اپلیکیشن‌های درب های اتوماتیک 

()

اپلیکیشن‌های درب­ های اتوماتیک در سراسر کشور مورد استفاده کاربران این زمینه قرار می‌گیرد.  گروه صنعتی آکام در ایران اولین اپلیکیشن را در زمینه­ ی ثبت سفارش درب­ های اتوماتیک شیشه‌ای ارائه داده‌است. درحال حاضر۷۷% جمعیت جهان دارای گوشی ­های هوشمند و آنلاین هستند که می­ تواند خدمات مختلفی دریافت و یا به دیگران ارائه‌ کنند. با گسترش گوشی­ های هوشمند می ­توان بسیاری از خدمات و کسب و کارها را به صورت اینترنتی نیز گسترش داد. امروزه استفاده از اپلیکیشن­ های مختلف در گوشی­ های هوشمند کار را برای مردم راحت کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن­ ها در هر زمینه­ ای می­ توان بدون مراجعه ­ی حضوری به محل خرید و یا پرداخت ­های اینترنتی خرید خود را به راحتی انجام دهند. همچنین با توجه به اهمیت بازاریابی اینترنتی استفاده از این اپلیکیش‌ها کار را برای معرفی محصول به مشتریان راحت‌تر کرده‌است. دراین مقاله قصد داریم نگاهی کوتاه به تولیدات و خدمات آنلاین و اپلیکیشن گروه صنعتی آکام و معرفی آن داشته باشیم. همچنین به خدمات و مزایای استفاده از اپلیکیشن‌های درب‌های اتوماتیک بپردازیم .

گروه صنعتی آکام با تکیه بر دانش و مهارت فنی خود دارای ۲۰ سال تجربه در زمینه­ای ساخت انواع درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای و درب­ های پارکینگ و… است. این گروه با توجه به بازار و نیاز مشتری‌های خود اپلیکیشنی در زمینه­ ی انواع درب­ های اتوماتیک ارائه داده است. در اپلیکیشن‌های درب­ های اتوماتیک کاربران به راحتی می ­توانند مرحله به مرحله در انتخاب درب­ های اتوماتیک شیشه‌ای و سفارش گیری آن اقدام کنند. این اپلیکیشن برای انواع مختلف گوشی­ های هوشمند و تبلت ­ها طراحی شده و کاربران به راحتی می­ توانند آن را نصب کنند.

مزایای استفاده از انواع اپلیکیشن‌ها کدامند؟ و استفاده از آن‌ها چه کاربردهایی دارد؟

  • امروزه استفاده از اپلیکیشن­ ها به صورت امری عادی در بین مردم تلقی می­ شود. سرعت اپلیکیشن­ ها معمولا ۵/۱ برابر بیشتر از سرعت وب سایت­ ها است و دارای عملکرد بهتر و سریع‌تری هستند. اپلیکیشن‌های درب‌های اتوماتیک نیز از این ویژگی برخوردار است.
  • بازیابی اطلاعات در اپلیکیشن­ ها به راحتی صورت می­ گیرد. این اطلاعات در اپلیکشن­ ها ذخیره می­ شود اما در وب سایت‌ها به دلیل کاربران زیاد این مورد امکان پذیر نیست.
  • یکی از مزیت­ های بسیار مهم اپلیکیشن­ ها نسبت به وب سایت­ ها دسترسی راحت و باز کردن پنل کاربری شخصی در آن است. اپلیکیشن­ ها این امکان را می ­دهند در هرجایی حتی در نبود اینترنت کاربران بتوانند محصولات موردنظر خورد را ببینند و بررسی‌ کنند.
  • اتصال به درگاه بانکی یکی دیگر از مزیت­ های چشم گیر اپلیکیشن­ ها محسوب می­شود. اتصال مستقیم به درگاه بانکی از سردرگم شدن مشتری هنگام خرید از اپلیکیشن یک فروشگاه جلوگیری می ­کند. همچنین مشتری با خیالی راحت و آسوده خرید خود را انجام ­می دهد و از بسیاری از کلاهبرداری­ های اینترنتی جلوگیری می­شود.
  • استفاده از اپلیکیشن­ ها برای معرفی انواع فروشگاه و کسب و کار­ها امکان پذیر است. با نصب اپ‌ها کاربران می­توانند از انواع مختلف تخفیف ­ها، محصولات جدید شرکت و… با خبر شوند . همچنین کاربران می­توانند در صورت رضایت‌مندی از اپلیکیشن آن را به دیگر دوستان خود معرفی کنند. این کار سبب افزایش کاربران آن اپلیکیشن می­شود.
  • به کار بردن اپلیکیشن­ ها در هنگام خرید از فروشگاه­ های مختلف سبب کاهش بسیاری از هزینه ­ها می­شود. با این کار دیگر نیازی به مراجعه­ ی حضوری به فروشگاه نیست و کاربران راحت می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند و از طریق درگاه­های بانکی نسبت به پرداخت وجه نیز اقدام کنند.

