تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ 

()

 

تعمیر درب اسلایدینگ با توجه به کاربرد بسیار زیاد این نوع درب های اتوماتیک؛ در انواع سازه ها و ساختمان های اداری، تجاری، پاساژ ها و مراکز بهداشتی از جمله بیمارستان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

همان طور که درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ سبب دسترسی آسان و عبور و مرور بدون مشکل برای عابران و مراجعه کنندگان است، کارکرد صحیح و امن آن نیز اهمیت دارد. درب های اسلایدینگ یکی از کاربردی ترین درب های اتوماتیک شیشه ای است که کارکردی ساده و سریع دارد.

این درب ها دارای شیشه های شفاف است و امکان باز و بسته شدن بدون فشردن دکمه یا لمس دستگیره وجود دارد .این کاربرد در مراکز پر رفت و آمد بسیار اهمیت دارد، زیرا سبب کنترل ترافیک افراد و عبور راحت و بدون شلوغی و مزاحمت برای افراد دیگر می شود.

بنابراین درب هایی با این مقدار از کاربرد که از ملزومات ورودی هر ساختمان و سازه ای هستند، نیازمند آن می باشند تا همیشه بدون مشکل و هر گونه نقص ایمنی، کارکرد داشته باشند. در اینجا اهمیت تعمیرات درب اتوماتیک اسلایدینگ معنا پیدا می کند، زیرا هیچ چیز مثل یک درب اتوماتیک از کار افتاده مراجعه کننده را بی انگیزه و دلسرد نمی کند.

 

از آن جایی که تعداد درب های اتوماتیک شیشه ای رفته رفته در مکان های عمومی افزایش میابد و به دنبال آن افزایش تقاضا تعمیر و نصب آن را نیز خواهیم داشت، به همین دلیل بهتر است که تعمیر درب اسلایدینگ را به متخصصان با تجربه گروه صنعتی آکام بسپارید تا در زمان مناسب و با کیفیتی بالا خدمات مورد انتظار تان را به شما ارائه دهند.

اهمیت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

بررسی و تعمیر درب اسلایدینگ از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا با پیشرفت صنعت معماری و نمای سازه؛ تجهیز ورودی ها با درب های اتوماتیک به یک امر الزامی تبدیل شده است. به این صورت که تقریبا در تمامی ساختمان های عمومی، دانشگاه ها، هتل ها و فرودگاه ها از این درب ها استفاده می شود، به همین دلیل خدمات تعمیر آن نیز بسیار گسترده  و با اهمیت است.

درب های اتوماتیک اسلایدینگ با نمای شیشه ای جلوه ویژه ای به سازه تجاری و حتی ملک شخصی شما می دهد، در نتیجه نصب آن یک انتخاب معقول و به صرفه است. در چنین شرایطی ممکن است دغدغه تعمیرات و تجهیزات آن را داشته باشید.

بهتر است بدانید که اگر خدمات تعمیرات درب اتوماتیک اسلایدینگ و سرویس درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ را به نیرو های مجرب و متخصص بسپارید، دیگر از این بابت نگرانی و مشغله ای نخواهید داشت.

از دیگر امکانات نصب درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ می توان به نور گیر بودن آن اشاره کرد. عبور نور طبیعی آفتاب روزانه از شیشه های شفاف درب ها به محیط داخل علاوه بر این که جلوه زیبایی به نما سازه  می دهد، سبب تزریق حس سرزندگی و شادابی به افراد نیز می شود.

به همین دلیل نگهداری و سرویس درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، آن هم به صورت دوره ای بسیار مهم و ضروری است. بهتر است شیشه ها به طور دائم تمیز باشند و اگر ترک یا شکستگی دارند در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعویض آن اقدام شود.

مشکلات رایج در تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به علت پرکاربرد بودن در مکان های پر تردد نصب می شوند، به همین دلیل علی رغم این که از کیفیت خوبی برخوردار هستند؛ مانند هر وسیله مکانیره دیگری ممکن است به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز پیدا کند. در ادامه به تعدادی از مشکلات رایج در تعمیرات درب اتوماتیک اسلایدینگ می پردازیم.

گاهی ممکن است باز و بسته شدن درب ها به کندی و با سختی و مشکلاتی همراه باشد که این مورد یکی از متداول ترین مشکلات و دلایل تعمیر درب اسلایدینگ است. در چنین زمان هایی از مراحل تعمیر درب اسلایدینگ، چندین احتمال توسط تعمیر کار و تکنسین با تجربه مورد بررسی قرار می گیرد. به عنوان مثال این مشکل ممکن است مربوط به کثیف یا خشک بودن غلتک ها باشد.

در ادامه درب ها توسط تعمیر کار از ریل ها جدا شده و به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. بعد از بررسی های نهایی اگر قطعات دچار شکستگی یا ترک خوردگی نشده باشند، ریل ها و غلتک ها با اسپری های روان کننده احیا می شوند و درب به کارکرد خود ادامه می دهد؛ اما اگر حرکت درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به علت آسیب به قطعات با مشکل مواجه شده باشد، نسبت به تعویض و یا تعمیر آن قطعه اقدام می شود.

لزوم تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به صورت دو اسلایدی و یا تک درب روی ورودی های مختلف و با توجه به اندازه ها و ابعاد متفاوت نصب می شوند؛ به همین دلیل در مواقعی که به صورت دو اسلایدی نصب شده اند نیاز به تراز شدن دارند.

اگر نصب درب  توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام نشود و یا درب ها به شکل دقیق و صحیح تنظیم نشوند، می تواند در ادامه موجب بروز مشکلاتی گردد و در نهایت ورودی ها نیازمند سرویس درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ باشند.

از جمله مشکلاتی که در تعمیرات درب اتوماتیک اسلایدینگ رایج است، می تواند این مورد باشد که گاهی درب به دلیل حرکت نامتعادل و تحت فشار توسط عواملی از ریل اصلی خود خارج شود و به درستی کار نکند که در این شرایط تعمیر درب اسلایدینگ و هم تراز کردن درب ها توسط تکنسین ها انجام می شود.

از دیگر مشکلات رایج در تعمیر درب اسلایدینگ،  خرابی کف پوش ها یا ابزار و یراق آلات آن ها می باشد. در سطح نرم افزاری نیز می توان به خراب شدن سنسور ها و یا جعبه کنترل درب و کنترل دستی آن اشاره کرد.

در چنین شرایطی می توانید قطعه مورد نظر را تعمیر و یا تعویض نموده تا به طول عمر درب اتوماتیک خود بیفزایید. گروه صنعتی آکام کلیه خدمات مربوط به تعمیرات درب اتوماتیک اسلایدینگ را به مشتریان خود ارائه می دهند.


منبع :canuckdoorsystems

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x