نحوه ی استفاده از اپلیکیشن آکام 

()

تیم صنعتی آکام یکی از بزرگ ترین گروه های تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای توانسته به منظور رفاه مشتریان خود؛ اپلیکیشنی را جهت ثبت سفارش افراد طراحی و تولید کند که با نصب اپلیکیشن آکام و دسترسی به بخش های مختلف آن قادر به ثبت سفارش نهایی بوده و از دیگر مزیت های آن بهره مند گردید.

تیم ما همواره برای رضایت مشتریان خود در حال تلاش است و در این حیطه افتخارات خوبی را کسب کرده است، به گونه ای که در تولید محصولات خود نیمی از قطعات به کار گرفته شده تولید محصول اروپا بوده و دارای استاندارد های بین المللی EN16005 و EN60335 می باشد.

همچنین در نظر گیری تمام جوانب زیست محیطی در تولید درب اتوماتیک شیشه ای باعث شده از استاندارد های بین المللی ISO در انواع ISO9001، ISO14001 و ISO45001 برخوردار باشد و درب اتوماتیک شیشه ای آکام در تمامی مراحل تولید خود به عنوان دوستدار محیط زیست شناخته گردد.

چگونگی دسترسی به اپلیکیشن آکام

یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران در ارتباط با نحوه دانلود اپلیکیشن آکام بوده که بدین منظور شما می توانید با ورود به سایت تولید درب اتوماتیک شیشه ای آکام،  و ورود به گزینه اپلیکیشن آکام، سه گزینه را مشاهده نمایید که به ترتیب لینک دانلود، مستندات همایش رونمایی از اپلیکیشن آکام و آموزش آن را شامل می شود.

اپلیکیشن آکام

با انتخاب لینک دانلود و ظاهر شدن صفحه ای جدید، دو گزینه نسخه وب برای IOS و اپلیکیشن آکام جهت دانلود برای سیستم های اندروید را مشاهده نمایید. ما توانسته ایم اپلیکیشن آکام؛ اولین پلتفرم درب اتوماتیک شیشه ای در ایران را برای هر دو نسخه طراحی کنیم تا کاربران با هرسیستمی به آن ورود یابند.

برای ورود به اپلیکیشن یکی از دو گزینه مورد نظر را انتخاب نموده تا به صفحه اصلی اپلیکیشن انتقال یابید، همچنین با مشاهده صفحه اصلی و گزینه های آن؛ در صورت انتخاب هر یک مشاهده خواهید کرد صفحه ای جدید برای ثبت نام کاربری و رمز عبور باز شده و شما می توانید ورود پیدا کنید. در صورت عدم برخورداری از یک حساب کاربری بهتر است، برای ثبت اکانت خود اطلاعات لازم را وارد کرده و حساب کاربری ایجاد کنید.

آشنایی با بخش های مختلف اپلیکیشن آکام

این اپلیکیشن، به منظور رفاه حال مشتریان جهت خرید غیر حضوری و مطمئن طراحی گردیده است؛ بنابراین بخش های مختلفی در آن قرار داده شده است تا مشتریان بتوانند خریدی راحت و مطمئن داشته باشند که اپلیکیشن آکام در ۴ بخش اصلی و یک بخش پشتیبانی طراحی شده است.

الف) آکام سرویس: با ورود به این بخش، در ابتدا صفحه ای جدید باز خواهد شد که در بیش تر مواقع بدون سوابقی برای شما بوده است؛ بنابراین برای ثبت یک سرویس جدید از این گروه بایستی قسمت + موجود در کادر نارنجی رنگ کنار صفحه را فشرده و برای ثبت سفارش خود در این بخش اطلاعات لازم را وارد فیلد ها کرده و در نهایت ثبت را بزنید.

