تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای که مناسب انواع مراکز اداری، بیمارستان ها، هتل ها و پاساژ ها می باشند علاوه بر دسترسی آسان و سریع برای رفت و آمد عموم، جلوه خاصی به نمای سازه ها می بخشند که این موضوع یکی از ویژگی های مهم خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.

گروه صنعتی آکام با ارائه درب های اتوماتیک شیشه ای مطابق با استاندارد های جهانی ایزو ۹۰۰۱ یکی از پیشگامان صنعت درب های اتوماتیک می باشند به ویژه این که امکان خرید غیر حضوری از طریق اپلیکیشن آکام نیز برای تمامی مشتریان امکان پذیر شده است.

گذشته از کیفیت بالا محصولات، ارائه خدمات پس از فروش که شامل تعویض یا تعمیر درب اتوماتیک می باشد از دیگر مزایا این گروه صنعتی است. یکی از فواید خرید از گروه صنعتی آکام استفاده از خدمات تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای تهران می باشد.

لزوم تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

علاوه بر کیفیت و استحکام بالا انواع درب های اتوماتیک شیشه ای، برخی از درب ها به تعمیر نیاز پیدا می کنند. ممکن است گیر کرده باشند، به سخت افزار ها و ابزار و یراق نو نیاز داشته باشند و یا در انواع شیشه ای، تعویض شیشه الزامی باشد.

یک درب اتوماتیک از کار افتاده نه تنها جلوه خوبی ندارد، بلکه کارایی آن از یک درب ورودی غیر اتوماتیک کم تر است. علاوه بر این می تواند باعث به خطر افتادن ایمنی افرادی که از آن عبور می کنند شود؛ به همین دلیل تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

گاهی اوقات مشکلاتی که پیش می آید مربوط به نصب غلط و نا مناسب درب می باشد. به همین دلیل همان طور که نصب درب ها نیاز به یک فرد متخصص دارد برای تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای  نیز بهتر است از یک فرد مجرب و آموزش دیده کمک بخواهید. تمامی این خدمات توسط گروه صنعتی آکام به مشتریان ارائه می شود.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای چگونه است؟

تعمیر درب اتوماتیک یکی از مهم ترین و اساسی ترین نوع خدمات پس از فروش است. همان میزان که کارکرد و استحکام درب ها اهمیت دارد، نگهداری و بررسی دوره ای آن نیز مهم است. طی بررسی های ماهیانه و یا سالی دو بار می توان به مشکلات فنی درب ها پی برد و قبل از این که خسارت زیادی به بار آید، نسبت به تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای اقدام کرد.

یکی از ویژگی های سفارش درب از گروه صنعتی آکام، خدمات پس از فروش است که شامل تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای تهران نیز می باشد. خریداران می توانند با استفاده از مزایا این طرح نسبت به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و یا تعویض قطعات آن، اقدامات لازم را انجام دهند.

با این که یک درب شیشه ای، آن هم از نوع اتوماتیک می تواند مزایای زیادی از نظر عبور نور و جلوگیری از ورود گرد و غبار به مکان داشته باشد، ممکن است بعد از مدتی کارایی خود را از دست داده و کهنه شود. به همین منظور تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای یک نیاز مبرم است.

مشکلات رایج درب های اتوماتیک شیشه ای

به طور مثال در انواع درب های اتوماتیک اسلایدینگ ممکن است باز و بسته شدن درب با دشواری همراه باشد و به کندی انجام شود. در چنین مواردی چندین احتمال و روش برای تعمیر درب اتوماتیک مورد بررسی قرار می گیرد.

الف) شکستگی یا ترک خوردن شیشه

در انواع درب های شیشه ای که دارای شیشه های دو جداره، عایق و با کیفیت هستند نیز ممکن است شاهد چنین اتفاقی باشیم. در چنین شرایطی تعویض شیشه با نوع بهتر و با کیفیت تر توسط متخصصان و بسته به شرایط در محل انجام می شود.

ب) عایق بندی نا مطلوب

ایرادات موجود در سیستم عایق و درزگیر ها می تواند اختلالاتی در کیفیت  عایق بندی و جلوگیری از ورود آلودگی و سایر عوامل نا مطلوب داشته باشد. بررسی و چک کردن مداوم سیستم در جهت بهبود عملکرد درب ها موثر است.

ج) تعمیر قطعات

درب ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی و یا استفاده مداوم نیاز به تعویض غلتک و یا یکسان سازی و تراز کردن مجدد داشته باشد. می توانید قبل از این اقدام، نسبت به تمیز بودن مسیر ریل ها و پاک سازی از هر گونه زباله کوچک و بزرگ مطمئن شوید.

د) تعویض قطعات

در برخی موارد لوازم جانبی و ابزار آلات درب ها مانند دستگیره ‌ها، قفل‌ ها یا حتی جعبه کنترل و سنسور ها دچار آسیب یا از کار افتادگی باشند که در آن صورت نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. توصیه می شود برای تعویض قطعات و تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای از یک فرد با تجربه استفاده شود که گروه صنعتی آکام با ارائه این خدمات حتی از طریق اپلیکیشن به آسودگی مشتریان خود اندیشیده است.

اهمیت تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

از آن جایی که نصب یک درب اتوماتیک برای ورودی یک سازه به زیبایی و رضایت مندی مراجعه کنندگان می افزاید، سالم و ایمن بودن درب نیز اهمیت دارد. در این بخش، تعمیر و نگهداری از درب های اتوماتیک اهمیت خودشان را نشان می دهند. به همین علت بهتر است کار را به دست کاردان بسپارید و از متخصصان گروه صنعتی آکام در جهت خرید و یا تعمیر درب اتوماتیک خود بهره ببرید.

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای نه تنها در بهبود عملکرد آن موثر است، بلکه می تواند به مقدار قابل توجهی از هزینه ها بکاهد. مثلا استفاده از یک شیشه با کیفیت می تواند دمای محیط را کنترل کند و از هدر رفتن انرژی گرمایی در فصل های سرد و انرژی سرمایی در فصل تابستان جلوگیری کند.

همچنین وجود ابزار آلات با کیفیت در مصرف بهینه انرژی تاثیر گذار است و باعث صرفه جویی در هزینه قبوض می شود. استفاده از ابزار آلات با کیفیت و شیشه های مقاوم می تواند ایمنی محصول را بالا ببرد، انواع شیشه های طرح دار به زیبا تر کردن نمای سازه کمک می کند و شیشه های مقاوم به ضربه در شرایط آب و هوایی طوفانی، امنیت سازه را در حد مطلوبی بالا نگه می دارد.


منبع :glassdoctor

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x