درب های اتوماتیک شیشه ای و در امان ماندن از ویروس کرونا 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای همان طور که می دانید هیاهوی ویروس کرونا در جهان، مبتلایان و کشته های بسیاری بر جای گذاشته است و تا زمان تولید قطعی و انبوه واکسن این ویروس کشنده، تنها راه پیش روی ما پیشگیری از ابتلا به نظر می رسد.

یکی از بهترین روش های پیشگیری توصیه شده، پرهیز از تماس با سطوح و عدم قرارگیری در اجتماعات است.

اما از آن جایی که رفت و آمد در برخی ساختمان ها، برای عده ای از افراد اجتناب ناپذیر است، استفاده از ابزارها و امکاناتی چون درب اتوماتیک شیشه ای و مانند آن، می تواند فوق العاده کارآمد بوده و ریسک ابتلا به ویروس کرونا در محیط هایی چون ادارات، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و غیره را به شدت کاهش دهد.

 

درب های اتوماتیک شیشه ای چطور از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می کند؟

 

درب های اتوماتیک شیشه ای:

 بدون نیاز به دخالت دست باز و بسته شده و افراد از تماس با دستگیره در، کاملا معاف خواهند شد. 

کاملا مشخص است که در محیط های پررفت و آمد و حتی ساختمان های مسکونی معمولی، تماس افراد با دستگیره درب ها اجتناب ناپذیر است و باید برای باز و بسته کردن هر دربی که پیش رو قرار می گیرد، با دستگیره تماس داشت.

ممکن است شما پس از باز و بسته کردن هر درب، دست های خود را به کمک ضدعفونی کننده ها تمیز کرده و تا رسیدن به آب و صابون و امکان شستشو، جوانب احتیاط را رعایت نمایید؛ اما به هر صورت ریسک بالاتری با شما همراه است.

از این رو قرار گرفتن درب اتوماتیک در چنین مکان هایی باعث می شود تا افراد بدون نیاز به کمترین لمس و تماس با سطوح و دستگیره یا چیزی شبیه به آن، از درب عبور کرده و ریسک انتقال بیماری به حداقل برسد.

همان طور که می دانید یک تماس با ویروس در جایی چون دستگیره درب ها، باعث می شود تا شخص حامل ویروس، این ویروس را به نقاط دیگر برده و در سطوح دیگر نیز ریسک ابتلا را بالا ببرد.

این موضوع به ویژه در بیمارستان ها یا آزمایشگاه ها که تردد در سطح بالاتری صورت می گیرد و احتمال عبور و مرور بیمارهای کرونا یا سایر بیماری های عفونی و همین طور افراد ناقلی که از ناقل بودن خود اطلاعی ندارند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در این شرایط هر فردی با هر سطحی از آلودگی ویروسی که از درب های اتوماتیک بیمارستانی یا آزمایشگاهی و غیره عبور کند، تاثیری بر درگاه نداشته و نفرات بعدی می توانند بدون ریسک برقراری تماس با سطح آلوده، از همان محل عبور داشته باشند.

این موضوع و وجود درب های اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها و مراکز مختلف، به هیچ وجه به معنای آن نیست که ریسک ابتلا به ویروس کرونا کاملا کاهش یافته و ما مجوز آن را داشته باشیم که بی مهابا به این مراکز رفت و آمد کنیم.

این تنها ریسک تماس با سطوح را تا حدودی کاهش می دهد، اما همچنان لازم است که تک تک نفرات جامعه با احساس مسئولیت نسبت به جان خویش و سایر افراد، از حضور در بیرون از خانه خودداری کرده و همچنان به قرنطینه ادامه دهند اما در شرایطی که مراجعه به مراکز درمانی یا سایر ساختمان ها، کاملا ضروری و غیرقابل اجتناب باشد، نصب درب های اتوماتیک شیشه ای، می تواند از بار پخش ویروس کاسته و محیط را به مراتب پاکیزه تر نگه دارد.

با این حساب به نظر می رسد که با نصب درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها و به ویژه مراکز پررفت و آمد چون بیمارستان ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، ساختمان های اداری و مسکونی و غیره، بتوانیم کمک بزرگی به قطع زنجیره کرونا ویروس کرده و یک گام دیگر در کنترل این بیماری برداریم.

 

 

خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای

جهت خرید درب های اتوماتیک شیشه‌ای راه‌های مختلفی پیش‌رو خواهید داشت که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به خود را خواهند داشت.ولی شما میتوانید از طریق مراجعه به وب سایت آکام انواع و اقسام درب های اتوماتیک را مشاهده کنید و اقدام به خرید آن کنید.

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب و پنجره با بهترین بهره وری در خدمت شما می باشد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد ناظریان
محمد ناظریان
2 سال قبل

با آرزوی ریشه کن شدن ویروس کرونا و شفای همه بیماران، درب اتوماتیک شیشه ای مناسب ترین گزینه برای حفظ بهداشت فردی و محیطی در ورودی های ساختمان هاست

بهاره رجبی
بهاره رجبی
2 سال قبل

واقعا عالی هستش که این تکنولوژی میتونه اینقدر تاثیر گذار باشه در سلامت و بهداشت محیط
سپاس فراوان از شما?

درسا امینی
درسا امینی
2 سال قبل

توی این شرایط بهترین گزینه هست وبه خصوص برای مراکز پر رفت و امد چون نیازی نیست با دست درب و باز کرد

ندا عباس زاده
ندا عباس زاده
2 سال قبل

درب اتوماتیک شیشه ای از انواع آلودگی ها جلوگیری میکند.

شبکه های اجتماعی
akam
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x