مزیت استفاده از اپلیکیشن آکام 

()
اپلیکیشن آکام
اپلیکیشن آکام

خرید آنلاین و بی دغدغه، یکی از مسائل مهم این روز ها در دنیای صنعت و بازار تجارت جهانی می باشد. در شرایط کنونی؛ بعد از گذراندن شرایط قرنطینه و محدودیت های حضور در اجتماع  که آسیب قابل توجهی به مشاغل وارد کرد، همگان بر این عقیده به اتفاق نظر رسیده اند که خرید آنلاین از درگاه های مور اطمینان یک روش سودمند و سریع می باشد.

خرید آنلاین رفته رفته جایگزین روش های سنتی و متداول خرید شده است. یکی از مزیت های استفاده از اپلیکیشن موبایل، در دسترس بودن آن است. این روز ها موبایل ها و تبلت ها که در دست هر فرد با هر رده سنی قرار دارند، روند خرید را تا حد زیادی ساده کرده اند.

به شکلی که حتی می توانید زمانی که در خانه، محل کار و یا در ماشین تان در ترافیک منتظر هستید به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام داده و خرید کنید. از این رو طراحی وب سایت یا ساخت اپلیکیشن در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان و در دسترس بودن برای هر شغلی الزامی است.

کاربرد اپلیکیشن آکام

یک درگاه اینترنتی یا نرم افزار خوب در توسعه فروش یک محصول موثر است اما طراحی آن کار چندان ساده ای نیست، زیرا نیاز به یک سری ویژگی ها دارد تا استفاده از نرم افزار را برای مشتری ساده کرده و ارتباط بین تیم شرکت فروشنده و کاربر را مطلوب تر سازد.

گروه صنعتی آکام با در نظر گرفتن تمام شرایط این بستر را فراهم کرده است، کارشناسان در هر زمانی آماده ارائه خدمات و پاسخ گویی به سوالات شما هستند. پشتیبانی از طریق تماس با ما در نرم افزار و همچنین قابلیت چت آنلاین انجام می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

طبق آمار، بستر چت آنلاین جهت برقراری ارتباط با کاربر بالا ترین میزان رضایت مشتری را با ۷۳ درصد میزان رضایت ثبت کرده است. پلتفرم آنلاین گروه صنعتی آکام، از این ویژگی نیز بهره مند است که کارشناسان آماده پاسخ دهی به همه سوالات مشتریان در سریع ترین زمان ممکن می باشند.

چند ویژگی مهم  در استفاده از اپلیکیشن آکام

یکی از دلایلی که در میزان استقبال مشتریان از خرید آنلاین از نرم افزار موثر است، این می باشد که بتوانند به درگاه پرداختی و امنیت  پلتفرمی که استفاده می کنند، اطمینان داشته باشند. گروه صنعتی آکام با ارائه اولین پلتفرم درب اتوماتیک شیشه ای در ایران، این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است.

از دیگر ویژگی های مهم یک نرم افزار، امکان استفاده برای هر دو نوع سیستم عامل اندروید و ios  می باشد که اپلیکیشن آکام برای این مورد هم راهکار ارائه داده است. برای سیستم عامل اندروید یک نسخه apk  و برای سیستم عامل ios  نسخه وب را در نظر گرفته است.

به این ترتیب کاربران می توانند بدون محدودیت و با هر نوع سیستم عامل، موبایل و کامپیوتری از امکانات نرم افزار استفاده کنند، محصولات را بررسی کرده و طبق نیاز خود مطابق با هر تعدادی که مد نظر دارند، به صورت امن و راحت؛ بهترین درب اتوماتیک شیشه ای را خرید کنند.

اپلیکیشن آکام
اپلیکیشن آکام

مزایای خرید از اپلیکیشن آکام

داشتن یک صفحه اصلی ساده اما کاربردی در اپلیکیشن آکام یکی دیگر از ویژگی های مهم این نرم افزار است که با طراحی آسان امکان دسترسی سریع به بخش های مختلف را برای کاربران ایجاد می کند، زیرا برای زمانی که مشتریان صرف خرید از نرم افزار گروه صنعتی آکام می کنند، ارزش قائل است.

ویژگی یک صفحه اصلی خوب در یک پلتفرم، امکان دسترسی ساده و میانبر های سریع به بخش های مختلف می باشد که نرم افزار گروه صنعتی آکام از این ویژگی برخوردار است. این ویژگی می تواند به میزان راحتی در حین استفاده و صرفه جویی در زمان کمک زیادی کند.

اگر قصد ثبت سفارش یا ارتباط با تیم پشتیبانی نرم افزار را دارید یا نیازمند راه های ارتباطی در بخش تماس با ما هستید، برای هر قسمت یک میانبر در صفحه اصلی نرم افزار وجود دارد تا بتوانید با جزئیات و دقت بالا به مقصود مورد نظر خود برسید.

کارکرد اپلیکیشن آکام

ضرورت استفاده از اپلیکیشن درست در زمانی مشخص می شود که بدانید می توانید بدون صرف انرژی یا زمان زیادی به جای بازدید حضوری از محصولات در فروشگاه ها و نمایندگی های فروش، کاتالوگ مربوط به هر نوع درب اتوماتیک مد نظر خود را در نرم افزار پیدا کرده و مشاهده و بررسی های کامل را انجام دهید.

یکی از ویژگی های مهم یک پلتفرم خرید آنلاین این است که نرم افزار را درست شبیه یک فروشگاه با کالا های فیزیکی در نظر بگیرید. همان طور که در یک فروشگاه بخش های مختلف برای کالا های مختلف وجود دارد، در یک نرم افزار اینترنتی هم باید به همین شکل باشد.

گروه آکام در روند طراحی نرم افزار به این نکته هم توجه کرده است، هم در قسمت کاتالوگ ها و هم در بخش ثبت سفارش، کاربران می توانند به صورت تفکیک شده و واضح، انواع محصولات را بررسی کرده و طبق نیاز خود و با توجه به ابعاد و محل نصب درب اتوماتیک شیشه ای، خرید خود را انجام دهند.

اپلیکیشن آکام
اپلیکیشن آکام

 طراحی اپلیکیشن آکام

یک سری ویژگی ها در جلب رضایت کاربر و ترغیب او برای خرید از نرم افزار تاثیر گذار است که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

الف) عکس:

قرار داشتن تصاویر با کیفیت و واقعی که مناسب با محصول باشد، این اطمینان را به مشتری می دهد که کالایی که سفارش می دهد دقیقا شبیه به همان چیزی باشد که قرار است تحویل بگیرد.

ب) توضیحات:

معرفی محصول به همراه توضیحات کوتاه و کاربردی می تواند در جلب رضایت مشتری برای یک خرید مطلوب تاثیر داشته باشد، به این صورت که کاربر را از جزئی ترین نکات و اطلاعات محصول آگاه می کند تا او با اطمینان کامل نسبت به ثبت سفارش اقدام کند.

ج) برآورد قیمت:

محاسبه هزینه درب با توجه به نوع جنس متغیر هایی مثل شیشه و قاب، از دیگر ویژگی های پلتفرم آنلاین آکام است که برای کاربران فراهم شده تا تجربه خریدی لذت بخش را برای مشتریان ایجاد کند.

 

برای نحوه ی استفاده از اپلیکیشن اکام می توانین به صفحه ی موردنظر مراجعه کنید .

منبع :  ecommerce ، business ، app.akambc.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
اپلیکیشن آکام
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x