خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای 

()

خرید آنلاین در‌ب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از دیگر خدمات گروه صنعتی آکام به شمار می آید. این شرکت با پیشرفت ارائه خدمات به مصرف کنندگان برای آسایش بیشتر، امکان خرید آنلاین را فراهم آورده است. همانطور که میدانید در سال‌های اخیر شاهد رونق بازار فروش آنلاین و فروشگاه‌‌های اینترنتی بوده‌ایم. اصلی‌ترین علت این رونق سبک زندگی مدرن می‌باشد که حول محور دیجیتال و تکنولوژی و… به‌ وجود آمده است. با توجه به آمارهای ارائه شده بیش از ۷۹٪ مشتریان، خریدهای خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند. با توجه به این نکات و پیشرفت تکنولوژی ضرورت استفاده از اپلیکیشن بیش ازپیش خودنمایی می‌کند.

درب های اتوماتیک شیشه ای
خرید آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای

اپلیکیشن آکام اولین اپلیکیشن خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در ایران است. گروه صنعتی آکام با ارائه‌ی این اپلیکیشن امکان خرید آنلاین راحت‌تری را برای مشتریان خود فراهم آورده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی محصولات مورد نیاز خود را بدون نیاز به حضور در محل انتخاب و خریداری کنید. می­توانید از طریق این اپلیکیشن هنگام خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای با کارشناسان مجرب و متعهد گروه صنعتی آکام ارتباط داشته و با توجه به نظرات آن‌ها درب مناسب برای محل کار و زندگی خود را انتخاب کنید.

گروه صنعتی آکام به‌عنوان اولین کمپانی ارائه‌دهنده پلتفرم خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گامی نو در ارائه‌ی خدمت‌رسانی نوین برداشته‌است. پشتیبانان متعهد اپلیکیشن آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان و کاربران صنعت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هستند. هنگام خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مشاوران آکام سریع‌ترین وگزیده‌ترین راه‌های تهیه‌ی و سرویس‌دهی آنلاین انواع درب‌های اتوماتیک را عرضه‌می‌نمایند.

مزایای خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

  • راحتی خرید اینترنتی: افراد می‌توانند در هر مکان و زمانی به آسانی ثبت سفارش کنند.
  • صرفه جویی در زمان: با خرید آنلاین دیگرنیازی نیست که مشتریان برای انجام خرید در صف منتظر بمانند تا هزینه محصولاتی که خریده‌اند، بپردازند. با خرید آنلاین در‌ب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دیگر نیازی به هدر دادن وقت برای رسیدن به مکان فیزیکی فروشگاه نیست. همچنین وضعیت خرید محصول از کمپانی مثل وضعیت سفارش، تحویل و درحال‌ارسال ازطریق سایت و یا اپلیکیشن آکام قابل پیگیریست.
  • حق انتخاب: مشتریان دارای قدرت انتخاب بالایی در طیف وسیعی از محصولات هستند.
  • دسترسی همیشگی: یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی و آنلاین دسترسی شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل به سایت واپلیکیشن کمپانی است. سرویس خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گروه صنعتی آکام به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان می‌باشد.  
  • جستجوی آسان کالا: خرید آنلاین این امکان را به مشتریان می‌دهد تا به راحتی، کالای مورد‌ نظر خود را با رنگ، سایز، مدل و سبک خاص انتخاب کنند. علاوه براین می‌توان به ‌راحتی وجود یا عدم وجود محصول مورد نظر را بررسی کرد.

از دیگر مزایای خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌توان به مهم نبودن موقعیت مکانی، حذف هزینه‌های سر بار، صرفه جویی در سوخت و انرژی و ضمانت بازگشت کالا اشاره کرد.

قیمت و مشخصات در‌ب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گروه صنعتی آکام به چه صورت است؟

قیمت درب اتوماتیک برای برند‌های مختلف، متفاوت است. با جستجو در اینترنت ویژگی‌ها و مبالغ خرید هر کدام در اختیارتان قرار می‌گیرد. گروه صنعتی آکام در ارائه خدمات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای شما ‌را درتمام مراحل خرید و نصب و تعمیرات یاری می‌نماید.

کمپانی آکام با بهره‌مندی از بهترین مواد در ساخت درب‌های اتوماتیک می‌کوشد تا محصولی باکیفیت را به مصرف‌کننندگان ارائه دهد. هنگام خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌توانید از مقالات موجود در سایت رسمی آکام استفاده کنید. با استفاده از مقالات می‌توان از جنس مواد به کار رفته و سازوکار درب‌های اتوماتیک اطلاع پیدا کرد.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای امن‌تراز درب‌های سکوریت می‌باشند و خود این موضوع باعث پرمصرف بودن این درب‌ها می‌شود. این درب‌ها دارای قسمت‌های گوناگونی ازجمله اپراتور، شیشه و فریم هستند. معمولا شیشه‌ی به‌کاررفته در این درب‌ها از جنس سکوریت می‌باشد، اما از شیشه‌های مختلف دیگری در تهیه آن‌ها استفاده می‌شود. هنگام تولید درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چهار گوشه شیشه‌ی آن‌ها عایق می‌شود تا امکان شکستنشان صفر شود. این شیشه‌ها می‌توانند ازنوع شیشه‌های ایمنی، چند لایه، شیشه خم، شیشه رفلکس، شیشه اسپایدر و شیشه مات‌شونده برقی باشند.

