بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای دایره ای 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره کامل نوعی از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای پرطرفدار بازار می‌باشند که امروزه بسیار مورد استقبال کاربران قراره گرفته است. گروه صنعتی آکام به عنوان اولین، مجرب‌ترین و برترین تولید کننده و نصب کننده و همچنین صادر کننده درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در ایران  خدمات بسیاری ارائه می‌نماید. این کمپانی هر روزه برای پیشرفت در ارائه خدمات بیشتر و جدیدتر گامی نو برمی‌دارد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت محصولات و وجود بهترین و باتجربه‌ترین متخصص‌ها در این گروه شرایط را برای پیشرفت فراهم آورده است. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای آکام با توجه به مزایا و ویژگی‌ها در مکان‌های مختلفی به کار می‌روند و دارای کارایی مضاعف وعمر مفید بالایی می‌باشند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گرد در انواع مختلف، دایره‌ای کامل و نیم دایره‌ای یا قوسی از دایره به طور زیبایی طراحی و اجرا می‌شوند. در این مقاله به ارائه توضیحاتی در مورد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره‌ای کامل جهت شناخت بیشتر این درب‌ها و همچنین توضیحاتی درباره محل نصبشان می‌پردازیم.

با درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره‌ای کامل چقدر آشنا هستید؟

اگر در انتخاب نوع درب اتوماتیک خود مردد هستید؛ لازم است به این پنج نکته توجه کنید:

  1. نوع کاربرد و محل اجرا (تجاری ،مسکونی، بیمارستان و…)
  2. میزان تردد روزانه
  3. اندازه درب
  4. وزن و طول لنگه درب
  5. همچنین میزان بوجه در نظر گرفته شده جهت خرید درب.

استفاده از درب‌های اتوماتیک circle sliding نمای ورودی بسیار زیبایی را به ساختمان هدیه می‌دهد.
این مدل درب از محصولات پرطرفدار گروه صنعتی آکام می‌باشد که با طراحی زیبا و جذابی که دارند به زیباتر جلو دادن محیط و ساختمان کمک می‌کند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره‌ای کامل دارای کارکردی مانند کارکرد درب‌های اتوماتیک کشویی است اما از لحاظ ظاهر با آن تفاوت دارد. این درب‌ها دارای سیستمی به نام سیستم کرو می‌باشند که در آن حسگرهایی حساس به کار رفته که امنیت مکان ورودی را افزایش می‌دهد. از مهم‌ترین حسگر‌های به کار رفته در سیستم این درب‌ها، سیستم ضد برخورد است که از گیر کردن و آسیب دیدن بین لت‌ها جلوگیری می‌کند. سیستم موجود در این درب‌ها لت‌های متحرک را باز و بسته می‌کند همچنین با کمک سیستم کنترل مرکزی، میزان باز و بسته شدن دهانه و لت‌ها را می‌توان تنظیم کرد.
این درب‌ها را می توان با سیستم‌های کنترل تردد نیز ادغام کرد و رفت و آمد را آسان‌تر کرد. برای مثال می‌توان سنسور اثر انگشت را در کنار درب استفاده کرد. جمع بندی سیستم این درب، به این شکل سبب شده تا در مکان‌های اداری کاربرد بیشتری داشته باشد.
در ساخت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره‌ای کامل از شیشه‌های نشکن استفاده می‌شود این کار امنیت را برای مکان مورد نظر فراهم می‌کند به طوری که امکان هک و شکستن آن به ‌سختی امکان پذیراست. لت‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره‌ای شکل، آرام، روان و بی صدا حرکت می‌کنند. این لت‌ها دارای مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی می‌باشند. همچنین باید اشاره کرد این درب‌ها به صورت عایق شده می‌باشند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنند. در کنار این درب‌ها استفاده از وسایل امنیتی دیگر مانند دزدگیر و دوربین‌های مداربسته امکان پذیر است‌. گروه صنعتی آکام با بهره گیری از متخصصین مجرب در طراحی درب های اتوماتیک circle sliding  قابلیت‌های ویژه‌ای را ایجاد نموده است به گونه‌ای که با برخورداری از جدیدترین دستگاه‌های نَورد پروفیل‌های آلومینیومی با اکسترود بالا، فرآیند ارائه و تطبیق سیستم اتوماتیک را به بهترین شکل ممکن اجرا می سازد.

در ساخت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ایره کامل چه قطعاتی به کار رفته است؟

اپراتورهای درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ، با استفاده از ریل، شاسی، هنگرها وغلتک‌های مخصوص دارای عمر مفید و کارایی مضاعف می‌باشند.

