قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ 

()

امروزه توجه سراسر جهان جهت استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای رواج یافته است. درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. انتخاب و جایگزین کردن این محصول نسبت به نمونه های غیر اتوماتیک آن به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل فشار زیاد برای باز و بسته کردن درب های بزرگ و غیر اتوماتیک است.

درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای

با توجه به شرایط پاندمی بیماری کرونا، استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بسیار کمک کننده است زیرا درب ها در اماکن عمومی یکی از مراکز تجمع میکروب ها و عوامل بیماری زا می باشند و با تماس دست برای باز و بسته کردن آن ها؛ این عوامل بیماری زا به راحتی بین مردم گسترش پیدا می کنند، بنابراین باز و بسته شدن اتوماتیک درب ها می تواند از شیوع بیماری نیز پیشگیری کند.

درب های اتوماتیک اسلایدینگ مشکلات سایر محصولات در نصب را ندارد و حرکت آن کاملا بدون صدا و نرم و روان است. بنابراین درب های شیشه ای اسلایدینگ در اماکن عمومی پر رفت و آمد مانند فرودگاه ها، مراکز خرید، مراکز درمانی بزرگ و فود کورت ها قابل استفاده می باشد.

شایان ذکر است که هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب و مقایسه را داشته باشید و از خرید نهایی خود بیش ترین رضایت را کسب کنید. در ادامه می خواهیم با عوامل تاثیر گذار در خرید درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ اشاره کنیم.

عوامل موثر بر قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

بی شک عوامل متعددی در تعیین قیمت نهایی یک محصول دخالت دارند. در ادامه می خواهیم این عوامل موثر را در ارتباط با درب اتوماتیک شیشه ای بررسی کنیم.

درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ انواع مختلفی دارد که با توجه به تفاوت هایشان قیمت نهایی آن ها نیز متفاوت خواهد شد.

۱. جنس شیشه استفاده شده

یکی از عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای؛ شیشه به کار رفته در آن است. با توجه به موارد استفاده جنس این شیشه می تواند متفاوت باشد. البته که استفاده از شیشه مرغوب با بهترین کیفیت، یکی از بزرگ ترین  ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای شرکت آکام است. به طور مثال شیشه مورد استفاده در این نوع درب ها باید از چندین لایه تشکیل شده باشد که به خوبی عایق حرارت و صدا باشد.

شیشه استفاده شده در درب های شیشه ای اسلایدینگ باید از نظر امنیتی بسیار محکم و ضد ضربه باشد، زیرا اکثر موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در اماکن عمومی و اداری است که نیازمند برقراری امنیت می باشند.

۲. موتور های حرکت دهنده

دومین و مهم ترین عامل موثر بر قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ؛ موتور به کار رفته در آن ها است. این موتور از نظر کشور تولید کننده، کیفیت و طول عمر باید بهترین باشد. درب اتوماتیک شیشه ای در مکان های پر رفت و آمد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین موتور های تکان دهنده این درب ها که عامل اصلی حرکت خودکار آن ها نیز می باشند باید طول عمر بالایی داشته باشند و نیاز به مراقبت ویژه نداشته باشند.

۳. قطعات یراق آلات

درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ باید دارای یراق آلات بسیار مستحکم باشد. همچنین ریل های به کار رفته در این درب باید وزن زیادی را تحمل کند و به مرور زمان دچار سایش و مشکلات مرتبط با آن نشود. عموما درب اسلایدینگ باید طول عمر بالایی داشته باشند و علاوه بر آن در اثر باز و بسته شدن مکرر دچار مشکل نشوند.

۴. سنسور ها

سنسور های به کار رفته در درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به اندازه موتور استفاده شده در آن ها اهمیت دارد. این سنسور ها باید به درستی اجسام را تشخیص دهند و در زمان مشخص دستور باز و بسته شدن را به موتور صادر کنند. می توان گفت مهم ترین عاملی که باعث ایمن بودن درب اتوماتیک شیشه ای می شود همین سنسورهای دقیق و بسیار حساس آن است.

۵. استاندارد های جهانی

داشتن استاندارد های جهانی در قیمت نهایی درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ بسیار تاثیر گذار است. این استاندارد ها با توجه به کیفیت محصولات به کار رفته در تولید یک درب اتوماتیک شیشه ای و عوامل دیگری همچون مزایای محیط زیستی به آن تعلق می گیرد.

درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ دارای استاندارد های ISO9001، ISO14001 و ISO45001 است. این استاندارد ها به طور کلی پس از بررسی شرکت تولید کننده و مواد مصرف شده در تولید یک محصول صنعتی به آن تعلق می گیرد. درب اتوماتیک شیشه ای تولید شده توسط شرکت آکام به جهت کیفیت بالا، خدمات پیش و پس از فروش آن ها دارای استاندارد های متعددی هستند. لازم به ذکر است که درب های اتوماتیک شیشه ای شرکت آکام زیست تخریب پذیر و دوستدار محیط زیست هستند.

درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ دارای استاندارد EN16005 و EN60335 نیز می باشد. این استاندارد ها که از طرف اتحادیه اروپا صادر می شود نشان دهنده این است که محصول تولید شده دارای حداقل ۶۰% قطعات اروپایی می باشد، این استاندارد به این معنا است که درب اتوماتیک شیشه ای شرکت آکام دارای کیفیت بالا و قطعات اروپایی می باشد.

۶. خدمات پس از فروش

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت نهایی درب اتوماتیک شیشه ای؛ خدمات ارائه شده پیش از خرید و پس از آن از جانب شرکت تولید کننده می باشد.

گروه صنعتی آکام نه تنها شرایط خرید را به صورت آنلاین و حضوری برای شما فراهم کرده است، بلکه پس از خرید درب های اسلایدینگ؛ خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان ارائه می کند. پس از خرید؛ می توانید برای انجام هر گونه تعمیرات و یا تعویض قطعات به این شرکت مراجعه کنید.

شایان ذکر است که اپلیکیشن آکام به تازگی راه اندازی شده و در دسترس همگان قرار گرفته است که شرایط خرید و مقایسه محصولات را می تواند برای شما آسان تر کند و می توانید به راحتی خرید خود را به صورت آنلاین؛ ثبت و از خدمات پس از فروش آن لذت ببرید.


منبع :‌ plaintiffmagazine ، energysiren

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب اتوماتیک شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x