در این چند سطر به مزایای کلی اپلیکیشن پرداختیم حال برای آشنایی بیشتر به معرفی اپلیکیشن‌های درب‌های اتوماتیک و بخصوص اپلیکیشن مربوط به گروه صنعتی آکام می ­پردازیم .

مزایای استفاده از اپلیکیشن‌های درب­ های اتوماتیک چیست؟

  • یکی از راحت­ ترین روش‌های خرید و سفارش‌گذاری درب­های اتوماتیک گروه صنعتی آکام نصب و استفاده‌از اپلیکیشن درب­ های اتوماتیک آن است. با استفاده از اپلیکیشن‌های درب­ های اتوماتیک به راحتی می­­توان مرحله به مرحله سفارش خود را ثبت کرد .
  • در اپلیکیشن درب ­های اتوماتیک گروه صنعتی آکام از سیستم conversation form استفاده می‌شود. در این سیستم کاربران به راحتی می­ توانند سفارش خود را ثبت و پیگیری کنند .
  • خدمات آنلاین اپلیکیشن‌های درب­ های اتوماتیک در تمام طول شبانه روز برقرار است. به این صورت که کاربران می‌توانند در هر زمانی نسبت به سفارش گذاری و تغییر سفارش خود اقدام کنند .
  • کاربران با نصب این اپلیکیشن محدود به زمان و مکان خاصی نمی­ شوند و نیازمند مراجعه حضوری نیست.
  • دسترسی و گفتگو با کارشناسان مجرب گروه صنعتی آکام یکی از خدمات کاربردی و برتر اپلیکیشن­ درب‌های اتوماتیک است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران به‌راحتی می ­توانند نسبت به جنس، طرح و فریم درب­ ها از کارشناسان سوالات خود را بپرسند .
  • انتخاب طراح، جنس و فریم ­های مختلف برای هرکدام از درب­ های اتوماتیک شیشه‌ای گروه تولیدی آکام امکان‌پذیر است.
  • امکان پرداخت وجه به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های درب­ های اتوماتیک و ارائه ضمانت نامه­­ ی بانکی به کاربران مقدور است.
  • دسترسی به مقالات و توضیحات مختلف در مورد هرکدام از ­درب­ های اتوماتیک شیشه‌ای و نحوه کارکرد آن­ها در این اپلیکیشن موجوداست.
  • با استفاده از اپلیکیشن‌های درب ­های اتوماتیک کاربران می ­توانند به راحتی کالای مورد نظر خود را جستجو کنند و نسبت به طرح­، رنگ، مدل و سایز تصمیم گیری کنند.
  • سفارش گذاری از طریق اپلیکیشن­ درب­ های اتوماتیک سبب کاهش هزینه­ ها و صرفه جویی در مصرف انرژی و سوخت می­ شود.

چرا باید از اپلیکیشن‌های درب­های اتوماتیک استفاده کرد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از درب­ های اتوماتیک شیشه‌ای در بین مردم بسیار رایج شده است. امکان استفاده از این درب ­ها در هر مکان و موقعیتی از ویژگی­ هایی است که به کار بردن آن­ها را راحت‌تر کرده است. خوشبختانه گروه صنعتی آکام با به روزرسانی اطلاعات خود در زمینه ­ی درب­ های اتوماتیک یکی از برترین شرکت­ های تولیدی جهت ساخت ،طراحی و به کارگیری درب­ های اتوماتیک است. به همین جهت با ارائه اپلیکیشنی برای دسترسی بیشتر کاربران خود به تنوع درب­های اتوماتیک پرداخته است. بااستفاده از اپلیکیشن‌های درب­ های اتوماتیک کاربران به‌راحتی می­توانند طراح­ ها و جنس‌های مختلف درب موردنظر را برای مکانی‌ که نیاز دارند انتخاب‌­ کنند. همچنین می‌توانند سوالات خود را با تماس و یا آنلاین از مشاورین با تجربه آکام در میان بگذارند. این اپلیکیشن این مزیت را دارد که حتی هنگام تعطیلی فروشگاه بخاطر وضعیت قرمز کرونا مشتریان بتوانند به‌راحتی ثبت سفارش کنند.

نتیجه‌گیری:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شلوغی شهرها و همینطور شرایطی که ویروس کرونا در شهرهای مختلف به وجود آورده است و محدودیت­ های تردد بهترین روش برای خریدی غیر حضوری استفاده از اپلیکیشن‌هاست. اپلیکیشن‌های درب­های اتوماتیک نیز در زمینه خرید آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بسیار کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اپلیکیشن گروه صنعتی آکام یکی ‌از اپلیکیشن‌هایی است که در این رابطه و برای خرید درب‌های اتوماتیک بسیار کارآمد است. لذا پیشنهاد ما به شما خرید درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای آکام و استفاده از این اپلیکیشن می‌باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x