سیستم هوشمند این درب‌ها دارای پنل کنترل ویژه می‌باشد. موتور ۱۰۰ وات، کنترل باکس با نرم افزار هوشمند سه لایه، منبع تغذیه با ترانس حلقوی تروئیدی (سیم پیچ مس خالص)، سنسورهای دوکاره پرده‌ای، غلتک‌های فولادی با ‌روکش رزین، سطح مقطع اکسترود شده با لاستیک ضد ارتعاش، قفل الکترومکانیکال و باتری بک آپ از جمله قطعات خاص اپراتورهای این درب‌ها می‌باشد.

درب‌های دایره‌ای را می‌توان با شیشه‌های سکوریت شش میل، به‌صورت فریم لِس و یا با فریم‌های آلومینیومی دارای رنگ پادرکوتینگ(پودری)، آنادایز و روکش استیل، اجرا نمود.

تمامی لنگه‌های متحرک و ثابت با لاستیک‌های ویژه و مقاوم در برابر سرما و گرما عایق بندی گردیده تا مناسب‌ترین کنترل کمی و کیفی همچنین آسایش، امنیت و آرامشی بادوام را مهیا سازند.

در‌ب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره‌ای کامل برای چه مکان‌هایی مناسب‌‌تر هستند؟

این درب‌ها برای بیشتر مکان‌ها و فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرند اما باید به طراحی نمای ساختمان توجه داشت. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره کامل در صورتی می‌تواند نمای زیبایی برای ساختمان ایجاد کند که طراحی ساختمان دایره یا استوانه‌ای شکل باشد. درب اتوماتیک شیشه‌ای دایره کامل برای فضاهای تجاری مانند مجتمع‌های تجاری یا فروشگاه های بزرگ، فضاهای اداری مانند بانک‌ها، سالن‌های فرودگاه و راه آهن، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و… مناسب است. در ضمن این درب‌های اتوماتیک قاعده خاصی را برای نصب دارند. باید در زمان نصب از افراد متخصص کمپانی آکام در این زمینه استفاده کرد تا درب به خوبی نصب شده و در زمان باز و بسته شدن دچار مشکل نشود.

گروه صنعتی آکام با پشتیبانی و پاسخ‌گویی شبانه روزی از مرحله تولید و فروش تا مرحله نصب همراه شما خواهد بود؛ تا تمام مراحل به سادگی و در آسایش و امنیت انجام شود.

استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره کامل چه مزیت‌هایی دارد؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره کامل برای ورودی‌های کم عرض انتخاب مناسبی می‌باشند. اگر در این ورودی‌ها از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره کامل استفاده کنید، علاوه بر زیبایی که به نمای ساختمان می‌دهند باعث می‌شود که ناحیه ورودی کم عرض دیده شود این نوعی مزیت است.
استفاده از این نوع درب‌ها برای محیط‌هایی که حالت انحنا دارند بسیار مناسب می‌باشد و شکل استوانه‌ای که ایجاد می‌کند باعث می‌شود از اتلاف انرژی و نفوذ گرد و خاک جلوگیری شود. همچنین عبور و مرور افراد دچار تداخل نشود. استفاده از این درب‌ها برای مکان‌هایی که از طراحی و ترکیبات منحنی استفاده شده، جلوه‌ زیبایی به محیط می‌دهد. به همین دلیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره ای کامل برای مکان‌هایی که دارای رفت و آمد زیاد است بهترین انتخاب است.

خرید‌ درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به تحقیقات و بررسی و به دست‌ آوردن اطلاعات درستی نیازمند است. شما خریدار گرامی می‌توانید با نصب اپلیکیشن گروه صنعتی آکام و با پرسیدن سوالات خود از پشتیبانان همیشه در دسترس آن با شناخت بیشتر محصولات و استفاده از سایر اطلاعات این منبع معتبر، بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین سفارش و خرید آنلاین این درب‌ها از طریق سایت یا اپلیکیشن باعث صرفه جویی در هزینه و انرژی می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن در هر مکان و هرزمانی اقدام به خرید نمایید.

جمع بندی:

همانطور که گفته شد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دایره کامل نوعی درب اتوماتیک شیشه‌ای قوس دار هستند که به دلیل ایجاد جلوه زیبا برای نمای ساختمان‌هایی با معماری خاص و انحنا دار و اشغال فضای کم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در این مقاله سعی شد توضیحات کامل و مفیدی در رابطه با این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به شما عزیزان ارائه شود تا بتوانید خریدی مناسب انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x