اپلیکیشن آکام

دقت داشته باشید برای تکمیل اطلاعات بایستی ارگان یا سازمان خود را انتخاب کرده و سرویس درخواستی خود را به همراه نوع درب به صورت متن ۳۵۰ کلمه ای در جای خالی وارد نمایید. سپس تیم گروه صنعتی آکام با بررسی نوع سرویس درخواستی شما در سریع ترین زمان ممکن پیگیری های لازم را انجام می دهد.

ب) سفارش محصول: در دنیای امروز، خرید غیر حضوری و الکترونیکی یکی از بزرگ ترین نیاز های هر کسب و کاری بوده که این مسئله از خرید درب اتوماتیک شیشه ای نیز مستثنی نمی باشد. بنابراین مجدد با ورود به این صفحه و احتمالا عدم وجود سوابق، با لمس گزینه + موجود در کادر نارنجی ناحیه کناری صفحه می توانید محصول جدیدی را برای خرید ثبت نمایید.

برای این بخش شما با ترتیب مراحل در نظر گرفته شده، اطلاعات لازم را در فیلد وارد کرده و با عبور از هر مرحله، به بخش جدید ورود میابید. در بخش اول؛ ابعاد محل مورد نظر در نظر گرفته شده است که شما با وارد کردن ارتفاع و عرض فضای مورد نظر خود بر حسب سانتی متر و ثبت می توانید وارد مرحله جدید شوید.

اپلیکیشن آکام

حال شما نوع درب اتوماتیک شیشه ای مورد نظر خود؛ در انواع مدل های اسلایدینگ، تلسکوپی، ریولوینگ یا گردان، نیم دایره یا کرو، دایره کامل یا سیلندر، سوئینگ یا لولایی، فولدینگ یا تاشو، مثلثی، خروج اضطراری و هرماتیک یا بیمارستانی را انتخاب می نمایید و با زدن دکمه ثبت به بخش بعد انتقال خواهید یافت.

لازم به ذکر است که شما برای انتخاب مدل درب اتوماتیک شیشه ای خود می توانید از جزئیات هر یک از این درب ها اطلاع یابید و انتخاب شما از روی آگاهی کامل صورت بگیرد.

در مراحل بعدی بایستی به ترتیب نوع اپراتور، نوع شیشه، نوع فریم و دسته بندی خود را تایید کرده و برای ثبت نهایی به بخش های بعدی انتقال یابید.

ج) کاتالوگ محصولات: همان طور که گفته شد در بخش سفارش محصول، در کنار هر گزینه برای انتخاب جزئیاتی قرار داده شده است که به طور مختصر به شرح محصول مورد نظر شما پرداخته، ضمن اینکه شما می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی گروه صنعتی آکام و بخش مقالات به طور کامل هر یک از انواع درب ها را مطالعه نمایید.

در این بخش کاتالوگ برای خرید به صورت اینترنتی نیز هیچ جای نگرانی نبوده و شما می توانید فایل کاتالوگ محصولات را در این بخش از اپلیکیشن آکام، دانلود و مطالعه نمایید. در این کاتالوگ ها شما قادر خواهید بود با مشاهده تصاویر و اطلاعات اختصاصی درباره هر یک از درب های اتوماتیک شیشه ای را کسب نمایید.

اپلیکیشن آکام

د) بیشتر: با ورود در این بخش، قادر خواهید بود به آکام مدیا، وب سایت، مقالات و آکادمی به طور مجزا دسترسی پیدا کرده و در بخش تماس با ما تمامی اطلاعات لازم جهت برقراری ارتباط با گروه صنعتی آکام موجود می باشد.

ه) پشتیبانی: همچنین با ورود به شکلک نارنجی رنگ قابل مشاهده در کنار صفحه می توانید به صورت کاملا رایگان و کاملا مجازی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و تیم کارشناسی ما در هر زمانی آماده پاسخگویی می باشد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش شکروی
2 سال قبل

کامل و جامع .

شبکه های اجتماعی
اپلیکیشن آکام
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x