بهترین اپلیکیشن سفارش درب های اتوماتیک شیشه ای 

()
اپلیکیشن آکام
اپلیکیشن آکام

با توجه به تقاضای ارگان های دولتی، سازمان ها، مراکز تجاری و .. جهت خرید درب اتوماتیک شیشه ای؛ روش های خرید آن ها نیز چالش بر انگیز شده است.

همچنین روزانه افراد زیادی در پی خرید آنلاین هستند که برای درب های اتوماتیک شیشه ای نیز علاوه بر مراجعه به نمایندگی ها یا دفتر فروش اصلی شرکت به صورت حضوری، ترجیح می دهند روند ثبت سفارش و پیگیری درخواست ها را به صورت آنلاین در پی گیرند.

فروش آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای

شاید برای شما هم بهترین گزینه جهت خرید آنلاین انواع درب های اتوماتیک، مراجعه به وب سایت شرکت مورد نظر باشد که در گروه صنعتی آکام نیز با مراجعه به وب سایتی با همین نام، امکان خرید اینترنتی وجود دارد.

اما در بسیاری از صنایع، علاوه بر وبسایت، شاهد پلتفرم جدیدی برای ثبت سفارش هستیم که طراحی آن در قالب اپلیکیشن باشد. ممکن است با شنیدن این مطالب، به فکر جستجو درب اتوماتیک دلخواه خود و سفارش آن در اپلیکیشن آکام باشید.

اپلیکیشن آکام، این دقیقا همان چیزی است که امروز قصد داریم بررسی کنیم آیا بهترین اپلیکیشن محسوب می شود؟ نکته قابل توجه اینکه؛ اپلیکیشن آکام نه تنها بهترین اپلیکیشن سفارش درب اتوماتیک شیشه ای می باشد، بلکه اولین ا‌پلیکیشن نیز است.

چالش اول؛ دلایل خرید از برند آکام

برای اثبات بهترین بودن اپلیکیشن آکام، بایستی در گام اول میزان موفقیت و جایگاه برتر این برند را شناخته و دلایل خرید درب اتوماتیک شیشه ای از گروه صنعتی آکام را ذکر کرد.

در مجموعه آکام، با تولید انواع درب های اتوماتیک شیشه ای افتخار این را داشته ایم که نیاز مشتریان را رفع نموده و محصولی با کیفیت را ارائه دهیم. بدین منظور با به کار گیری با کیفیت ترین قطعات اروپایی در نیمی از قطعات به کار رفته در درب های اتوماتیک، موفق به اخذ انواع استاندارد های EN شده ایم.

همچنین در جهت حفظ محیط زیست توانسته ایم برای تولید محصولات خود انواع استاندارد های ایزو را به دست آوریم که یکی از مهم ترین خواسته های مشتریان در هنگام خرید می باشد. علاوه بر تمام این موارد، خدمات پس از فروش و پیگیری درخواست مشتریان در بازه زمانی مناسبی صورت گرفته و هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

چالش دوم؛ دلایل خرید از اپلیکیشن آکام

سیستم ساماندهی مجموعه آکام تصمیم به راه اندازی اولین اپلیکیشن سفارش درب اتوماتیک شیشه ای گرفته تا در صورت عدم ارائه خدمات در وبسایت خود، بتواند در اپلیکیشن آکام خدمات خوبی را ارائه نماید. همچنین از طریق اپلیکیشن، شما می توانید به درستی تمام جزئیات درب اتوماتیک خود را انتخاب نمایید.

الف) ارائه سیستم پشتیبانی

در خرید آنلاین و غیر حضوری، همواره مشتریان برای کسب مشاوره جهت انتخاب بهتر با مشکل رو به رو هستند که بخش پشتیبانی این امکان را برای شما فراهم می کند. همچنین به دلیل اینترنتی بودن سامانه، امکان بروز هر گونه خطا وجود دارد که در صورت بروز، می توانید با این بخش در ارتباط باشید.

