طراحی سیستم درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ در مکان های به نسبت با عرض کم نصب می گردند که به هیچ عنوان از مدل اپراتورهای درب اتوماتیک دیگری نمی توان استفاده کرد، به صورت خلاصه اپراتور درب اتوماتیک فولدینگ با ایجاد هشتاد درصد عرض بازشو در هر دهانه امکان تردد مناسب را میسر می سازند، مکانیزم عملکرد دربهای اتوماتیک شیشه ای تاشو به گونه ای ست که با بهره گیری از لولاهای خاص در هر دو لنگه امکان خم شدن آنها به آرامی بر روی هم هموار گردیده است.دربهای اتوماتیک فولدینگ را میتوان بسته به فضای ورودی و عرض بازشوی مورد نیاز بصورت دولنگه و یا چهار لنگه تولید و اجرا نمود.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ در مکان های به نسبت با عرض کم نصب می گردند که به هیچ عنوان از مدل اپراتورهای درب اتوماتیک دیگری نمی توان استفاده کرد و به عرض بازشو کامل دهنه نیاز دارند از مکانیزم بریک اوت استفاده می گردد و به صورت خلاصه اپراتور درب اتوماتیک فولدینگ ۸۰% دهنه را بازشو می دهد ولی در مکانهایی که خروج اضطراری نیاز باشد و یا احتیاج به بازشوی کامل داشته باشد، از فریم های بریک اوت استفاده می شود که روی دیوار کنار لتها، به صورت لولایی جمع می شود و مزیت آن در مکان هایی که حجم بالای تردد در زمان کوتاه تردد دارند امکان پذیر می باشد. این لت های بریک اوت در اپراتور های درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و درب های اتوماتیک مثلثی و درب های اتوماتیک تلسکوپی امکان پذیر می باشند.

درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ  با ظاهر خاص خود می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد و برای درب ورودی سالن ها و اماکن مسکونی بسیار مناسب است.

خصوصیات ویژه درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ ( تاشو ):

  1. کاربری آسان و عمومی، قدرت و نصب آسان درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ ( تاشو )
  2. تنوع رنگ بندی فریم ها و کاورها
  3. کاربرد شیشه تک جداره و دوجداره
  4. قابلیت اتصال به سیستم Access Control
  5. مطابق با تکنولوژی روز دنیا و استاندارد جهانی
  6. برای ورود ایمن و قابل اطمینان در موقعیت اضطراری از طریق کمی فشار تنها بیرون باز می شود.
  7. این سیستم درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ یا اتوبوسی جهت اماکنی که عرض ورودی آنها کم می باشد با قابلیت تاشو به طرفین در یک مسیر خطی، تقریبا ۹۰ از عرض کل جهت تردد قابل استفاده می باشد.

مزایای نصب درب اتوماتیک فولدینگ:

این نوع از دربهای اتوماتیک بواسطه ی برخورداری از امکان ایجاد عرض بازشو تا سه چهارم ورودیها علاوه بر چشم نوازی خاص و منحصر بفرد امکان تردد مطلوب را در مکانهایی با عرض کم را مهیا می سازد. مماسبترین عرض و ارتفاع برای سیستمهای اتوماتیک تاشو ۲۴۰ سانتی متر می باشد، دربهای اتوماتیک شیشه ای تاشو به صورت لولایی جمع می شوند و در مکان هایی که حجم بالای تردد در زمان کوتاه مورد نیاز است گزینه ای بسیار پر سود خواهند بود.برخورداری از یراق آلات و هرزگردهای خاص با استفاده از غلتکها و ریل ویژه کارآیی، بیصدایی و عمر مفید این سیستمها را دوچندان می نماید به گونه ای که میتوان بی نیازی به خدمات و پشتیبانی را برای آنها عنوان داشت.

ساختار درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ:

ساختار درب اتوماتیک فولدینگ همانند درب لولایی است با این تفاوت که هر لنگه به دو بخش تقسیم شده است و دو بخش حاصل به یکدیگر لولا شده اند و با باز شدن درب این دو بخش روی هم قرار میگیرند. درب اتوماتیک تاشو با توجه به شرایط دهنه مورد نظر و یا به سلیقه مشتری ممکن است به گونه ای نصب شود که در یک طرف دیوار و یا در دو طرف دیوار جمع شوند. درب اتوماتیک اتوبوسی با توجه به ساختار مهندسی که دارد باز و بسته شدن بسیار نرم و پر سرعتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد.

این درب ها معمولا در جاهایی مثل کارخانه ها و مراکز بیمارستانی و تجهیزات پزشکی و مراکز تجاری و اداره های دولتی و بانک ها و فرودگاه ها کاربرد دارد ساختار درب اتوماتیک شیشه ای تاشو مشابه درب اتوماتیک لولایی است ، اما یکسری تفاوت ها دارند به عنوان مثال هر لنگه آن به دو قسمت تقسیم شده و آن دو لنگه هم توسط لولا به هم وصل شدند . در ضمن درب اتوماتیک تاشو را می شود به گونه ای طراحی کرد که فقط به یک سمت باز شود، این نوع برای مکانهایی با تردد زیاد و نامحدود مناسب است و حرکتی بسیار نرم و بیصدا دارد .از خصوصیات دیگر این نوع محصول می توانیم به تنوع در رنگ بندی کاور و فریم ها و شیشه تکجداره و دوجداره اشاره کنیم.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب اتوماتیک با بهترین بهره وری و کیفیت در خدمت شما می باشد.

“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرسا بهتویی
مهرسا بهتویی
2 سال قبل

زیباترین نوع درب اتوماتیک هست که برای موارد لوکس و مجلل باید نصب شود

ندا عباس زاده
ندا عباس زاده
2 سال قبل

به نظر درب مناسبی برای مکان هایی است که فضای کمی‌برای ورورد و خروج دارند و درب بسیار خوبی برای جاهایی که رفت و آمد بسیار زیاد است.

آرش شکروی
آرش شکروی
2 سال قبل

درب اتوماتیک فولدینگ به نحوی طراحی شده که تقریبا ۹۰ درصد از دهنه را بازشو می‌دهد و مناسب فضاهای است که کارفرما نیاز دارد ورودی درب اتوماتیک را دارا باشد که بیشترین بازشو را نیاز دارد.

بهاره رجبی
بهاره رجبی
2 سال قبل

درب های اتوماتیک تاشو در مکان های با عرض کم که امنیت مهمترین مسئله مطرح شده است استفاده می گردد.

محمد ناظریان
محمد ناظریان
2 سال قبل

نحوهُ بازشدن درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ یا تاشو خیلی جذاب و زیباست علاوه بر اینکه بیشترین عرض بازشو رو در فضاهای کم ارائه میده.

شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x