قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ 

()

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای رفته رفته در حال محبوب تر شدن است. به گونه ای که استفاده از آن ها و نصب در مجامع عمومی، مراکز خرید و حتی بیمارستان ها به یک امر ضروری تبدیل شده است و بخش مهمی از زیبایی نمای سازه را به نمایش می گذارد.

قابلیت نصب در انواع ورودی ها و متناسب با ابعاد مختلف یکی دیگر از ویژگی های مهم این درب ها می باشد که از دلایل محبوبیت آن ها نیز به شمار می رود. درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ به راحتی نصب می شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ با توجه به نوع سازه و شرایط ساختمان این قابلیت را دارند که جهت باز شدن آن ها به سمت داخل، در جهت خارج و یا به صورت دو جهته  قابل تنظیم باشد. به طور کلی دسترسی آسان و ساده ای دارند، از نظر ایمنی  در سطح مطلوبی هستتند و قابل هماهنگی با نیاز های متفاوت مشتریان می باشند.

درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ

کارکرد درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

 

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای توسط یک وسیله ی مکانیکی الکترونیکی که قابلیت نصب بر روی انواع درب ها را دارد، کار می کند. به این صورت که از طریق یک سنسور حرکتی یا  در صورت نیاز کاربر با فشار دادن یک دکمه باز می شود.

دارای یک سیستم کنترل است که شامل سنسور و موتور می باشد و قابلیت تنظیم زمان باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای را هم دارد. همچنین این امکان برای کاربر وجود دارد که سنسور ها به صورت دستی و فقط با هل دادن درب فعال شوند و درب اتوماتیک شیشه ای با صرف نیروی کم تر کاربر باز شود.

فعال شدن از طریق سنسور هم با تشخیص حرکت و فعالیت اجسام توسط  حسگر ها انجام می شود. از گزینه های دیگر برای اجرای فرمان باز شدن درب، لمس یک دکمه می باشد و در انواع دیگر درب ها فقط پس از اِعمال یک مجوز دسترسی برای کاربران مجاز به عبور فعال می شود.

عوامل موثر بر قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای برای نصب نیاز به فضای بزرگی ندارد و با انواع ورودی ها قابل انطباق هستند؛ بنابراین از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشند. همچنین با بهینه کردن مصرف انرژی باعث قدرتمند تر شدن انواع درب اتوماتیک شیشه ای می شود.

علاوه بر صرفه جویی در فضا، امکان استفاده برای تمامی کاربران حتی با محدودیت جسمی را نیز فراهم می کنند زیرا برای باز شدن نیاز به لمس ندارند و دارای طراحی زیبا و جذاب می باشند که در طرح ها و رنگ ها ی متنوع مونتاژ می شود و این عامل خود سبب تفاوت در قیمت تمام شده محصول می باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ بدون تولید صدا باز و بسته می شوند که این امر نیازمند نصب لولا هایی با کیفیت با مواد اولیه مرغوب است تا بیش ترین طول عمر و بالا ترین کارایی را داشته باشند، بنابراین استفاده از ابزار آلات با کیفیت بالا تر هزینه نصب درب ها را به همان نسبت افزایش می دهد.

درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ

تعیین قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

این درب ها معمولا برای دفتر ها، سازمان ها و ادارات دولتی، مراکز خرید، مدرسه ها و راهرو بیمارستان ها و درمانگاه ها استفاده می شوند. با توجه به تنوعی که در طرح، رنگ و ابعاد دارند نمی توان قیمت دقیقی را برای این نوع درب ها اعلام کرد اما می توان از مواردی که در تعیین قیمت نقش دارند نام برد.

یکی از عوامل موثر بر تعیین رِنج قیمت درب ها، هزینه نصب و خدمات پس از فروش آن می باشد که در محاسبه هزینه خرید درب لحاظ می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ این قابلیت را دارند که به صورت تک لنگه نصب شوند که با توجه به ابعاد کوچک تر؛ هزینه هم به نسبت کم تر می شود.

از موارد قابل ذکر دیگر می توان به نوع متریال استفاده شده قاب درب ها، جنس شیشه به کار رفته و یا انواع ابزار ها و اکسسوری های آپشنال مثل دستگیره ها، قفل و غیره اشاره کرد که به طور مستقیم بر میزان هزینه تاثیر می گذارند.

مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

سیستم موتور حرکتی آن قابل نصب بر روی انواع درب های چوبی، آلومینیومی، فولادی یا شیشه ای می باشد که از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی آن است. در رنگ ها ی متنوعی قابل سفارش هستند، مجهز به سیستم کنترل دسترسی می باشند و از آن طریق می توان مجوز عبور و مرور افراد خاص را تعریف کرد که گویا امنیت این درب ها می باشد.

علاوه بر مدیریت فضا و قابلیت انعطاف بالا با انواع ورودی سازه ها، این امکان را دارند که با صرف نیروی اندک در جهت دلخواه روی محور لولا باز و بسته شوند، کم مصرف می باشند و در انواع تمام اتوماتیک هم تولید شده اند.

درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ

سایر ویژگی های درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

به دلیل شیشه ای بودن، ابعاد زیادی از ورودی سازه را به صورت شفاف در اختیار کاربر می گذارد که یک ویژگی مطلوب به شمار می رود و همچنین قابلیت تلفیق با قفل الکترونیک را هم دارد. زمان نصب درب ها با کیفیت بالا در نهایت بین ۶ تا ۱۲ ساعت طول می کشد که با توجه به ابعاد درب و ورودی سازه متغیر است.

از نظر استاندارد این نوع درب اتوماتیک شیشه ای سالی یک بار نیاز به بررسی دارد تا از درست کار کردن آن اطمینان حاصل شود و اگر نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه بود، در جهت بهبود عملکرد درب ها انجام شود که خود مشمول هزینه هایی می باشد.

این درب ها از نظر عملکرد طول عمر نسبتا بالایی دارند و با تعمیر و نگهداری منظم بین ۵ تا ۱۰ سال بدون دردسر برای شما کار می کنند. بعد از این زمان با توجه به هر موردی که درب ها در جهت کاهش کیفیت عملکرد بروز دادند می بایست نسبت به تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید.

 

برای استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ می توانید از اپلیکیشن آکام استفاده کنید.

 


منبع: jmanny ، assaabloyentrance

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x