یکی دیگر از قسمت‌های به کار رفته در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای فریم است. فریم می‌تواند بر اساس سلیقه‌ی مشتری و یا بر اساس مکان مورد استفاده انتخاب و نصب شود. لازم به ذکر است که فریم‌ها کاربرد مهمی ندارند و فقط جنبه زیبایی را در طراحی و تولید درب‌ها دارند.

مهم‌ترین قسمت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اپراتور آن است که مغز درب محسوب می‌شود. کیفیت و قیمت اپراتور تاثیر بسیار زیادی در قیمت تمام شده‌ی درب ها دارد. مفید بودن این درب‌ها و قطعاتشان در روزهای بسیار گرم و بسیار سرد سال به‌خوبی به‌ چشم می‌آید و از هدر رفتن بیهوده انرژی جلوگیری می‌کنند.

در هنگام قطع شدن احتمال برق مشکلی در عملکرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای رخ نمی‌دهد. وجود یک باتری هم می‌تواند جریان برق را در اپراتور درب شیشه‌ای به راه بیندازد تا به عملکرد خود ادامه‌دهد. همچنین اپراتور درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای باعث اتصال آن به دوربین مدار بسته می‌شود. درب‌های برقی در مجهز بودن به موتور برقی مخصوص، با هم یکسانند و تنها تفاوت آن‌ها مربوط به نوع مواد و متریال به‌کار برده شده در ساخت این درب‌ها و همچنین طراحی آن‌هاست.درب­های­ اتوماتیک شیشه ­ای طراحی و تولید شده توسط گروه صنعتی آکام در انواع مختلفی تولید می‌شوند.

 انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کدامند؟

  1. درب‌های اتوماتیک لولایی (سوئینگ)
  2. درب‌های اتوماتیک تاشو (فولدینگ)
  3. درب‌های اتوماتیک مثلثی
  4. درب‌های اتوماتیک گردان (ریوولونیگ)(باشکل دایره ای)
  5. درب‌های اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ) و…

با نصب اپلیکیشن خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای آکام و جستجو در سایت می‌توانید با تمام جزئیات درب‌های اتوماتیک آشناشوید. برای خرید آنلاین راحت و مطمئن استفاده از اپلیکیشن گروه صنعتی آکام بهترین راه حل است. در ادامه‌ مطلب به معرفی مختصری از این اپلیکیشن کاربردی می‌پردازیم.

آیا می‌دانید اپلیکیشن درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست و چه کاربردی داری؟

اپلیکیشن آکام اولین اپلیکیشن درحوزه‌ی خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است. این اپلیکیشن امکان ثبت سفارش درب‌های اتوماتیک در بستری امن و راحت را به‌صورت مرحله به‌مرحله و حرفه‌ای فراهم می‌کند.

امکاناتی که اپلیکیشن گروه صنعتی آکام دراختیار مشتریان خود قرار می‌دهد عبارت اند از:

  • نمایش آخرین محصولات درب اتوماتیک
  • ورود به حساب کاربری و مشاهده سوابق خرید و ارسال تیکت پشتیبانی
  • سفارش آنلاین درب اتوماتیک (در چند مرحله به سادگی درب اتوماتیک خود را سفارش دهید).
  • ثبت سفارش خدمات درب اتوماتیک (آکام سرویس)
  • ثبت سفارش حرفه‌ای (سیستم ثبت و پیگیری سفارش برپایه‌یconversation form
  • فیلتر محصولات آکام بر اساس رنگ، برند، سایز، قیمت، موجود بودن،درحال اتمام، تخفیف وجود دارد.
  • مرتب سازی محصولات بر اساس پر فروش‌ترین، گران‌ترین، ارزان‌‌ترین‌ و پر بازدید‌ترین
  • دسترسی ۲۴ ساعته به اپلیکیشن
  • پشتیبانی تخصصی و دسترسی به کارشناسان مجرب
  • ارائه ضمانت‌نامه الکترونیکی از طریق اپلیکیشن آکام
  • صدور فاکتور و پرداخت آسان از طریق درگاه آنلاین
  • آکادمی آکام (اولین آموزشگاه آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای)
  • نمایش دسته‌بندی محصولات با امکان اعمال فیلتر روی محصولات دسته خاص
  • دسترسی به صفحات تماس باما، اخبار و مقالات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای
  • نمایش لوگو‌ها و گواهی‌نامه‌ها
  • نمایش محصولات مرتبط و پیشنهادی

اپلیکیشن آکام این امکان را فراهم آورده تا در هر زمان و مکانی از محصولات درب‌های شیشه‌ای بازدید داشته باشید.(حتی زمانی که واقعا فروشگاه تعطیل است می‌توانید کالای مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید).

با توجه به وضعیت جهانی کرونا و محدودیت‌های رفت و آمد، بهترین راه خرید اینترنتی و استفاده از اپلیکیشن است. با نصب اپلیکیشن آکام در کمترین و سریعترین زمان و با صرفه جویی در هزینه، می‌توانید اقدام به خرید آنلاین در‌ب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کنید و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایید.

گروه صنعتی آکام درخصوص ارائه‌ی هرگونه درب اتوماتیک به صورت آنلاین با بهترین بهره‌وری و کیفیت در خدمت شما می‌باشد.

” آکام آرایه‌ کاشانه مانا “

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x