بررسی درب های اتوماتیک خروج اضطراری 

()

شاید برای شما هم پیش بیاید که در مواقع خطر سریعا به درب خروج اتوماتیک مراجعه کنید و بخواهید که بسیار سریع جان خود را نجات دهید. در این وضعیت با مشکلات متعددی ممکن است مواجه شوید به طور مثال درب های معمولی ممکن است در مواقع نیاز به خوبی باز نشوند و یا در وضعیت خطرناک و پر تنش، افراد زیادی به سمت درب ها بروند و ازدحام شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک خروج اضطراری در این مواقع به کمک شما می آیند. درب اتوماتیک شیشه ای در مواقع ضروری به صورت خودکار و هوشمند باز می شود. عملکرد خروج اضطراری باید در ساختمان های بزرگ و مهم و حتی هواپیما ها بسیار سریع و دقیق باشد.

مسئولین مربوطه در این مراکز باید مردم را به سمت درب خروج اضطراری اتوماتیک راهنمایی کنند. مسیر منتهی به این درب ها باید مشخص شود. در برخی اماکن این مسیر ها با خطوط راهنما و شبرنگ مشخص شده اند.

شاید در زندگی روزانه همه ما اماکن عمومی و ساختمان های بزرگ را مکانی امن تصور کنیم و در آن ها احساس امنیت کنیم، اما در موقعیت خطر و تنها با یک حادثه ناگهانی این اماکن به خطر بزرگی تبدیل شوند که جان ما را در خطر بیاندازند.

اولین قدم برای نجات جان؛ ترک این اماکن است که حال بسیار شلوغ و پر تنش شده اند. درب های اتوماتیک خروج اضطراری دقیقا در مواقع خطر با عملکرد فوق هوشمند خود خطر را حس می کنند و به صورت اتوماتیک باز می شوند تا از ایجاد ازدحام جلوگیری کنند.

ویژگی های درب های اتوماتیک خروج اضطراری

درب های اتوماتیک خروج اضطراری به گونه ای تنظیم شده اند تا وجود اجسام را بین خود تشخیص دهند، بنابراین در صورت خروج و یا گیر کردن ازدحام بین این درب اتوماتیک شیشه ای ایمنی شما تضمین می شود و این درب ها در این صورت به هیچ عنوان بسته نخواهند شد.

درب اتوماتیک شیشه ای  دوستدار محیط زیست است و از مواد زیست تخریب پذیر تشکیل شده است و در طولانی مدت هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری تولید گروه صنعتی آکام، دارای استاندارد های معتبر جهانی ISO9001، ISO14001 و ISO 45001 می باشد.

همچنین درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است زیرا عمر کاری طولانی دارد و در صورت توجه و بررسی های منظم به تعمیرات تخصصی ویژه ای نیاز نخواهد داشت.

درب های اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای گروه صنعتی آکام، دارای استاندارد های جهانی دیگری نظیر EN60335 و EN16005 می باشد. این دو استاندارد مرتبط با سنجش سطح ایمنی یک محصول و همچنن استفاده از قطعات و مواد اولیه اروپایی مطمئن در نیمی از قطعات درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری تولید شده هستند.

بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری نه تنها زیست تخریب پذیر و دوستدار محیط زیست است بلکه به دلیل استفاده از قطعات اروپایی دارای استاندارد های مهم ایمنی است و از نظر ایمنی در بالا ترین سطح قرار گرفته است.

این درب ها عبور را برای افراد با معلولیت های جسمی آسان می کند و وجود آن ها علاوه بر ایمن سازی برای هر ساختمانی لازم است. بنابراین توصیه می کنیم در هر مکانی که امکان عبور و مرور افراد دارای ناتوانی حرکتی وجود دارد، بهتر است درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری نصب گردد.

توجه داشته باشید که هر وسیله هوشمندی نیاز به مراقبت و بررسی دارد، بنابراین باید در فواصل زمانی تعیین شده نسبت به بررسی و آزمایش سنسور های درب اتوماتیک شیشه ای خود اقدام کنید تا دچار خطا نشود و بهترین نتیجه را به شما تحویل دهد. در صورت خرابی سنسور های هوشمند، این درب های اتوماتیک خروج اضطراری ضمانتی برای حفظ امنیت شما ندارند و حتی ممکن است خطرناک نیز باشند.

مشخصات جانبی درب های اتوماتیک خروج اضطراری

یکی از مشخصه های بسیار مهم در درب های اتوماتیک خروج اضطراری توانایی عملکرد دو جانبه آن ها می باشد. به این صورت که این نوع درب اتوماتیک شیشه ای هم به صورت دستی و در مواقع غیر اضطراری باز می شوند و هم می توانند از طریق سنسور های بسیار هوشمند خود با سیستم ساختمان هماهنگ شده و در صورت وقوع حادثه به صورت خودکار باز شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای

در صورتی که ساختمان به سیستم هوشمند اعلام حریق مجهز شده باشد، سنسور درب اتوماتیک شیشه ای می تواند با آن هماهنگ شود؛ در این صورت اگر سنسور تحریک شود درب قبل از ازدحام مردم باز خواهد شد. همچنین این عملکرد می تواند با سایر انواع سنسور های ساختمانی نیز هماهنگ گردد.

درب های خروج اضطراری اتوماتیک دارای انواع مختلفی هستند. بعضی از آن ها از هر دو جهت توانایی باز شدن دارند و برخی فقط یک جهته عمل می کنند. با توجه به نوع خروجی و کاربری ساختمان؛ ناظر عمرانی باید تصمیم بگیرد کدام یک مناسب برای استفاده است.

برخی از این درب ها به صورت دستی نیز باز می شوند یعنی می توان از این درب اتوماتیک شیشه ای در حالت خاموشی سنسور هایش استفاده کرد.

درب های اتوماتیک خروج اضطراری را از کجا تهیه کنیم ؟

در زندگی امروزه اهمیت سلامتی دو چندان شده است؛ بنابراین هر کسی ترجیح می دهد بدون نیاز به حضور در اماکن شلوغ و پر ریسک خرید خود را ثبت کند ولی متاسفانه احتمال خطا در خرید غیر حضوری و اینترنتی بسیار بالا است و معمولا برای خرید وسایل بزرگ و اساسی پلتفرم مناسبی وجود ندارد.

ما با افتخار از اپلیکیشن آکام رونمایی می کنیم، از این پس شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن حرفه ای و دقیق آکام به راحتی در منزل سفارش خود را انتخاب، مقایسه و بررسی کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

اپلیکیشن آکام به صورت حرفه ای تمامی جوانب یک محصول را بررسی کرده و با دریافت ابعاد مورد نیاز، شما را در خرید درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری بسیار کمک می کند. هم اکنون می توانید از اپلیکیشن آکام برای خرید غیر حضوری درب اتوماتیک شیشه ای موزذ نظر استفاده کنید.


منابع : directindustryl ،‌medicalexpo

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش شکروی
2 سال قبل

راه حلی مناسب برای خروج اظطراری و استفاده از حداکثر بازشو در زمان های اظطرار.

شبکه های اجتماعی
درب های اتوماتیک شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x