اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

از گذشته تاکنون امنیت یک امر مهم در زندگی به حساب می ‌آید. یکی از ابزار مهم در ایجاد امنیت درب‌ها می ‌باشند. یکی از انواع درب ها که امروزه بسیار پر کاربرد و ایمن است، درب‌ های اتوماتیک شیشه ای می ‌باشد. این نوع از درب ها قابل نصب در انواع محیط بوده و به خاطر باز و بسته شدن به صورت خودکار تردد را سریع تر کرده است. درب های اتوماتیک شیشه ای دارای سنسورهای حسگری می ‌باشند که در بالای درب قرار دارد. این سنسورها با حس کردن حضور افراد، حرکت و یا حتی دمای بدن آن‌ ها باز و بسته می ‌شوند‌. این درب ها همچنین با نصب در انواع مکان ها مانند: بانک ها، فروشگاه ها، هتل ها، فرودگاه ‌ها، مدارس و دانشگاه‌ ها، مراکز تجاری و تفریحی، سینما ها، ورزشگاه ها، بیمارستان ها و… علاوه بر امنیت در این محیط ها باعث زیبایی نیز شده است. امروزه با گسترش ویروس کرونا و آلوده بودن محیط بیمارستان ها، استفاده از این درب بسیار پرکاربرد می ‌باشد، زیرا به خاطر باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک، استفاده از دست و گسترش ویروس و بیماری ها در این محیط ها کاهش یافته است.

درب های اتوماتیک شیشه ای
اپلیکیشن درب های اتوماتیک آکام

گروه صنعتی آکام به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه‌ی تولید و نصب انواع درب های اتوماتیک شیشه ای دارای ۲۰ سال تجربه می‌باشد. گروه صنعتی آکام ضمن تولید درب های اتوماتیک با کیفیت آزمایش های مختلفی بر روی انواع پارامتر های مختلف انجام داده است و در نهایت با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین ابزار و قطعات توانسته درب هایی قوی و پر قدرت بسازد که نیازهای شما کاربران عزیز را برطرف کند. همچنین این گروه با ایجاد شرایط خاصی توانسته است راهی را برای برقراری ارتباط با متخصصان این مجموعه فراهم آورند. گروه صنعتی آکام با ایجاد پلتفرم‌ های آنلاین و اپلیکیشن ها گامی نو در ارائه خدمات به کاربران عزیز فراهم کرده است. شما برای برقراری ارتباط با متخصصان و مدیران با تجربه این گروه می‌ توانید در هر ساعت از شبانه روز به سایت و اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کنید و با انتخاب محصول مورد نیاز خود هم کیفیت و قیمت آن ها را بررسی کنید و هم بدون حضور در محل، خریدی ایمن و با کیفیت داشته باشید.

اپلیکیشن درب‌ های اتوماتیک چه نوع اپلیکیشنی می‌ باشد؟

امروزه با بالا رفتن میزان استفاده از اینترنت و خرید اینترنتی، برای هر حرفه ای یک نوع نرم افزار یا اپلیکیشنی تهیه شده است که در آن افراد می توانند بدون حضور یافتن در محل فروش، محصول مورد نظر خود را در اپلیکیشن ها مشاهده کنند و مشخصات آن ها را مطالعه کنند و در نهایت نسبت به خرید آن اقدام کنند. اپلیکیشن Akam app یکی از انواع اپلیکیشن‌هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید، محصولات مرد نیاز خود را انتخاب کنید و در صورت هر گونه سوال در مورد کیفیت و قیمت محصول می ‌توانید از افراد و مدیران متخصص این گروه کمک بگیرید و خریدی ایمن و با کیفیت داشته باشید و همچنین رضایت مندی خود را اعلام کنید.

نمونه هایی از ویژگی های اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه ای:

  1. اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه ای، دارای سادگی خاصی می‌ باشد تا کاربران سریع و به موقع به گزینه های مورد نظر خود برسند و انتظار زیادی برای باز شدن صفحه مورد نظر خود نکشند.
  2. این اپلیکیشن از سرعت بالایی برخوردار است و بارگذاری ها سریع تر و به صورت کامل انجام می شود.
  3. شفافیت تصاویر در اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه‌ ای به گونه‌ ای است که طرح، رنگ و گرافیک آن مورد توجه قرار گرفته و تصاویر واضح دیده می‌ شوند.
  4. اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه ای، مطمئن و قابل اعتماد اس. زیرا افراد در هنگام خرید هنگام استفاده از این اپلیکیشن ها اطلاعات شخصی خود مانند: شماره حساب، اطلاعات شخصی و… را ثبت می کنند‌ و این اپلیکیشن دارای قابلیتی می باشد که از این اطلاعات محافظت می کند.
  5. اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه ای، امکان جستجو کردن را دارد تا افراد بتوانند سریع تر به محصول مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
  6. یکی از روش های جالب برای افزایش کاربران، قابلیت نقد و انتقاد از سوی آن ها می باشد، زیرا با استفاده از این روش می توان به درخواست ها و نیازمندی های کاربران رسیدگی کرد. این اپلیکیشن دارای این قابلیت می باشد.
  7. یکی دیگر از انواع راه های مورد توجه کاربران بروز رسانی دائم و رفع مشکلات این نوع اپلیکیشن ها است.

اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه‌ای ای دارای تمام ویژگی های بالا بوده و باعث توجه توسط کاربران قرار گرفته است.

شرایط نصب و استفاده از اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای:

شما برای دریافت و نصب این اپلیکیشن می‌توانید به سایت گروه صنعتی آکام مراجعه کرده و در نهایت به صورت مستقیم اپلیکیشن این گروه را دریافت نمایید و از خدمات موجود در این اپلیکیشن نظیر: مشاهده کتالوگ‌ها، سفارشات، برقراری ارتباط با مشاوران، مطالعه ویژگی محصولات و… استفاده کنید و با خیال راحت نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنید و نگران مشکلاتی که هنگام خرید آنلاین وجود دارد نباشید زیرا این اپلیکیشن و استفاده از سایت گروه آکام بسیار ایمن و قابل اعتماد می‌باشد و شما می‌توانید با خیال راحت و بدون از دست رفتن اطلاعات شخصی قبیل: شماره حساب، کد ملی و… نباشید. زیرا این اطلاعات توسط این مجموعه محافظت می‌شود.

جمع بندی:

امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده از اینترنت بسیاری از کار های مردم سرعت پیدا کرده است. همچنین با راه اندازی اپلیکشن های متعدد برای کسب در آمد و بازار یابی از رفت و آمد زیاد در فروشگاه ها بسیار کاهش یافته است و همچنین خرید و فروش سریع تر شده است. اپلیکیشن Akam app یکی از انواع اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای بوده که به کاربران درب های اتوماتیک شیشه ای این امکان را می‌ دهد که در هر زمان و هر مکانی به محصولات خود دست پیدا کنند و از کیفیت آن ها اطمینان داشته باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x