چرا کمپانی ها باید دارای اپلیکیشن های انحصاری باشند؟ 

()

شیوه های بازاریابی و اطلاع رسانی در حال تحول و پیشرفت است. بازاریابی به صورت دیجیتال به تدریج جایگزین روش های سنتی می‌شود و کسب و کارها را وادار به استفاده از شیوه های نوین مثل استفاده از اپلیکیشن ها می‌کند.

اپلیکیشن
اپلیکیشن آکام ( AkamApp )

راه هایی که کسب و کار شما می‌تواند از داشتن یک اپلیکیشن خوب برخوردار شود:

ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید

هرچه مشتریان با تجارت و کالای شما تعامل بیشتری داشته باشند، امتیاز بیشتری را جمع می‌کنند که به نوبه خود می‌تواند برای معاملات عالی محصولات مورد استفاده آنها استفاده شود.

استارباکس با ارائه جوایز منحصربفرد به مشترکان خود، از اپلیکیشن به نفع خود استفاده می‌کند ، و این باعث ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید قهوه (و سایر میان وعده های خوشمزه) از آنها می‌شود.

آنها با سرعت بخشیدن به کل فرآیند معامله ، حتی به کاربران خود امکان پرداخت مستقیم از اپلیکیشن را می‌دهند.

یک نام تجاری قوی تر بسازید

یکی از مهمترین مواردی که یک اپلیکیشن به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد ، آگاهی و ارتباط با نام تجاری شما است. و از طریق آن تعامل منظم با بازار هدف، اعتماد شما تقویت می‌شود.

هر چقدر مخاطبان شما بیشتر به شما اعتماد کنند، احتمال شنیدن مراحل فروش بعدی و حتی تعهد به برند شما بیشتر است. با استفاده از یک برنامه ، با نشان دادن نام تجاری خود، به کاربران نشان خواهید داد که چرا باید به شما اعتماد کنند.

به همان روشی که توزیع آهن‌ربا ،تقویم ها و دیگر یادگاری های تصادفی با آرم شرکت شما در گذشته توزیع می‌شود ، هم به عنوان تبلیغات و هم به عنوان کمک، اپلیکیشن های موبایل برند شما را تقویت می‌کنند.

ارتباط بهتر با مشتریان

خدمات مشتری فقط ارتباط چهره به چهره بین همکاران فروش و مشتریان نیست.
از آنجا که ۲.۶ میلیارد نفر در حال حاضر دارای دستگاه های همراه پرقدرت هستند که همیشه قادر به دستیابی به آنها هستند، تغییر دهنده واقعی بازی در خدمات مشتری اکنون برنامه های تلفن همراه است.

افزایش سود

وقتی رضایت مشتری افزایش می‌یابد، فروش نیز معمولاً افزایش می‌یابد. در واقع ، طبق SalesForce ، ۷۰ درصد از تجارب خرید تحت تأثیر احساس مشتریان قرار می‌گیرند که تحت درمان قرار می‌گیرند.

هرچه افراد علاقه و رضایت بیشتری از محصول و تجارت شما کسب کنند، تقاضای مصرف کننده بیشتر خواهد شد.

اینجاست که برنامه تلفن همراه مانند برنامه های دیگر وارد بازار نمی شود. اما مهم است که هنگام تهیه آن ، هزینه ها را پایین نگه دارید.

امروزه بازاریابی دیجیتال به تدریج جایگزین روش های سنتی می‌شود و کسب و کارها را وادار به استفاده از شیوه های نوین می‌کند.

در بازاریابی دیجیتال، روش های متنوعی برای تبلیغ وب سایت و اپلیکیشن، و رساندن پیام به مخاطبان وجود دارد.

برخی از این روش ها رایگان اند و برخی دیگر، مانند تبلیغات کلیکی و یا سرویس های افزایش مخاطب در شبکه های اجتماعی، مستلزم پرداخت هزینه اند.

با این حال، شاید بتوان ادعا کرد که هیچ روشی مانند طراحی اپلیکیشن، شما را به مشتریانتان نزدیک تر نمی‌کند.

برای موفقیت بیشتر نیاز به داشتن وب سایت است. اما نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که با افزایش تعداد دارندگان تلفن های همراه هوشمند، افراد بیشتری ترجیح می‌دهند محصول یا خدمات شما را بی واسطه بر روی صفحه موبایل خود ببینند.

بنابراین، با طراحی یک اپلیکیشن موبایل کارآمد و کاربرپسند که اطلاعات مورد نظر کاربر را بی‌کم و کاست در اختیار او قرار دهد می‌توان این خواسته کاربران را برآورده کرد.

