قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای کرو 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای  کرو که در ورودی های مختلف از جمله ورودی پاساژ ها، بیمارستان ها، هتل ها، مراکز تجاری و به طور کلی مکان های عمومی و حتی پاسیو خانه ها نصب می شوند و به طور مداوم در معرض ضربه و استفاده فراوان هستند بنابراین باید راندمان بالا و قدرت تحمل ضربه زیادی داشته باشند.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای کرو آکام در انواع نیم دایره، گرد و منحنی قابل تولید می باشند. در مکان های عمومی که میزان باز و بسته شدن درب ها به مراتب بیش تر از مکان های کم تردد و خصوصی تر است بدون شک میزان فرسودگی واستهلاک درب ها هم افزایش میابد.

همچنین با گذشت مدت زمان بیش تر، تاثیرات آب و هوایی مثل رطوبت باران، وزش باد و امواج تابش اشعه خورشید می تواند به درب اتوماتیک شیشه ای شما آسیب برساند. تمام این آسیب ها باعث فرسودگی و کاهش بازدهی در عملکرد و امنیت درب می شود و در نتیجه نیاز به تعویض یا تعمیر مداوم دارد.

برای کاهش هزینه های تعمیر و تعویض درب ها نیاز به انواع با کیفیت آن دارید که گروه صنعتی آکام برای شما مهیا کرده است. درب های اتوماتیک شیشه ای کرو معمولا در ورودی ساختمان هایی نصب می شود که نیاز داشته باشید تا درب اتوماتیک تا بیش ترین درجه باز شود و ورودی عریضی داشته باشید که در این صورت این نوع درب ها بهترین گزینه برای نیاز شما می باشند.

بر آورد قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای کرو

محاسبه هزینه ها با توجه به عوامل متعدد و مختلفی انجام می شود که در تعدادی از جزئیات با هم متفاوت اند. در ادامه به مهم ترین عوامل اشاره می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای

۱. انتخاب متریال مناسب

درب اتوماتیک شیشه ای از مواد اولیه با جنس های مختلفی ساخته شده اند. این درب ها می توانند از چوب، فایبرگلاس و فولاد باشند.

هر کدام از این مواد نکات مثبت خود را دارند اما به طور معمول یک درب ورودی از جنس فولاد تا ۱۰ الی ۲۰ درصد ارزان تر از انواع فایبرگلاس یا چوب می باشد اما درب های فولادی با داشتن یک هسته عایق باعث ایجاد یک مانع حرارتی می شوند و سبب می شوند تا درب از نظر مصرف انرژی سودمند تر از انواع دیگر باشد.

۲.سیستم سخت افزاری درب ها

علاوه بر جنس بدنه، عوامل زیاد دیگری مثل ابزار آلات درب ها بر قیمت آن تاثیر می گذارند. قفل ها، لولا ها و موارد دیگر تفاوت بین یک درب معمولی و فوق العاده خوب را ایجاد می کنند. نوع و جنس فلزی که برای ساخت این یراق آلات استفاده می شود و همچنین شیوه ساخت و پرداخت آن بر کیفیت و قیمت تمام شده آن تاثیرگذار می باشد.

۳. جنس شیشه و لوازم جانبی

علاوه بر تفاوت جنس شیشه در درب های اتوماتیک شیشه ای کرو، بسیاری از درب ها دارای آپشن های اضافی مثل چراغ و قطعات تزئینی هستند و همین جزئیات بر قیمت تمام شده تاثیر می گذارد. اینکه شیشه شفاف، طرح دار یا تزئینی که دارای خط و بافت ویژه است یا رنگی باشد در افزایش قیمت ۴۰ درصدی درب اتوماتیک شیشه ای و دیگر انواع درب ها نقش دارد.

۴. مراحل نصب

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کل قیمت درب می باشد و این مقدار با توجه به میزان پیچیدگی نصب متغیر است. اگر مراحل نصب نیاز به اعمال بازسازی و تغییر اندازه چارچوب یا ایجاد یک دهانه جدید داشته باشد به این ترتیب هزینه های نصب را بالا تر می برد.

عوامل موثر بر قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای کرو

درب اتوماتیک شیشه ای

علاوه بر مواردی که به آن اشاره شد عوامل دیگری هم در تعیین قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای کرو تاثیر گذار هستند که در ادامه به آن پرداخته می شود.

ضمانت نامه (warranty)

گارانتی یا ضمانت نامه از جمله مواردی می باشد که ممکن است مبلغ اندکی بر هزینه نهایی درب شما اضافه کند اما نسبت به ضمانت و تعهدی که شرکت تولید کننده بابت ارائه خدمات خود می دهد کاملا معقول است.

در این شرایط اگر به دلیل نصب نا مناسب یا کیفیت پایین محصولات با مشکل مواجه شدید به راحتی می توانید با شرکت تامین کننده ارتباط برقرار کرده و در سریع ترین زمان و بدون نگرانی و دغدغه مشکل خود را رفع کنید.

تعمیرات درب ها

در جریان سال های استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای ممکن است برای تعویض قطعات یا تعمیر آن ها متقبل هزینه ای شوید که در صورت نداشتن گارانتی این مبالغ هم به لیست مبالغ محاسبه شده و احتمالی اضافه می شود و به گونه ای جزو هزینه های جانبی به حساب می آیند.

لازم است به این نکته توجه کافی داشته باشید که تعمیر یا در نهایت تعویض قطعات کهنه نه تنها به راندمان درب ها کمک می کند بلکه در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و با این هزینه از دیگر خسارات و هزینه های بیش تر پیشگیری می کنید و این مورد در جهت سودمندی  شما خواهد بود.

نوع چشمی

از دیگر عوامل تعیین کننده میزان هزینه درب های اتوماتیک شیشه ای کرو می توان به نوع حسگر چشمی نصب شده در سیستم درب ها اشاره کرد. این که میزان حساسیت حسگر ها به افراد و اشیا و هم چنین محدوده تاثیرگذاری چشمی ها چقدر باشد بسته به انواع و کیفیت های مختلف، متفاوت است.

نوع موتور

موتور نصب شده درانواع درب اتوماتیک شیشه ای باید به گونه ای باشد که در طولانی مدت ضمن مصرف کم ترین انرژی، بیش ترین بازدهی را به همراه داشته باشد و مسلما چنین موتور هایی که با کیفیت و قوی باشند مستلزم هزینه بالا تری می باشد.

به طور کلی عوامل موثری که در تعیین میزان قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای کرو نقش دارد بسیار زیاد می باشند که به طور خلاصه به آن اشاره می کنیم: جنس و ضخامت شیشه، اندازه ورودی و چارچوب سازه، رنگ و طرح شیشه ها، نوع آلیاژ فلز ها و متریال ساخت قالب درب ها، هزینه نصب و ابزار و یراق آلات.


منبع : thompsoncreek

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب اتوماتیک شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x