اصلی ترین کاربرد های درب های اتوماتیک دایره ای 

()

درب های اتوماتیک دایره ای نوعی از درب های اتوماتیک می باشند که تمام مزایای آنها را دارا هستند. از جمله این مزایا می توان به حداکثر امنیت ، ظرفیت سفارشی سازی بالا و امکان نصب با شعاع مختلف، درجه انحنا و … اشاره کرد. درب های اتوماتیک دایره ای قابلیت این را دارند که تمام اندازه ها را با فضای مورد نظر مطابقت دهند. از  دیگر مزایای این درب که سایر درب ها ندارند این است که در رنگ های متناسب با معماری ساختمان تولید می شوند. با رنگ و معماری یکپارچه، زیبایی خاصی به مکان ها داده می شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای دایره کامل

نکاتی در مورد درب های اتوماتیک دایره ای

به این درب ها، درب منحنی یا کرو نیز گفته می شود. برای اماکنی طراحی شده اند‌ که از نظر معماری به صورت دایره یا کمانی از دایره باشند.  قوس دایره نیز بسته به سلیقه مشتری و اندازه مکان متغیر می باشد. نصب درب های اتوماتیک دایره کامل نسبت به درب اتوماتیک لولایی و کشویی، به فضای بیشتر نیاز دارند. اما در صورتی که شکاف کم باشد، نصب باز هم انجام می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای دایره ای از شیشه های با بخش های باریک و یا چند لایه تشکیل شده است.

این درب ها ورودی زیبا و درخشانی را به وجود می آورند، عبور و مرور در روز های شلوغ را بسیار آسان تر می کنند چون عرض بیشتری نسبت به درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی دارند.

درب های اتوماتیک دایره کامل در واقع چیزی بین درب های کشویی اتوماتیک و درب های گردان هستند. خوبی این درب ها این است که در هر سطح خاصی می توان آن را تنظیم کرد. همچنین می توانند به عنوان یک سیستم هوایی عمل کنند، در صورتی که درب منحنی با پانل های ثابت جانبی در شکل بیضی گسترش یابند.

عملکرد درب های اتوماتیک دایره ای

عملکرد این درب ها نیز همانند سایر درب های اتوماتیک شیشه ای است‌. با این تفاوت که درب در امتداد خط های منحنی باز و بسته می شود. یعنی لنگه های درب به شکل منحنی و یا کمان دایره عمل می کند و باز و بسته می شود. درب های نیمگرد، در دو نوع دو لت و چهار لت وجود دارند که به صورت کشویی باز و بسته می شوند. لنگه ثابت که ثابت می ماند و لنگه متحرک به روی آن می نشیند. موتور، غلطک ها، تسمه، و دیگر اجزایی تشکیل دهنده این درب ها، در قسمت بالا در کنترل پنل قرار دارند. سیستم دایره این درب، پانل های ثابت و سیار دارند. این سیستم پیکربندی زیبا ایجاد می کند که موجب می شود محوطه جذاب برای دسترسی اصلی ساختمان ایجاد شود. چون این درب به فضای زیاد برای نصب احتیاج دارد، بنابراین در مکان هایی اکثرا کاربرد دارد که ورودی بزرگ دارند‌.

کاربرد های درب اتوماتیک دایره ای

مکان های که معماری منحصر به فرد و خاص دارند، از این درب ها برای ورودی استفاده می کنند که زیبایی مکان را چند برابر می کند. استفاده از درب های اتوماتیک دایره کامل برای مکان هایی مناسب است که لوکس و خاص هستند. چرا که این درب ها ساختار و عملکرد جذاب و خاص دارند.

مکان هایی که زیبایی برایشان ملاک است، اکثرا شامل این درب های اتوماتیک شیشه ای می شوند.

هتل ها، سالن های همایش، رستوران ها، نمایشگاه ها و… جز مکان های لوکس به شمار می روند که دکور و ظاهر آنها ملاک برای جذب افراد است.

انواع درب های اتوماتیک دایره ای

درب های اتوماتیک دایره کامل یا مدور با معماری خاصی که دارند، فضای شگفت انگیزی را برای محیط فراهم می کنند. اگر از این درب ها برای مکان هایی که خود نمایی منحنی شکل دارند، استفاده شود، بسیار جالب و خیره کننده خواهد بود. این درب ها در انواع مختلفی وجود دارند.

درب اتوماتیک دایره ای ۱۸۰ درجه: این درب ها قوس ۱۸۰ درجه دارند و می توانند محدب یا مقعر باشند. عوامل دیگر چون شعاع، رنگ، فریم متغیر هستند و با هماهنگی می توانند ورودی ساختمان را تکمیل کنند.

درب اتوماتیک دایره ای ۳۶۰ درجه: زمانی که دو درب دایره ای ۱۸۰ درجه به صورت مخالف کنار یکدیگر قرار می گیرند، درب اتوماتیک ۳۶۰ درجه را تشکیل می دهند. این درب عایق آب و هوایی بسیار خوبی به شمار می رود و جلوه ی زیبایی به ورودی محیط می بخشد.

درب اتوماتیک دایره ای سفارشی: این درب ها را می توان با ابعاد انحنای نمای جلوی ساختمان پیکربندی کرد. شعاع و انحنای درب ها با توجه به ابعادی نمای ساختمان اندازه گیری می شود و با توجه به سلیقه مشتری می تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد.

درب های اتوماتیک دایره ای آکام

درب های اتوماتیک دایره ای آکام با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، جزء لاینفک ساختمان ها، اماکن تجاری و مراکز صنعتی شده است. این درب ها سهولت در رفت و آمد و امنیت و آرامش را به همراه زیبایی برای شما به ارمغان می آورند.

موسسه آکام با طراحی و ساخت درب های اتوماتیک دایره ای، مقابل بسیاری از تولید کنندگان دیگر قرار گرفته و پیشی گرفت. این موفقیت به دلیل نهایت تلاش و خلاقیت و توانایی کادر مجرب آکام بوده است. در واقع با خلاقیت و توانایی توانستند مشکلات را حل کنند و منحصر به فرد تر ادامه دهند و به ثمر برسند. هدف موسسه اکام، توسعه دسترسی و خدمات به مشتریان است. آنها با دقت بیشتر مشکلات را دریافتند و اقدام به رفع آن کردند. به منظور اطمینان از کارایی و نتیجه مطلوب و رسیدن به خواسته مشتری، مواد اولیه مخصوص و با کیفیت به کار گرفته شده و بهترین پرسنل مشغول به کار شدند.

کلام آخر

گروه صنعتی آکام بزرگترین تولید کننده ، نصب کننده و ارائه دهنده خدمات اتوماسیون درب در ایران است. در طول دهه ها ، نمونه کارهای درب های اتوماتیک شیشه‌ای ما برای ارائه خدمات به مشتریان در سراسر جهان گسترش یافته است.

ما خود را به عنوان پیشروترین تولید کننده ، صادر کننده و تأمین کننده مجموعه کلاس جهانی درب های اتوماتیک شیشه ای قرار داده ایم. این درب که به طور گسترده در مراکز تجاری ، مسکونی و دولتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، با کمک سنسور به طور خودکار باز می شود. به منظور اطمینان از کیفیت این درب ، کنترل کننده های کیفیت ما یک سری آزمایش را بر روی پارامترهای مختلف انجام می دهند. علاوه بر این ، ما همچنین بر اساس نیازهای مشتریان محترم ، کل محدوده را در گزینه های سفارشی ارائه می دهیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x