نمایش محصولات، خدمات، و پیشنهادات جدید

همه شرکت ها به دنبال بهره مندی از روش های موثر و کم هزینه برای اطلاع رسانی درباره محصولات، خدمات و پیشنهادات جدید خود هستند.

چگونه ممکن است کسی نخواهد از چنین امکاناتی استفاده کند؟

مشتری شما به محض اینکه نرم افزارتان را بر روی موبایل اندروید یا iOS خود باز کند محصولات و خدمات جدیدتان را می‌بیند.

همزمان، از این طریق در جریان تخفیفات یا فروش های فوق العاده قرار خواهد گرفت. در واقع، بوسیله نرم افزار موبایل می‌توان مشتری را از همه اخبار و رویدادها مطلع نگه داشت و با او تعامل کرد.

بدین ترتیب، مشتری تشویق می‌شود که از اپلیکیشن شما بیشتر استفاده کند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد دهد.

اگر برنامه ریزی درستی داشته باشید و اپلیکیشن موبایل خود را برای تعطیلات و مناسبت های گوناگون آماده کنید، شانس بیشتری برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش خواهید داشت.

هدف نهایی هر کسب و کاری « افزایش فروش» است، و ما مطمئن هستیم که با اتخاذ تصمیم و روش های هوشمند به این هدف مهم دست خواهید یافت.

اکنون شاید از خود بپرسید که تجارت کوچک شما برای فروش محصولات به مشتریان وفادار خود نیازی به برنامه تلفن همراه ندارد.

این ممکن است در گذشته درست باشد و برای اینکه در آینده آماده شوید ، باید یک برنامه تلفن همراه برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

مشاغل در سراسر جهان مهاجرت به برنامه های تلفن همراه را آغاز کرده اند!

در اینجا ۷ مزیت عمده استفاده از اپلیکیشن آمده است:

افزایش دید

فرد روزانه به طور متوسط ۱۶۲ دقیقه روی گوشی هوشمند خود می‌گذرد.

اگرچه ، فقط تعداد معدودی از برنامه های اصلی در این بازه زمانی استفاده می‌شوند.

اما برای دسترسی به آن برنامه ها، باید قفل دستگاه خود را باز کنید ، منو را پیمایش کنید و برنامه مناسب را اسکن کنید.

داشتن برنامه “در مسیر” پیمایش ، نه تنها باعث افزایش دید تجاری شما می‌شود بلکه به معنای واقعی کلمه به رشد تجارت شما کمک می‌کند.

وفاداری مشتری را پرورش دهید

یکی از مهمترین دلایل ساختن برنامه موبایل برای مشاغل شما ، وفاداری مشتری است. یک برنامه تلفن همراه به یک تجارت امکان می‌دهد تا مستقیماً با مشتری خود ارتباط برقرار کند.

شناخت بهتر برند

وقتی صحبت از محصول و خدمات می شود ، می خواهید برند شما اولین چیزی باشد که مشتری به یاد می آورد. و یک برنامه موبایل به شما کمک زیادی در ایجاد آگاهی از برند خود می کند.

یک کانال بازاریابی مستقیم

روش های قدیمی بازاریابی مدت هاست که از بین رفته است:

شما نیازی به فروشنده ای برای معامله با مشتریان خود ندارید ، بروشورهایی را چاپ می‌کنید تا آنها را از خدمات تجاری خود آگاه کند یا نام تجاری خود را با احتکار به بازار عرضه کند. یک اپلیکیشن می تواند همه اینها را برای تجارت شما انجام دهد.

اعم از اطلاعات، فرم رزرو، حساب ها، اخبار خبری یا موارد دیگر، یک برنامه تلفن همراه همه آنها را دارد.

به شما امکان می‌دهد مشتری را به سمت مجموعه ای از اطلاعات از پیش تعیین شده (از جمله تبلیغات) هدایت کنید.

افزایش سود

رضایت مشتری با فروش متناسب است. همانطور که گفته شد ، افزایش رضایت مشتری به طور معمول فروش شما را نیز افزایش می دهد.

همانطور که همه می دانیم امروزه بیشتر افراد از طریق دستگاه تلفن همراه به اینترنت متصل می‌شوند. داشتن یک وب سایت پاسخگو، بدون توجه به اندازه آن، می‌تواند با هر صفحه نمایش سازگار شود. اما اگر برای مشاغل خود یک برنامه تلفن همراه نیز راه اندازی کنید ، شاهد افزایش استثنایی فروش و سود خود خواهید بود.

