قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ 

()

 

قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ
قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

 

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از محصولات ثابت مورد استفاده در تمامی ساختمان های تجاری و عمومی چند طبقه است. این محصول انواع متفاوتی دارد که با توجه به نیاز و شرایط محیطی یک ساختمان بر ورودی و خروجی های آن نصب می شود ، در ادامه درباره عوامل موثر بر قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ صحبت خواهیم کرد .

درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ نه تنها امنیت یک ساختمان را افزایش می دهند، بلکه به دلیل طراحی زیبا و مدرن خود جلوه ای دو چندان به سازه می بخشند. یکی از ویژگی های کاربردی و عالی آن ها اتوماتیک بودن است.

امروزه با توجه به شرایط پاندمی ویروس کرونا، سلامتی بسیار حیاتی تر شده است؛ بنابراین درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ با باز و بسته شدن اتوماتیک خود از انتقال ویروس ها و بیماری ها از طریق دست ها جلوگیری می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای دارای سنسور های بسیار حساس و دقیق است که بدون اختلال از فاصله های دور، اجسام را تشخیص داده و به موقع نسبت به باز شدن اقدام می کند. قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بسیار مهم است که قبل از خریداری درب اتوماتیک شیشه ای با این عوامل آشنا شوید تا بتوانید خرید مناسبی را داشته باشید.

 

عوامل موثر بر تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

 

۱) اندازه درب ها و شیشه های مصرفی

درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ دارای قطعات شیشه ای بسیار بزرگی هستند، بنابراین با توجه به ابعاد کلی درب اتوماتیک شیشه ای؛ قیمت نهایی شیشه مصرف شده در آن تعیین می شود.

۲) جنس شیشه درب اتوماتیک شیشه ای

با توجه به اهمیت درب اتوماتیک شیشه ای و طراحی منحصر به فرد آن ها که بخش زیادی را شیشه تشکیل داده است، جنس شیشه استفاده شده در این درب های اتوماتیک شیشه ای از نوع فولدینگ بسیار مهم است.

شیشه به کار رفته در درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ از چندین لایه تشکیل شده است و عایق بسیار خوبی در برابر گرد و غبار، حرارت و اصوات اضافی است. همچنین این شیشه از ویژگی های مقاومت در برابر خش و ضربه برخوردار بوده است که امنیت درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ را چندین برابر می کند.

۳) ریل ها و یراق آلات

درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ به دلیل خاصیت تا شوندگی خود به ریل های قوی و اهرم های با کیفیت نیازمند هستند. درب اتوماتیک شیشه ای به صورت کتاب تا شده و هر بخش روی بخش دیگر قرار می گیرد، بنابراین اهرم های این محصول باید به خوبی توان کشیدن شیشه ها را داشته باشند. همچنین ریل های این درب باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشند تا طی گذر زمان دچار سایش و آسیب نشوند.

۴) استاندارد های کسب شده جهانی

گروه صنعتی آکام با سابقه درخشان خود در زمینه تولید و طراحی درب اتوماتیک شیشه ای توانسته است به یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان خاورمیانه تبدیل شود. محصولات تولید شده توسط این مجموعه همگی دارای استاندارد های جهانی و اروپایی مختلفی هستند.

به دلیل اینکه درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ دوستدار محیط زیست بوده، توانسته انواع استاندارد های ISO9001، ISO14001 و ISO45001 را برای خود کسب کند. این استاندارد ها به محصولاتی تعلق می گیرند که در روند تولید آن ها آسیبی به محیط زیست وارد نشده، در گذر زمان باعث از بین رفتن طبیعت اطراف خود نشوند و پس از گذشتن طول عمر شان، خاصیت زیست تخریب پذیری داشته باشند.

یکی دیگر از استاندارد های اختصاص داده شده به درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ، استاندارد اروپایی EN16005 و EN60335 است. هنگامی که در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای از مواد اولیه با کیفیت و اروپایی استفاده شود این استاندارد ها به آن تعلق می گیرد.

داشتن این استاندارد ها علاوه بر افزایش اعتبار یک محصول، بر قیمت تمام شده آن ها نیز موثر بوده، به گونه ای که یکی از افتخارات ما در گروه آکام کسب همین استاندارد های لازم است.

قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ
قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

۵) نوع پردازنده

درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل عملکرد خودکار، نیازمند پردازنده های بسیار قوی بوده که این پردازنده ها انواع متفاوتی دارند و بر اساس کاربری متفاوت هر درب اتوماتیک شیشه ای و محیط قرار گیری آن؛ می توانید پردازنده مناسب خود را انتخاب کنید.

پردازنده درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ به سنسور های این محصول دستور باز و بسته شدن را در مواقع مناسب صادر کرده و سایر پیام ها را بررسی و پردازش می کند. لازم به ذکر است که تمامی پردازنده های استفاده شده در درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ، از قطعات اروپایی تشکیل شده و بسیار با کیفیت هستند.

۶) سنسور های استفاده شده

سنسور های استفاده شده در درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ توانایی تشخیص اجسام را از فاصله ۳۰ متری دارند و با سرعت، از پردازنده دستور باز و بسته شدن را دریافت می کنند. این سنسور ها با توجه به سرعت عملکرد و قابلیت تنظیم به انواع متفاوتی تقسیم می شوند.

بدیهی است هرچه سنسور حساس تر باشد و امکان برنامه ریزی و شخصی سازی داشته باشند، قیمت بالاتری دارند و درب اتوماتیک شیشه ای که از این نوع از سنسور ها استفاده می کند با ارزش تر و معتبر تر خواهد بود.

 

اپلیکیشن آکام؛ راهکاری برای خرید غیر حضوری درب اتوماتیک فولدینگ

هم اکنون انواع درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ در ابعاد و قیمت های متفاوت در شرکت صنعتی آکام در حال طراحی و تولید است. همچنین گروه آکام به تازگی از اپلیکیشن خود رونمایی کرده و خریداران عزیز می توانند با توجه به بودجه، کاربری و سلیقه خود جزء به جزء درب اتوماتیک شیشه ای خود را مشخص و بهترین گزینه را خریداری نمایند.

با استفاده از اپلیکیشن آکام که در دسترس همه کاربران قرار گرفته است، می توانید در منزل سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید. همچنین در این اپلیکیشن امکان مقایسه و مشاوره برای خرید درب فولدینگ نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است که فعالیت وبسایت آکام همچنان به قوت خود باقی است و امکان خرید و بررسی درب اتوماتیک شیشه ای از طریق وبسایت و اپلیکیشن  امکان پذیر می باشد.

 


منبع : dormakaba

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x