خرید درب اتوماتیک در تهران 

()
خرید درب اتوماتیک در تهران
خرید درب اتوماتیک در تهران

درب اتوماتیک می تواند از بازدید کنندگان به خوبی استقبال کند. این محصول ترافیک تردد را کنترل می کند و به ساختمان شما جلوه ای دو چندان می دهد. همچنین سیستم درب اتوماتیک می تواند به خوبی نیاز میهمانان و مراجعه کنندگان را بر طرف کند.

واضح است که در دنیای امروز با شیوع و ماندگاری بیماری کرونا، حفظ سلامتی و جلوگیری از انتقال ویروس ها و عوامل بیماری زا دغدغه اصلی همه مردم شده است. درب اتوماتیک می تواند از انتقال این بیماری ها جلوگیری کند؛ بنابراین خرید درب اتوماتیک برای تمامی ساختمان های تجاری امری واجب و ضروری است.

به طور کلی در بازار انواع درب اتوماتیک وجود دارد که متقاضیان باید با توجه به شرایط محیطی و طراحی ساختمان درب اتوماتیک مناسب خود را خریداری کنند. برای خرید درب اتوماتیک در تهران  لازم است تا شما با بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای آشنا شوید و مراکز معتبر برای خرید و مشاوره را شناسایی کنید، در ادامه می خواهیم با برخی از انواع درب اتوماتیک شیشه ای آکام آشنا شویم.

 

درب اتوماتیک اسلایدینگ (کشویی)

سیستم درب اتوماتیک کشویی به صورت کاملا هوشمند و بدون نیاز با تماس دست وقتی که جسمی را از فاصله دور شناسایی کند، دستور باز شدن درب را به موتور های حرکت دهنده منتقل می کند.

درب اتوماتیک کشویی یکی از انواع درب اتوماتیک است که تقریبا برای تمامی ساختمان های تجاری با هر نوع کاربری و شرایط مناسب است. این نوع از درب اتوماتیک به صورت تمام شیشه است که برای باز شدن به طور کشویی به ریل های قوی و ا کیفیت نیاز دارد.

 

درب اتوماتیک سویینگ (چرخشی)

درب اتوماتیک چرخشی یکی از ساده ترین و مناسب ترین انواع درب اتوماتیک از هر جنبه است. سیستم درب اتوماتیک چرخشی به صورت کم مصرف و پر انرژی است، بنابراین برای برآوردن هر گونه نیاز دسترسی در دسترس بوده و همچنین از نظر اقتصادی خرید درب اتوماتیک چرخشی بسیار توصیه می شود.

 

درب اتوماتیک فولدینگ ( تاشو)

درب اتوماتیک فولدینگ یکی از بهترین انواع درب اتوماتیک برای فضاهای کوچک است. این درب اتوماتیک با قابلیت تا شدن می تواند در کوچک ترین فضاها نیز قابل استفاده باشد. علاوه بر کم جا بودن درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ، نصب آن ها بعد از بازسازی یا نقل مکان نیز بسیار راحت و بدون دردسر است.

بنابراین این نوع از درب های اتوماتیک بهترین گزینه برای افرادی است که دچار کمبود فضا هستند و از طرفی به صورت مداوم ساختمان خود را بازسازی می کنند. همچنین هزینه خرید درب اتوماتیک فولدینگ بسیار مناسب است.

درب های اتوماتیک تاشو نه تنها برای ورودی و خروجی ساختمان ها قابل استفاده هستند، بلکه بهترین گزینه برای دیوار ارتباطی بین دو اتاق درون ساختمان نیز می باشند.

خرید درب اتوماتیک در تهران
خرید درب اتوماتیک در تهران

عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع درب اتوماتیک

برای خرید درب اتوماتیک لازم است که به عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن ها نیز توجه کنید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. برای خرید درب اتوماتیک تهران می توانید به صورت غیر حضوری اقدام کنید و به راحتی از طریق اپلیکیشن آکام درب مورد نظر خود را متناسب با بودجه مورد استفاده خود سفارش دهید.

