قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری (بریک اوت) 

()

 در طی این سال ها درب های خروج اضطراری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هستند. با پیشرفت تکنولوژی در جنس و عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری نیز انقلاب بزرگی مشاهده شد.

درب های اتوماتیک شیشه ای امروزه در تمامی مراکز خرید و ساختمان های اداری و تجاری بزرگ مشاهده می شود. علاوه بر این موارد با توجه به قوانین جدید ساختمان های چند طبقه مسکونی نیز ملزم به تهیه درب اتوماتیک شیشه ای برای خروج اضطراری هستند.

درب های اتوماتیک خروج اضطراری با داشتن سنسور های حساس و بسیار قوی خود در صورت وقوع اتفاقات خطرناک به خوبی عمل می کنند. این محصول  می تواند به صورت پیشفرض عمل کند و حتی قابلیت تنظیم و عملکرد دستوری را نیز دارد.

 

شما می توانید بر اساس احتیاجات خود و شرایط ساختمانی درب های اتوماتیک خروج اضطراری را برنامه نویسی کنید. درب های اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری باید در هر طبقه و در مکانی قابل دسترس برای همگان نصب شوند تا در موقعیت خطر مردم به راحتی بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

این درب های اتوماتیک خروج اضطراری شیشه ای نصب بسیار ساده ای دارند و مشکلاتی مانند روغن کاری و رسیدگی های خاص را ندارند؛ به همین جهت پیشنهاد عالی برای ساختمان های پر رفت و آمد و بزرگ هستند. درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری انواع گوناگونی دارد و متناسب با ساختمان و نوع کاربری آن متفاوت است.

شایان ذکر است که شما قبل از خرید درب های اتوماتیک خروج اضطراری عوامل موثر در قیمت آن را بررسی کنید و با توجه به شرایط ساختمانی و ابعاد و کاربری درست درب اتوماتیک شیشه ای متناسب خود را سفارش دهید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای بریک اوت

در ساخت درب های اتوماتیک خروج اضطراری و هر نوع درب اتوماتیک شیشه ای دیگری عواملی متفاوت دخالت دارند. جنس و ابعاد این عوامل در قیمت نهایی درب های اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری نیز تاثیر گذار است.

شما می توانید با توجه به شرایط ساختمانی و موارد استفاده خود؛ بهترین و مناسب ترین مدل درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری را سفارش دهید. در ادامه می خواهیم این عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب های اتوماتیک خروج اضطراری را شرح دهیم، برای دریافت مشاوره بیش تر و خرید می توانید از اپلیکیشن آکام استفاده کنید.

۱) ابعاد و جنس شیشه استفاده شده

همان طور که از نام این محصول مشخص است بخش زیادی از این درب ها را شیشه ها تشکیل داده اند بنابراین نوع شیشه استفاده شده در آن ها بسیار مهم است. این شیشه ها با تکنولوژی روز اروپا به صورت چند لایه و ضخیم در آمده اند.

در این حالت نه تنها بسیار محکم و ضد ضربه می شوند بلکه عایق حرارتی و صوتی خوبی نیز هستند. همچنین ابعاد شیشه های استفاده در درب های اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری در قیمت نهایی آن موثر است. بدیهی است که هرچه میزان شیشه استفاده شده بیش تر باشد؛ قیمت بالا تری نیز خواهد داشت.

۲) نوع پردازنده استفاده شده

درب اتوماتیک شیشه ای بریک اوت نیاز به پردازنده قوی دارد که بتواند در مواقع ضروری با تشخیص و پردازش به موقع و سریع خود از ایجاد خطر بیش تر جلوگیری کند؛ بنابراین نوع پردازنده استفاده شده در این محصول بسیار مهم است.

البته پردازنده های استفاده شده در تولید درب های اتوماتیک شیشه ای بریک اوت همگی سریع و با کیفیت هستند اما با توجه به شرایط و نوع کاربری درب و مکان نصب این پردازنده ها می توانند حساسیت کم تر یا بیش تری داشته باشند.

۳) استاندارد های جهانی کسب شده

شرکت آکام با افتخار تنها تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در ایران است که تمامی محصولات تولید شده آن دارای استاندارد های معتبر جهانی می باشد. این استاندارد ها با در نظر گرفتن عوامل متفاوتی در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای بریک اوت به آن داده می شوند.

استاندارد های ISO9001، ISO14001 و ISO45001 به دلیل ویژگی زیست تخریب پذیری به درب های اتوماتیک بریک اوت تعلق گرفته است. این به این معناست که درب شیشه ای خروج اضطراری در فرایند تولید خود به محیط زیست آسیب نرسانده است و در گذر زمان نیز باعث ایجاد آسیب در محیط نیست نخواهد شد.

استاندارد های اروپایی EN16005 و EN60335 نیز به درب های اتوماتیک شیشه ای بریک اوت اعطا شده اند. این استاندارد با توجه به کیفیت محصولات اولیه به کار رفته در ساخت و تولید درب اتوماتیک شیشه ای بریک اوت به یک محصول تعلق می گیرد.

۴) سنسور های حساس

سنسور های استفاده شده در درب اتوماتیک شیشه ای بریک اوت راری عضو حیاتی و ضروری آن است. این سنسور ها انواع متفاوتی دارند و با توجه به محل نصب درب اتوماتک شیشه ای و کاربری آن در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می شوند.

سنسور های استفاده شده در این محصول بسیار دقیق و حساس هستند و می توانند اجسام را از فاصله دور تشخیص داده و به موقع نسبت به باز کردن درب اتوماتیک شیشه ای اقدام کنند. قیمت نهایی سنسور های استفاده شده با توجه به میزان حساسیت آن ها و تعداد به کار رفته در درب اتوماتیک شیشه ای بریک اوت تعیین می شود.

۵) قطعات یراق آلات

با توجه به نوع حرکت درب های اتوماتیک خروج اضطراری یراق آلات به کار رفته در آن ها باید بسیار مستحکم باشند و در اثر گذر زمان کم ترین خرابی را داشته باشند. این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای دارای ریل های قوی و دو طرفه می باشد.

 

درب های اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری را از کجا بخریم ؟

شرکت تولیدی آکام برای آسایش و راحتی شما خریداران عزیز اپلیکیشن خود را با نام آکام راه اندازی کرده و در دسترس عموم قرار داده است. شما می توانید با توجه به شرایط خود درب خروج اضطراری متناسب خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

در این حالت با تغییر عوامل موثر در قیمت نهایی درب اتوماتیک شیشه ای می توانید درب متناسب خود را با قیمت بسیار مناسب و طبق سلیقه خود خریداری کنید.

برای استعلام قیمت درب های اتوماتیک میتوانید از اپلیکیشن آکام استفاده کنید

منبع :caesardoor ، benturautodoor ، monador

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x