درباره درب های اتوماتیک شیشه ای سیلندر 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای از انواع درب هایی می باشد که بسیار پر کاربرد و ایمن بوده که در مکان‌ های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. با به کار رفتن این درب ها در انواع مکان ‌ها تردد راحت تر و سریع تر شده است و دیگر نیازی به استفاده از دست نیست. درب های اتوماتیک شیشه ای دارای یک سنسور حسگر بوده که با قرار گرفتن افراد در نزدیکی درب با دریافت و ارسال سیگنال ها باعث باز و بسته شدن می شوند. یکی از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای، درب‌ های اتوماتیک شیشه ای سیلندر یا دایره کامل می باشد. این درب ها درون محفظه استوانه ای شکل قرار دارند و به خاطر ظاهر جالب و زیبایی که دارد با نصب در محیط باعث زیبایی می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای دایره کامل حالت ۳۶۰ درجه داشته و دارای دو درب می باشد، که هر درب دارای چهار لت، دولت ثابت و دولت متحرک می‌ باشد که از درب اول وارد می شوید و بعد از ورود درب اول بسته و بلافاصله درب دوم باز می شود. این نوع درب دارای ویژگی های مختلفی می باشد که در ادامه به آن بیشتر می پردازیم.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای سیلندر

درب‌ های اتوماتیک شیشه ای سیلندر یا دایره کامل چگونه دربی است؟

درب‌ های اتوماتیک شیشه ای سیلندر یا دایره کامل از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد که از دو درب تشکیل شده که هر کدام دارای چهار لت، دو لت متحرک و دو لت ثابت می باشند. این درب ها درون یک محفظه استوانه ای قرار دارند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌ کند. درب های اتوماتیک شیشه ای دایره کامل با باز شدن یک درب بلافاصله بسته شده و درب دوم باز می شود. این نوع درب اتوماتیک شیشه ای به صورت ۳۶۰ درجه نصب گردیده که با تحمل وزن بالا از بهترین و با کیفیت و زیباترین درب های اتوماتیک شیشه ای می‌باشد. شیشه های سکوریت درب های دایره ای به صورت شش میل بوده تا ضمن برخورداری از مقاومت بالا با استفاده از فریم های ویژه و مخصوص این درب ها بیصدایی و دوام لنگه های ثابت و متحرک را تضمین می‌نماید.

درب های اتوماتیک شیشه ای سیلندر یا دایره کامل چگونه کار می‌ کند؟

درب های اتوماتیک شیشه ای تقریبا کارکرد یکسانی دارند و عامل اصلی باز شدن همه این درب ها، سنسور های حسگر در بالای درب می باشد. این حسگرها با حرکت افراد، حضورشان و یا تشخیص دمای بدنشان باز و بسته می‌شوند. البته این سنسورها با دریافت سیگنال و ارسال آن به اجزا و قطعات مختلف باعث حرکت موتور و سایر اجزا شده که حرکت آن، باعث حرکت تسمه شده و درب‌ ها باز و بسته می‌ شوند. اجزا و قطعات درب های اتوماتیک شیشه ای باید با کیفیت باشند تا در هنگام فعالیت دچار مشکل نشوند. درب های اتوماتیک شیشه ای دایره کامل همانند سایر درب ها دارای یک بطری بک آپ بوده که در هنگام قطع برق نیز به فعالیت خود ادامه دهد. همچنین این درب ها را می توانید با استفاده از ریموت نیز کنترل کنید. این روش باعث بالا رفتن ایمنی درب می شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای سیلندر یا دایره کامل در چه مکان‌ هایی نصب می شود؟

درب های اتوماتیک شیشه ای دایره کامل ظاهری زیبا دارند و با نصب در انواع محیط ها باعث زیبایی شده و فضای بسیار کمی را اشغال می‌ کند. این مکان ها شامل:

  • هتل ها.
  • فروشگاه ها.
  • فرودگاه ‌ها.
  • مراکز تجاری.
  • مراکز تفریحی.
  • فروشگاه ها.
  • تالارها.
  • بانک ‌ها و… می‌ باشند.

بهترین برند درب های اتوماتیک شیشه ای سیلندر یا دایره کامل کدام است؟

درب های اتوماتیک شیشه ای باید بسیار خوب و با کیفیت باشند تا به خوبی و با قدرت به فعالیت خود ادامه دهند. گروه صنعتی آکام که از بزرگ ترین تولید کننده و نصب کننده درب های اتوماتیک در جهان است با داشتن ۲۰ سال تجربه و انجام آزمایشات مختلف بر روی پارامترهای گوناگون توانسته با استفاده از قطعات عالی و قدرتمند درب هایی را تولید کند که از کیفیت و کاربرد بالایی برخوردار هستند. شما با مراجعه به اپلیکیشن این گروه می ‌توانید محصولات مورد نظر خود را ببینید و با مشخصات آن ها آشنا شوید. در صورت نیاز نیز می توانید در هر زمانی با متخصصان این گروه در ارتباط باشید و مشاوره های لازم برای خرید را دریافت کنید.

یازده نمونه از مزایا درب های اتوماتیک شیشه ای سیلندر یا دایره کامل:

  • درب های اتوماتیک شیشه ای دایره کامل بدون هرگونه سروصدایی عمل مینماید.
  • به انرژی کمی در هنگام فعالیت نیاز دارد.
  • مانع ورود گرد و خاک می‌شود.
  • تردد بیشتر و سریع تر می‌شود.
  • انرژی درون محیط را از بین نمی برد.
  • زیبایی و چشم‌نوازی ورودی‌ها را دو چندان می‌کند.
  • در صورت لازم می توانید آن را با ریموت از فاصله دور کنترل کنید.
  • قابلیت تحمل وزن های سنگین را در لنگه های متحرک را دارد
  • دارای یک باطری بک‌آپ می باشد که مانع توقف فعالیت می شود.
  • ظاهری زیبا داشته و قابل نصب در همه محیط‌ ها می‌‌باشد.
  • قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد و شبکه های هوشمند مدیریت ساختمان است.

قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای سیلندر یا دایره کامل چقدر است؟

درب های اتوماتیک شیشه ای دایره کامل دارای قطعات مختلفی بوده که بسته به انواع و مدل های آن قیمت های مختلفی دارد. این قیمت ها بسته به نوع، رنگ، ابعاد، مدل، اندازه و… متفاوت هستند و دائماً درحال تغییر است. شما برای اطلاع از وضعیت قیمت‌ های این محصولات می توانید به سایت یا اپلیکیشن‌ این گروه مراجعه کنید و در صورت سوال با افراد با تجربه این گروه در هر زمانی با آن ها در ارتباط باشید.

جمع بندی:

درب های اتوماتیک شیشه ای سیلندر یا دایره کامل از اندازه درب های پر طرفدار بوده که به صورت ۳۶۰ درجه درون یک محفظه استوانه ای قرار دارد و از دو درب با ۴ لت که دارای ۲ لت متحرک و ۲ ثابت می باشد، تشکیل شده است. این درب ها با باز شدن و ورد افراد بسته شده و بلافاصله درب دوم باز می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای دایره کامل به فضای کمی برای نصب نیاز دارد. شما برای اطلاع دقیق از وضعیت این محصول می توانید به سایت و اپلیکیشن گروه صنعتی آکام مراجعه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x