افزایش قابلیت دسترسی

تقریباً غیرممکن است که همزمان در مکان های مختلف به مشتری های هدف برسید. یکی از مزایای مهم یک اپلیکیشن تجاری این است که در یک لحظه مشخص بیشتر در معرض دستگاه های مختلف تلفن همراه است.

با گفتن این موارد ، شما به عنوان صاحب مشاغل می توانید هر زمان که بخواهید اعلان فشار تخفیف / پیشنهادی را برای کاربر خود ارسال کنید. ارسال یک اعلان مشتری را ترغیب می کند از برنامه شما بازدید کند ، معاملات موجود را بررسی کند و حتی ممکن است در نهایت منجر به خرید شود (آن هم در عرض چند دقیقه).

خدمات مشتری بهتر

یک برنامه بر روی الگوریتم خاصی کار می‌کند و مانند یک انسان عملکرد مبتنی بر روحیه نخواهد داشت.
مشاغل به اهمیت دستگاه های تلفن همراه و سایر کانال های تلفن همراه در جذب مشتری جدید پی برده اند. اما وقتی نوبت به موبایل می رسد ، شرکت های کوچک می توانند از عهده خرید یک وب سایت موبایل یا یک برنامه موبایل برآیند.

هم برنامه تلفن همراه و هم وب سایت هدف مفیدی دارند و هر دو محدودیت های خاص خود را دارند. اما آمار نشان می دهد صاحبان مشاغل یک برنامه را به یک وب سایت ترجیح می دهند. *

* هدف ما اثبات این نیست که اپلیکیشن ها جایگزین بهتری نسبت به وب سایت ها هستند. ما فقط به مناطقی اشاره می کنیم که یک برنامه تلفن همراه مزایای بیشتری نسبت به وب سایت تلفن همراه برای یک کسب و کار دارد.

اعلان های فشار:

اعلان های فشار به یک کسب و کار اجازه می دهد بدون در نظر گرفتن مکان و زمان ، پیام یا اعلانی را از طریق دستگاه تلفن همراه ارسال کند. این به یک کسب و کار کمک می کند تا مشتری را در مورد اخبار ، پیشنهادات ، معاملات و غیره به روز نگه دارد.

شخصی:

یک برنامه تلفن همراه در مقایسه با وب سایت های تلفن همراه شخصی سازی بیشتری را ارائه می‌دهد. ناشر برنامه می‌تواند شامل سهولت دسترسی به سیستم پرداخت ، هشدارهای موقعیت مکانی و گزینه های بهتر برای راحتی کاربر باشد.
با این اوصاف ، یک اپلیکیشن باید تجربه کاربری کاملی را ارائه دهد.

ویژگی وفاداری مشتری:

به طور کلی هر مشاغل به مشتریان بالقوه خود امتیاز پاداش می دهد. یک برنامه تلفن همراه به مشاغل اجازه می دهد تا یک سیستم پاداش به مشتریان اختصاصی خود ارائه دهند.

این ، به نوبه خود ، مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند و در نهایت به رشد کسب و کار می افزاید.
جذب مشتریان بیشتر و ترغیب آنها به دنبال کردن

شبکه های اجتماعی:

از طریق وب سایت می‌توان اطلاعات زیادی درباره محصولات و خدمات به مشتریان ارائه کرد.

با این حال، تجربه نشان داده است که وب سایت در ترغیب مخاطبان به دنبال کردن صفحات شما در شبکه های اجتماعی چندان موفق نیست.

اکثر افراد وب سایت را با ل\ تاپ یا کامپیوتر و شبکه های اجتماعی را با موبایل باز می‌کنند.

بنابراین وقتی با لپ تاپ یا کامپیوتر وارد وب سایت شما می‌شوند، انگیزه ای برای کلیک روی آیکون شبکه اجتماعی شما ندارند زیرا شبکه اجتماعی بیشتر یک رسانه موبایلی است.

اما با داشتن نرم افزار موبایل، کاربران آیکون صفحات شما در شبکه اجتماعی را در داخل موبایل خود میبینند و انگیزه بیشتری برای کلیک و دنبال کردن صفحه شما در تلگرام، اینستاگرام، و فیسبوک خواهند داشت.

گروه صنعتی آکام بعنوان اولین کمپانی ارائه دهندهُ پلتفرم آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای گامی نو در ارائهُ خدمت رسانی نوین را برداشته است.

پشتیبانان متعهد اپلیکیشن آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان یا همان کاربران صنعت دربهای اتوماتیک شیشه ای هستند تا سریعترین و گزیده ترین امکان تهیهُ محصولات و یا سرویس دهی آنلاین انواع دربهای اتوماتیک را به ایشان عرضه نمایند.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x