کرکره های اتوماتیک برقی 

()

کرکره های اتوماتیک برقی چیست؟

اگر بخواهیم خیلی سریع به این سوال جواب بدهیم، باید بگوییم کرکره اتوماتیک یا کرکره برقی نوع مدرن و پیشرفته همان کرکره مغازه های قدیمی است. اما بطور حرفه ای باید گفت که کرکره های اتوماتیک برقی نوعی کرکره می باشد که به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می کند. همچنین با استفاده از یک ریموت به راحتی امکان باز و بسته شدن آن فراهم شده است. افراد با توجه به شرایط و مزایا و معایب کرکره اتوماتیک اقدام به نصب کرکره برقی می نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مراحل نصب کرکره مغازه را مطالعه فرمایید.

مهمترین مزیت کرکره های اتوماتیک برقی فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت بیشتر با استفاده از نیروی کمتر است. شما می توانید باز یا بسته شدن کرکره برقی را دقیقا همانطور که می خواهید انجام دهید. فقط با فشردن یک دکمه، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید.

امروزه از کرکره های اتوماتیک برقی برای حفاظت محیط و به عنوان یکی از درب های ورودی پارکینگ ها، مراکز تجاری ,صنعتی و… استفاده می شود تا از ورود افراد ، نفوذ نور خورشید، باد، باران و صدا جلوگیری کنند.

کرکره های اتوماتیک

چرا باید کرکره های قدیمی را با کرکره های اتوماتیک برقی تعویض کنید؟

  • باعث زیبایی و آراستگی پارکینگ منازل و یا فروشگاه می شود.
  • به راحتی قابل شستشو می باشد.
  • تنوع رنگی آن زیاد است تا آنجایی که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد.
  • از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار است و به آسانی نمی توان آن را خراب کرد.
  • کار با آن راحت تر است زیرا نیازی به قفل کردن ندارد. هرچند شما در حین نصب کرکره برقی می توانید از قفل نیز برای امنیت بیشتر استفاده کنید.
  • مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
  • قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد.
  • استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت
  • از دیگر مواردی که در انجام این عمل اهمیت دارد مبحث امنیت کسب و کار شما می باشد.

کرکره برقی های اتوماتیک از دارای امنیت بسیار زیادی نسبت به کرکره های سنتی می باشند که در هر صورت با توجه به رفاه و کارایی خود این مورد هائز اهمیت ویژه است.

قطعات ساخت کرکره های اتوماتیک برقی

در ساخت و نصب درب اتوماتیک از قطعات بسیاری استفاده می شود. اما مهمترین قطعات کرکره برقی، تیغه کرکره برقی و موتور کرکره اتوماتیک است. این دو قطعه نقش بسزایی در مقاومت، زیبایی و قیمت نهایی کرکره اتوماتیک دارند.

کرکره های اتوماتیک


انواع تیغه کرکره های اتوماتیک برقی

تیغه های کرکره اتوماتیک به لحاظ نوع و جنس از یکدیگر متفاوت بوده و دارای کاربرد های مختلفی می باشند.

در این بخش قصد داریم انواع تیغه های کرکره اتوماتیک را معرفی نماییم.

تیغه کرکره های اتوماتیک دراری تنوع و همچنین انواع و اقسام زیادی می باشند. از این رو شما می توانید بسته به نوع کسب و کار خود اقدام به انتخاب تیغه برای کسب و کار خود نمایید، حتی می توانید این انتخاب را بر مبنای طرح ها و رنگ های مختلف قرار دهید.

تیغه کرکره اتوماتیک آلومینیوم اکسترود

در این نوع تیغه ها از بیلت های استاندارد آلومینیومی با تکنیک اکستروژه استفاده می گردد که ارتفاع آن در سایزهای مختلف و استاندارد ۴۵، ۵۵، ۶۰، ۷۷، ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰ میلیمتر وجود دارد.

برای نصب کرکره اتوماتیک معمولا از تیغه آلومینیوم اکسترود ۸۰ میلی متری استفاده می گردد.

تیغه کرکره اتوماتیک لیبل دار

برخی از شرکت های تولید کننده کرکره اتوماتیک بر روی تیغه های کرکره نوارهایی (لیبل) می چسبانند که علاوه بر تبلیغ برند تیغه کرکره اتوماتیک موجب محافظت از درب هنگام حمل نقل و نقل و نصب نیز می گردد. به این نوع تیغه، تیغه لیبل دار می گویند.

تیغه کرکره اتوماتیک دو رو دو جداره

این نوع از تیغه ها به دلیل دو سطح محدب و مقعر در دو سمت آن معمولا تیغه های اتوماتیک دو جداره نامیده می شود. به خطوطی که روی سطوح محدب و مقعر وجود دارد شیار می گویند و به تیغه ای که در وسط این دو جدار وجود دارد و آن ها را به هم وصل می نماید پل می گویند.

امنیت کرکره های اتوماتیک برقی

کرکره برقی های اتوماتیک اغلب از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند هرجند می توانید برای بالا بردن هرچه بیشتر امنیت آن از قفل کرکره برقی و کرکره برقی ضد سرقت اسفاده نمایید.

باید بدانید که یک کرکره اتوماتیک هرچند به دون این موارد اگر درست اصولی نصب شود از امنیت بسیار بالایی نسبت به کرکره های سنتی برخوردار هستند.

سیستم برق اضطراری یا باطری و یا ups کرکره برقی نیز از دیگر موارد آپشن های کرکره اتوماتیک می باشد که باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن برای استفاده می شود.

اپراتور درب های اتوماتیک آکام با بهره گیری از با کیفیت ترین قطعات الکترومکانیکال مطابق با استاندارد های روز بین المللی تامین و تجهیز گردیده و تکنسین های شرکت آرایه کاشانه مانا به منظور ارائه کارشناسی ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
akam
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x