درب اتوماتیک سوئینگ 

()

درب اتوماتیک سوئینگ دارای مدل های مختلفی می باشد.

مانند اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و پاور اسیست (مصرف انرژی بسیار کم) می باشد.
اپراتور تمام اتوماتیک سوئینگ یا لولایی بدون محدودیت نصب بر روی تمامی درب های لولایی نقش خوبی ایفا میکند و بدون محدودیت تردد می باشد.
این اپراتور، مکانیزمی بسیار نزدیک به آرام بندها دارد،ولی اپراتور سوئینگ مانند تمامی درب های اتوماتیک، با برق کار می کنند .
دارای چشمی ، موتور ، مرکز کنترل ، قفل الکترومکانیکال و بازوی متحرک می باشد.

این درب ها به صورت لولایی عمل می کنند و انواع مختلفی دارند.
یک مدل با فریم آهنی و یا آلومینیومی خود در سازگار است و بر روی آن نصب می شود
یک مدل مخصوص درب های شیشه ای بدون فریم می باشد
نوعی دیگر عرض درب تا ۹۰ سانتی متر را پاسخ گو می باشد
و نوع آخر عرض درب های بلند تر تا ۱۲۰ سانتی متر را جوابگو است
این درب ها یا در قسمت بالایی درب نصب می شوند یا مانند استپ لولایی در کف زمین جاساز می شوند.
قدرت این بازو ها با یکدیگر متفاوت بوده و به نسبت نیاز به آن می شود از یکی از مدل های آن استفاده نمود.

 این درب که دارای نصب ساده ای نیز می باشد از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد از مهم ترین آنها می توان به این نکته اشاره کرد که بدون جا به جا کردن درب می توان آنرا اتوماتیک کرد و در صورتی که شما قصد بازسازی و به سازی ساختمان خود را دارید استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ برای شما می تواند بهترین گزینه به حساب آمده و در هزینه های شما تا حد زیادی صرفه جویی نماید. از دیگر ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ می توان به امنیت بالای آن و مناسب برای هر نوع ساختمانی اشاره نمود
 استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ بسیار آسان بوده و افرادی که مایل به عبور و مرور از درب هستند با فشار کمی به درب ، درب به صورت اتوماتیک باز خواهد شد.
درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ می تواند هم به صورت تک لنگه و هم به صورت دو لنگه ساخته شود که در هر صورت بر روی هر لنگه درب یک بازو قرار داده می شود توصیه می شود از اینگونه درب ها برای مکان هایی استفاده شود که عبور و مروری یک طرفه دارند.
در صورتی که مایل هستید برای ساختمان خود از درب های اضطراری استفاده نمایید به شما پیشنهاد می کنیم تا از درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ برای این کار استفاده نمایید زیرا این درب ها بیشترین میزان باز شوندگی را در میان سایر درب ها دارند و برای این کار مناسب تر هستند.
درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ از جمله درب هایی است که در ورودی های کم عرض مورد استفاده قرار می گیرد.

درب اتوماتیک شیشه ای در جلوگیری از هدر رفت انرژی تاثیر بسیار زیادی دارد

درب شیشه ای اتوماتیک از هدر رفتن سرما و همچنین گرما به خوبی جلوگیری می کند و این موضوع نیز خود در استفاده از این نوع درب ها تاثیر زیادی داشته است و  در بسیاری از ساختمان ها برای اینکه بتوانند از ورود و خروج سرما یا گرما جلوگیری به عمل آورند از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند. درب شیشه ای اتوماتیک از درب هایی است که استفاده از آن تنها به عنوان درب ورودی محدود نمیشود و در حال حاضر سازه های زیادی از جمله بیمارستان ها وجود دارند که از درب های اتوماتیک شیشه ای در بخش های داخلی نیز بهره برده اند

اتوماتیک باز و بسته شدن درب شاید برای ساختمان هایی که تردد در آنها کم می باشد چندان مهم به نظر نرسد اما در ساختمان ها و اماکنی که میزان تردد و رفت و آمد در آنها بالا میباشد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای ضروری است و باید مورد استفاده قرار گیرد. درب اتوماتیک شیشه ای از درب هایی است که به صورت خودکار باز و بسته میشود و نیازی نیست تا با دست و انرژی انسانی باز و بسته شود. درب اتوماتیک شیشه ای همانطور که از نامش پیداست از شیشه در ساخت خود بهره برده است که این شیشه می تواند از نقاط قوت آن محسوب گردد و به راحتی بتوان بیرون ساختمان و وقایعی که در بیرون درب و ساختمان رخ می دهد را مشاهده کرد. درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر اینکه می تواند عبور و مرور را تسهیل و آسان کند در حفظ امنیت نیز تاثیر زیادی دارد و امنیت آن نیز بواسطه خودکار باز و بسته شدن درب ایجاد خواهد شد. درب شیشه ای اتوماتیک از درب های زیبایی است که میتواند نمای ساختمان را تا حد زیادی زیبا جلوه دهد. درب شیشه ای اتوماتیک فضایی را نیز بابت باز کردن درب اشغال نمیکند و اغلب این درب ها به صورت کشویی باز و بسته میشوند که این موضوع نیز خود حائز اهمیت است.

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب با بهترین بهره وری در خدمت شما می باشد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x