استارتاپ و کلید های مهم برای راه اندازی آن 

()

یک بنیانگذار تجارت کوچک یا استارتاپ ممکن است رویایی کارآفرینانه داشته باشد که دارای استعدادهای برجسته ای باشد که از حقوق خوبی برخوردار شوند

و وفاداری طولانی مدت او را با مزایایی مانند غلاف های چرمی ، صندلی های ماساژ و سالن های بدنسازی در محل تأمین کنند.

اما تبدیل یک چشم انداز کارآفرینی به استارتاپی که کمتر از ۵۰ درصد شانس زنده ماندن در کوتاه مدت دارد ، فراتر از یک خیال پایدار است ، چه رسد به بلند مدت.

درب های اتوماتیک شیشه ای
Akam App

برای افزایش احتمال ایده خوب تبدیل شدن به یک محصول خوب و تبدیل شدن یک محصول خوب به بنیان یک شرکت استارتاپی با عملکرد بالا یا حداقل شغلی که ارزش آن چیزی بیشتر از سرمایه ای باشد

که سهامداران در آن سرمایه گذاری کرده اند ، یک تجارت کوچک بیش از ایده ای که در مغز یک کارآفرین نهفته است ، نیاز دارد.

این تجارت به منابعی مانند محصول یا خدمات ابتکاری نیاز دارد که خوشبختانه ممکن است منجر به تولید محصولات بیشتر یا خط تولید یا شاید یک فناوری پلتفرم شود که نشان دهنده یک فرصت بزرگ در بازار است.

در هر حالت ، دارایی باید نیاز بازار را برآورده کند و مورد توجه مصرف کنندگان باشد و باید توسط پرسنلی مدیریت شود که در صورت مواجه شدن با چالش های عملیاتی و مالی که ممکن است دیگران را از بین ببرد ، مسیر خود را ادامه دهند.

۶ کلید مهم برای راه اندازی موفقیت آمیز یک استارتاپ

۱. محصولات یا خدمات نوآورانه

اگرچه استارت آپ ها هر روز به صورت پاپ آپ ظاهر می شوند ، اما بهترین ها با معرفی یک محصول یا خدمات ابتکاری که ارزش منحصر به فردی به مشتری ارائه می دهد ، احتمال موفقیت آنها را افزایش می دهند.

اگرچه یک مفهوم جنینی ممکن است مورد توجه عموم قرار گیرد ، این یک محصول نوآورانه تمام عیار است که ارزش واقعی مشتری را به او ارائه می‌دهد که یک شرکت را در بازار تاسیس می‌کند.

این ارزش درک شده همچنین قیمت محصول را تعیین می‌کند ، که این امکان تجاری بودن آن را تعیین می‌کند. به نوبه خود ، این تجاری بودن محصول یا خدمات است که بازده مالی را تضمین می کند ، که هزینه های توسعه و راه اندازی را توجیه می‌کند.

۲. توسعه بالقوه محصول

یک مفهوم ، محصول یا خدمات ابتکاری که ممکن است پیش درآمد چندین محصول دیگر یا خط تولید باشد ، موفقیت شرکت در بازار انتخابی خود را بیش از یک محصول یا خدمات واحد ، بیشتر می‎کند.

تا حدی ، این درست است زیرا خط لوله محصول برای سرمایه گذاران که ترجیح می دهند در یک شرکت با جریان های درآمد چندگانه شرط بندی کنند ، به جای “نمایش یک تسویه حساب” ، جالب تر است.

اگرچه یک ایده تک محصولی ممکن است به عنوان پایه و اساس یک تجارت استارتاپ جدید عمل کند ، اما جذابیت آن کمتر از شرکتی است که خط تولید آن فرصت بیشتری برای بازار دارد.

۳. کالایی یا خدماتی که نیاز و خواسته مشتری را برآورده می‌کند

برای توجیه تأسیس شرکت ، یک کارآفرین باید کالا یا خدماتی را ارائه دهد که نیاز مشتری را برآورده کند ، اما مهمتر از همه ، آنچه را که آنها می‌خواهند ، ارائه می‌دهد. از این رو بر شناسایی اولین محصول یا خدماتی که یک شرکت در بازار انتخابی ارائه می‌دهد ، تأکید می‌شود.

معیار واحدی که اولین محصول یا خدمات استارت آپ باید به آن پایبند باشد این است که کالا یا خدمات نیاز یا خواسته موجود را در دنیای واقعی برآورده کند.