۱) جنس و ابعاد قطعات استفاده شده

در خرید درب اتوماتیک واجب است که به جنس قطعات استفاده شده در آن توجه کنید. به طور مثال ضخامت و جنس شیشه، نوع پردازنده، میزان حساسیت سنسور ها و همچنین یراق آلات استفاده در انواع درب اتوماتیک با هم متفاوت بوده و متقاضیان باید به خوبی این موارد را قبل از خرید بررسی کنند، زیرا تمامی این موارد در قیمت نهایی محصول تاثیر دارد. برای کسب مشاوره خرید می توانید به سایت گروه صنعتی آکام مراجعه کنید.

۲) اعتبار محصول و استاندارد های جهانی

سیستم درب اتوماتیک به گونه ای است که باید چندین فاکتور را رعایت کند تا بتواند به عنوان محصولی قابل اعتماد و ایمن مورد استفاده کاربران قرار گیرند. خوشبختانه تمامی محصولات گروه صنعتی آکام از استاندارد های معتبر جهانی بهره می برند. این استاندارد ها عبارتند از ISO9001، ISO14001، ISO45001، EN16005 و EN60335 که به طور خلاصه هر یک را توضیح خواهیم داد.

استاندارد های ISO9001 و ISO45001 و ISO14001 به محصولاتی تعلق می گیرد که دوستدار محیط زیست هستند و در طول فرایند تولید و مصرف آن ها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی شود.

همچنین شرکت تولید کننده این محصولات باید در تمامی محصولات خود از این قانون پیروری کند. با توجه به این موضوع، واضح است که شرکت آکام در تولید تمامی محصولات خود به محیط زیست اهمیت می دهد و دوستدار محیط زیست می باشد.

استاندارد های EN16005 و EN60335 نیز از سمت اتحادیه اروپا به تولید کنندگانی تعلق می گیرد که در فرایند ساخت محصولات خود از قطعات با کیفیت و اروپایی استفاده می کند. گروه صنعتی آکام؛ با افتخار اولین تولید کننده درب اتوماتیک در ایران بود که از قطعات اروپایی در ساخت انواع درب اتوماتیک استفاده کرد.

 

بهترین مراکز خرید درب اتوماتیک تهران

به جرات می توان گفت گروه صنعتی آکام؛ بهترین برند درب اتوماتیک در سطح کشور و حتی منطقه می باشد.

گروه آکام با تولید انواع درب اتوماتیک دارای استاندارد های معتبر جامعه جهانی به یکی از برترین تولید کنندگان درب اتوماتیک تهران تبدیل شده است. همچنین بر اساس نظر ساختمان سازان و مشتریان این شرکت تولید کننده توانسته است بیش ترین میزان رضایت را در زمینه خرید درب اتوماتیک کسب کند.

 

خرید درب اتوماتیک در تهران چگونه است ؟

یکی از معتبر ترین مراکز خرید درب اتوماتیک در تهران و سراسر کشور، سایت شرکت آکام است که به تازگی از اپلیکیشن خود نیز رونمایی کرده است. اپلیکیشن آکام در حال حاضر در دسترس تمامی هموطنان عزیز قرار گرفته است و متقاضیان می توانند راحت تر از گذشته محصول مورد نظر خود را بررسی کنند و سفارش دهند.

همچنین مشتریان عزیز می توانند انواع درب اتوماتیک را در اپلیکیشن آکام با هم مقایسه کنند. اپلیکیشن آکام برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بهترین بستر را فراهم کرده است تا شما خریداران عزیز بتوانید مناسب ترین محصول را با توجه به شرایط خود و نوع کاربری ساختمان تحویل بگیرید


منبع :dormakaba ، assaabloyentrance ، stanleyaccess

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
خرید درب اتوماتیک در تهران
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x