ب) ارائه اطلاعات محصول

بخش عظیمی از سامانه های فروش آنلاین با اپلیکیشن در تمامی صنایع، تعداد زیادی از مشتریان را به دلیل عدم ارائه توضیحات جامع و خوب محصول خود از دست می دهند. ورود به اپلیکیشن آکام، امکان مطالعه این توضیحات را ارائه می کند که در هنگام سفارش در هر بخش قابل مشاهده است.

ج) ارائه خدمات پس از فروش

در صورت ورود به بخش آکام سرویس این اپلیکیشن، امکان ارائه هر گونه خدمات وجود داشته و تنها با درج متن درخواست خود، می توانید از خدمات پس از فروش بهره مند گردید.

در صورت آشنایی با هر یک از بخش های اپلیکیشن اکام و چگونگی استفاده از آن، پیشنهاد می کنیم مقالات دیگر وبسایت گروه صنعتی آکام در زمینه اپلیکیشن آکام را مطالعه نمایید.

اپلیکیشن آکام
اپلیکیشن آکام

همه چیز درباره سهولت خرید از طریق اپلیکیشن

افزایش استفاده از تلفن همراه برای خرید، دلیل خوبی برای سرمایه گذاری جهت راه اندازی اپلیکیشن تلفن همراه برای کسب و کار شما می باشد و کسب سود شما از طریق افزایش تجربه مشتریان ممکن شده که در ادامه ۴ دلیل تسهیل خرید مشتریان انواع درب های اتوماتیک شیشه ای را ارائه می دهیم.

۱) سرعت و سادگی بیش تر خرید

مشتریان زیادی برای خرید محصول مورد نظر، اپلیکیشن موبایل را برای جستجو آنچه که می خواهند انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، در عرض چند دقیقه پیدا کردن محصول مورد نظر ممکن شده و فرآیند خرید اتفاق می افتد.

اپلیکیشن آکام نیز فرآیند خرید ساده ای داشته و بعد از ایجاد یک حساب کاربری، با انتخاب محصول مورد نظر و تمام جزئیات موجود، نسبت به خرید درب اتوماتیک شیشه ای مورد نظر اقدام کرده و با تحویل آن در زمان مقرر، برای نصب آن اقدامات لازم را انجام دهید.

۲) دسترسی راحت

خرید از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، امکان ذخیره اطلاعات و بررسی تاریخچه خرید را فراهم کرده و ساده تر بودن فرآیند خرید در نرم افزار مورد نظر باعث مراجعه مشتریان بیش تر و مراجعه مجدد افراد به فروشگاه شما می شود.

۳) ترغیب مشتریان به خرید

نرم افزار های تلفن همراه، یکی از مهم ترین و موثر ترین راه های ارتباطی میان مشتریان و مجموعه مورد نظر می باشد که ارائه تخفیفات می تواند راه خوبی برای رضایت مشتریان به حساب آید.

۴) ارائه برنامه هایی برای ثبات مشتریان

یکی از مهم ترین ویژگی های یک اپلیکیشن خوب، برنامه هایی برای حفظ مشتریان و جذب افراد جدید داشته مانند در نظر گیری تخفیفاتی که بتواند رضایت شما را به دست آورد.

اپلیکیشن آکام
اپلیکیشن آکام

اپلیکیشن آکام؛ بهترین پلتفرم فروش درب اتوماتیک

سرویس اپلیکیشن آکام، به شکل پلتفرمی ارائه شده که در صورت ورود برای اولین بار نیازمند ایجاد حساب بوده و در مراتب بعدی تنها با درج شماره تماس و رمز عبور شما، ورود به محیط نرم افزار فراهم می گردد.

علاوه بر تمامی موارد مذکور، ارائه تمام اطلاعات وبسایت در اپلیکیشن آکام نیز صورت گرفته و شما می توانید برای خرید هر یک از درب های اتوماتیک، کاتالوگ محصول مورد نظر را مطالعه نمایید. همه این موارد باعث شده، اپلیکیشن آکام پلتفرم جامعی برای سفارش انواع درب های اتوماتیک محسوب شود.


منبع :culturainteractive

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
اپلیکیشن آکام
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x