به همان اندازه مهم این است که کالا یا خدمات در بازار مطلوب نیاز شما را برآورده کند و احتمالاً موقعیت رقابتی شرکت را در بازار تضمین خواهد کرد.

۴- تعهد پرسنل مدیریتی مناسب به مشاغل

صرف نظر از مطلوبیت یا بازار پذیری یک محصول یا خدمات ، استارتاپی که فاقد مدیریت کافی باشد ، شکست خواهد خورد.

استارت آپ ها در مراحل مختلف رشد شرکت با موانع بی شماری روبرو هستند. به طور خاص ، شرکت های فن آوری مرحله اولیه برای رسیدن به تجاری سازی با یک سربالایی روبرو هستند. اما مدیران هر استارتاپی باید مهارت های لازم برای جذب مشتری ، جذب سرمایه ، ایجاد انگیزه در تیم و مدیریت هر عملکرد تجاری از بازاریابی تا تولید را به روشی مناسب داشته باشند.

تعداد کمی از کارآفرینان این مهارت ها را دارند یا به یک شبکه پیچیده و متشکل از افرادی که دارای مهارت های تجاری بسیار ویژه ای هستند که از یک شرکت خاص سود می‌برند ، دسترسی دارند.

۵. دسترسی به امکانات تخصصی

هنگامی که یک کارآفرین بودجه دریافت کرد ، باید فضا و تجهیزات مورد نیاز برای تحقق بخشیدن به رویای خود را شناسایی کند و از نظر هزینه و برنامه زمانی و همچنین مجوزها و مقررات مطابق با نیازهای شرکت باشد. به عنوان مثال ، برای تأسیس یک شرکت ، یک کارآفرین ممکن است نیاز به شناسایی تسهیلاتی داشته باشد که بتواند برای اهداف خاص تأمین و پیکربندی شود.
به عنوان یک گزینه جایگزین ، شرکت ممکن است با یک ارائه دهنده خارجی قرارداد منعقد شود ، به این معنی که کارآفرین باید ارائه دهندگان را از نظر صلاحیت ها ، قراردادها و عملکرد قبلی ارزیابی کند.

کارآفرین باید با عبور از هرگونه سد راه و در صورت لزوم جهت گیری ، شرایط ایجاد تاسیسات شرکت خود را طی کند.

۶. برای تأمین اعتبار مالی با سرمایه گذاران بالقوه تعامل داشته باشید

هزینه بردن محصول یا خدمات به بازار ، نیازهای نقدی یک شرکت تازه وارد را تعیین می‌کند.

به احتمال زیاد یک کارآفرین که خدماتی را بصورت آنلاین ارائه می‌دهد ، به بودجه اولیه کمتری نسبت به موسس تاسیس شرکت تولیدی جدید نیاز خواهد داشت.

در حالت دوم ، یک کارآفرین ساعتهای زیادی را صرف تلاش برای تأمین مقدار زیادی سرمایه گذاری خواهد کرد. حتی پس از تأمین سرمایه اولیه ، یک بنیانگذار باید برای دستیابی به “دور” بعدی تأمین مالی برنامه ریزی کند.

در هر صورت ، اهداف مالی توسط جدول زمانی راه اندازی مشاغل و ماهیت محصول یا خدماتی که شرکت ارائه می‌دهد ، تعیین می شوند.
به طور خلاصه
شانس تبدیل شدن یک شرکت برتر به یک عملکرد برتر به بیش از یک محصول یا خدمات بستگی دارد که به نظر بازار “انتخاب خوب” آن است. این شرکت تازه وارد به یک محصول کاملاً نوآورانه ، بازار قابل توجه و پرسنل آگاه و ماهر که به موفقیت شرکت متعهد هستند نیاز دارد. همچنین ممکن است نیاز به استفاده از تسهیلات تخصصی و همچنین بودجه کافی برای تأمین نیازهای بازپرداخت نزدیک و بلند مدت یک شرکت باشد.

گروه صنعتی آکام طراح و تولید کنندهُ تخصصی انواع درب اتوماتیک در ایران با راه اندازی اولین پلتفرم آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای گامی مثمرثمر و سودمند را برای تحقق آسایش و آرامش مشتریان خود برداشته است، مشتریان گروه صنعتی آکام می‌توانند با نصب اپلیکیشن درب اتوماتیک (AKAM APP) از مزایای ویژه سفارش محصول و یا خدمات بهره مند گردند.

درب اتوماتیک، آرایهُ کاشانهُ ماناست.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x