کارکرد و بسته و باز شدن آن می باشد, این مزیت برای مکان هایی که فضای کمی دارند بسیار مهم است.

همچنین سرعت عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک تاشو نسبت به دیگر درب اتوماتیک فوق العاده می باشد. توانایی استفاده بالا و پیوسته و نا محدود را دارد. این ویژگی موجب شده تا از این مدل درب اتوماتیک در محیط های پر تردد استفاده شود.

درب اتوماتیک تاشو به علت برخورداری از دستگاه محرکه و منحصر به فرد بسیار نرم و بدون آلودگی صوتی به راحتی در طول شبانه روز کار می کند.

درب اتوماتیک تاشو در موارد خاصی که نیاز به سرعت بالا برای بسته و باز شدن درب اتوماتیک و امنیت آن ضروری ست، بسیار پر کاربرد است.

۲ الی ۴ ثانیه زمانی است که درب اتوماتیک تاشو باز می شود لازم به ذکر است که درب اتوماتیک تاشو استاندارد سرعت آن یک متر بر ثانیه است.

مزایای درب اتوماتیک فولدینگ (تاشو) :

۱- کم بودن شعاع کارکرد که درب اتوماتیک عملیات را انجام می دهد ( این نکته را هنگامی که درب اتوماتیک تاشو را با درب اتوماتیک لولایی معمولی در مکانی محدود مقایسه کنید متوجه می شوید)

۲- بالا بودن سرعت هنگام بسته و باز شدن درب اتوماتیک

۳- بسیار کاربردی برای مکان هایی که فضای محدود دارند

۴- دارای امنیت بالا

۵- درب اتوماتیک از دو سمت باز می شود

۶- متغییر بودن ضخامت شیشه از ۸mm تا ۱۴۰۰mm

۷- مناسب برای پمپ بنزین ها, مجتمع هایی که دارای ورودی با فضای کم هستند و همچنین فروشگاه ها.

ویژگی های درب اتوماتیک فولدینگ:

  • بدون محدودیت بودن تردد
  • مجهز به موتور ۱۰۰ وات دانکر آلمان
  • مجهز بودن به پنل های نمایش دهنده وضعیت درب اتوماتیک قابل نصب بر روی کاور
  • مجهز به شاسی و ریل بهمراه یراق آلات، هرزگرد و بازویی های مخصوص با بالاترین درجه سختی آلومینیوم
  • پر قدرت، سریع و بی صدا
  • ارائه بیشترین میزان قابل باز شدن برای تردد و مکان های کم جا با عرض کم
  • سیستم ماژولار با قابلیت سریع نصب قطعات درب اتوماتیک تاشو

 

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب با بهترین بهره وری در خدمت شما می باشد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x