ویروس کرونا و مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

در این مقاله به عنوان طراح و تولید کننده تخصصی انواع درب اتوماتیک قصد داریم با مطرح کردن مزایای ویژهُ درب های اتوماتیک خصوصا درب های اتوماتیک شیشه ای مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه سلامت جامعه و رعایت بهداشت محیط ادا نماییم. اینکه هر درب اتوماتیک چگونه می تواند به کاهش آلودگی در طی بیماری همه گیری مانند ویروس کرونا کمک کند مطلب مهمی ست که در این مقاله به آن می پردازیم.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای

آیا می دانید ویروس ها تا چه مدت زمانی می توانند بر روی سطوح خارجی دوام بیاورند؟ در حقیقت این سوالِ هشدار دهنده ای ست که پاسخ آن ما را به احتیاط در لمس دستگیره های ورودی درب های عادی حساس خواهد نمود…!

در جدیدترین مطالعه ای که توسط موسسه NIH صورت گرفته نشان می دهد که COVID-19 را می‌توان در سطح پلاستیک و فولاد ضد زنگ تا سه روز یافت ، پس با لمس دستگیره های فلزی یا پلاستیکی امکان شیوع ویروس کرونا و انتقال آن به افراد بسیار بالاست. یکی از مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای این است که نیاز به لمس فیزیکی سطوحی مانند درب و دستگیره را از بین می‌برند. بنابراین ، انتقال سطح به سطح کاهش می یابد.

چگونه درب های اتوماتیک به کاهش سرعت انتشار ویروس کرونا کمک می کنند؟
اکنون بیش از هر زمان دیگر ، باید حواسمان باشد چه چیزی را لمس می‌کنیم و یا با چه چیزی در تماس هستیم، به عنوان مثال درب های دستی را در نظر بگیرید ، آیا این روزها درب ورودی عادی را به جای لمس با دست ، با دست یا پا فشار نمی‌دهید؟ به لطف درب های اتوماتیک ، این مشکل حل گردیده و استرس ناشی از انتقال و یا احتمال آلودگی کاهش می‌یابد. به بیان دیگر با برخورداری از درب های اتوماتیک شیشه ای همانطور که خطر انتقال و آلودگی را کاهش می‌دهید ، به کاهش سرعت ویروس کرونا کمک می‌کنید.
گروه صنعتی آکام به عنوان یک شرکت فعال در صنعت درب های اتوماتیک شیشه ای ، طیف گسترده ای از درب های کشویی و چرخشی خودکار را با بالاترین کیفیت در ارائه محصول و خدمات پس از فروش در دسترس همهُ هموطنان قرار داده است.
درب های اتوماتیک شیشه ای آکام علاوه بر داشتنِ مزیت های خاص و منحصر به فرد قابلیت های ویژه ای را خصوصا به منظور رعایت بهداشت در بیمارستان ها و کارخانه های تولید مواد غذایی که سرویس بهداشتی ضروری است ، در ایجاد مناسب ترین بازشوی مورد نیاز و تردد مطلوب هموار می‌سازد.

در گروه صنعتی آکام شاسی های غیر لمسی را نیز برای باز کردن آسان ارائه می دهیم. یک مزیت عمده استفاده از فعال سازی بدون لمس کاهش تماس دست با دستگیره های درب خارجی است. این امر محیطی ضد میکروبی را تضمین می‌کند که باکتری ها و ویروس ها مانند COVID-19 در آن زنده نخواهند ماند و باعث آرامش خاطر شما می‌شود.

به علاوه ، سوئیچ های ضد باکتری ما فعال شدن را تا فاصله ۱۰۰ میلیمتری حس می‌کنند ، بنابراین شما نیازی به تماس نزدیک با آن ندارید.
ویروس کرونا (COVID-19) هزاران نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) به همه کشورها و جوامع یادآوری کرده است که در صورت اعمال اقدامات جدی کنترل و مهار ، می توان گسترش این ویروس را بطور قابل ملاحظه ای کند و یا حتی متوقف کرد.

چگونه می توانیم جلوی گسترش ویروس را بگیریم؟
با توجه به مراجعه بسیاری از ما به محل کار ، تحصیل و فروشگاهها ، مهم است که به این فکر کنیم که چگونه می توانیم خطر انتقال سطح به سطح را کاهش دهیم. در اینجا فقط چند مورد وجود دارد که به شما کمک خواهد نمود:

۱) دستان خود را مرتبا با آب و صابون بشویید.

۲) اقدامات بهداشت تنفسی را در پیش بگیرید و از لمس چشم ، بینی و دهان خودداری کنید.

۳) از ازدحام جمعیت پرهیز کنید و تماس بدنی را محدود کنید.

۴) اگر تب ، سرفه یا تنفس دشواری دارید ، بلافاصله درخواست مراقبت پزشکی کنید.

۵) هنگام بازدید از مناطقی که افراد زیادی هستند ، اقدامات بهداشتی را اتخاذ کنید

۶) نظافت مناطق عمومی و مناطقی را که خطر عفونت محسوب می شوند افزایش دهید

۷) در صورت امکان در خانه بمانید تا در صورت آلودگی از عفونت جلوگیری کرده و دیگران را آلوده نکنید.
فضاهای عمومی (به غیر از بیمارستان ها) به دلیل ترس منطقی از این بیماری همه گیر خالی می‌شوند. مکان هایی مانند مراکز خرید ، سوپرمارکت ها ، کافه ها یا دفاتر، اینروزها شاهد کاهش تردد مردم و یا تجمع آنها هستند.

به رغم تصمیمات موُثر سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی گرچه دسترسی به موسسه های مختلف به صورت خودکار انجام می‌شود، اما گاهی لزوم مراجعه حضوری به یک سازمان و یا حتی داروخانه امری اجتناب ناپذیر است پس چه خوبتر آنکه به مراکزی مراجعه کنیم که حتما از درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی های خود استفاده نموده تا نیازی به تماس و برخورد دست با دستگیره هایی که شاید آلوده باشند را نداشته باشیم.

گروه صنعتی آکام طراح و تولیدکننده تخصصی درب های اتوماتیک شیشه ای در ایران هستند

که این درب ها را برای فضاهای مسکونی، اداری و تجاری استفاده می‌کنند. این گروه در کنار تجربه ۲۰ ساله به دنبال ارائه کیفیت بالا در کنار صرفه اقتصادی ست.

شما می‌توانید متناسب با نیاز خود درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی، چرخشی، تاشو و سیلندری را با خیال راحت به ما سفارش دهید

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x