درب‌های اتوماتیک شیشه ای کرو 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه ای کرو، از دسته زیبا ترین و شیک ترین درب‌ها هستند. نمای آن‌ها به شکل کاملا گرد و یا نیم گرد می‌باشد که ظاهر جذاب و خاصی به آن ها بخشیده است. نام دیگر این نوع از درب‌ها، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای نیم دایره می‌باشد. یکی از تولید کنندگان و عرضه دهندگان این نوع درب ها، گروه صنعتی آکام هست. گروه صنعتی آکام به عنوان اولین کمپانی ارائه دهندهه پلتفرم آنلاین درب های اتوماتیک، گامی نو در ارائه خدمت رسانی نوین را برداشته است. پشتیبانان متعهد اپلیکیشن گروه صنعتی آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان و کاربران صنعت درب‌های اتوماتیک شیشه ای هستند، تا سریع ترین و گزیده ترین امکان تهیه محصولات و یا سرویس دهی آنلاین انواع درب‌های اتوماتیک را به ایشان عرضه نمایند.

و اما درباره درب‌های اتوماتیک شیشه ای کرو باید بگوییم همان طور که پیش تر اشاره کردیم، این درب ها گرد و یا نیم گرد هستند. به علت نوع طراحی خاص شان، بدیهی است که مناسب اماکن خاصی هستند که معماری منحنی و گرد داشته باشند. استفاده از این نوع درب ها تا حد قابل توجهی زیبایی و جذابیت محیط را افزایش می‌دهد. به طور معمول درب‌های اتوماتیک شیشه ای کرو به صورت دوبل نصب می‌شوند. منظور ما از نصب دوبل در این جا، دو دره بودن این نوع درب هاست. یعنی شخصی که می‌خواهد از این درب ها عبور کند، ابتدا باید از درب اول بگذرد، سپس درب اول بسته خواهد شد و درب دوم به روی او باز می‌شود تا گذر کند. ظرفیت حمل وزن توسط این نوع از درب ها، در محدوده خاصی قرار دارد که به طور میانگین می‌توان گفت در محدوده ۱۵ کیلوگرم می‌باشد. خوب است بدانید این نوع از درب ها، با نام درب اتوماتیک شیشه قوسی نیز شناخته می‌شوند. این درب ها، در دو مدل نیم گرد، یعنی همان ۱۸۰ درجه و مدل کاملا گرد، یعنی ۳۶۰ درجه تولید می‌شوند. هر دو مدل، در بازار موجودند و قابل دسترسی هستند، بنابراین، هر مصرف کننده می‌‎تواند با توجه به محیطی که می‌خواهد درب را در آن قرار دهد، یکی از این دو مدل را تهیه کند.

ویژگی‌های درب‌های اتوماتیک کرو:

همان‌طور که خودتان نیز می دانید، هر نوع دربی، با ویژگی‌های خاصی طراحی می‌شود، تا بتواند پاسخگوی نیاز های خاصی باشد. در ادامه این بخش، می‌خواهیم به بررسی ویژگی‌های به خصوص درب‌های اتوماتیک شیشه ای کرو بپردازیم. نکته نخست، آن است که این درب‌ها از طراحی ظاهری بسیار خاصی بهره مند هستند، و این امر به علت کرو، یا همان خم بودن آن‌هاست. آن ها از بیرون به شکل گرد و دایره ای دیده می شوند، که همین موضوع آن ها را بسیار خاص کرده است. این ویژگی آن ها، علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و شیک، باعث به وجود آمدن ورودی‌های خاص و کاربردی نیز می شود. نکته بعدی که می خواهیم درباره این درب ها به آن اشاره کنیم، این است که با وجود این درب‌ها، می‌توان امنیت را تا حد بسیار زیادی بالا برد. هنگام استفاده از این درب ها، کنترل کردن ورودی‌ها و خروجی‌ها بسیار ساده‌تر و مطمئن‌تر هست، و از همین حیث می‌توانیم بگوییم که امنیت این درب‌ها بسیار زیاد می باشد. از دیگر قابلیت‌های این نوع درب‌ها، می‌توانیم به قابلیت تنظیم بازشوی آن‌ها به شکل یک طرفه و یا دو طرفه اشاره کنیم. در ضمن این در این نوع درب‌ها، اندازه تمامی ابعاد به خواست مشتری قابل تنظیم می باشد. هم چنین، این درب‌ها، در هر طرح و رنگ خاصی که مشتری بخواهد، عرضه خواهند شد. و اما ویژگی آخر این درب‌ها که می خواهیم به آن اشاره کنیم، این است که درب‌های اتوماتیک شیشه ای کرو قابلیت تنظیم و تبادل مطلوب حرارت را با محفظه داخلی خود درب، و محوطه محیط را دارند.

محل کاربرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو:

به طور کلی، باید بگوییم که مهم ترین ویژگی این درب‌ها ظاهر شیک و خاص شان هست و ویژگی به خصوصی ندارند که آن ها را برای محیط‌های خاصی مناسب نماید. اما، می توان گفت که این درب ها به علت ظاهر خاص و جذابی که دارند، برای استفاده در ورودی‌های هتل‌ها، ورودی مراکز تجاری بزرگ و وسیع و حتی ورودی سختمان‌های عظیم مناسب هستند. به طور کلی، این درب ها برای اماکنی که می خواهید ظاهر لوکسی داشته باشند مناسب هستند و هم چنین، به علت قابل تنظیم بودن رنگ و ابعادشان، سهولت زیادی برای نصب و جایگذاری دارند. هم‌چنین، لازم به ذکر است که درب‌های اتوماتیک شیشه ای کرو، برای استفاده در اماکن پر تردد و شلوغ نیز مناسب هستند، چرا که می‌توانند در آن واحد افراد زیادی را از خود عبور دهند. به علاوه، دلیل دیگری که آن‌ها را برای استفاده در اماکن پر تردد مناسب ساخته است، مجهز بودن آن‌ها سوییچ اضطراری ست، که می‌تواند در مواقع خطر، مثل آتش‌سوزی و زلزله، بسیار پرکاربرد باشد.

کنترل هوشمند توسط این درب‌ها، به چه شکل می‌باشد؟

باید بگوییم که خوشبختانه، این درب‌ها کاملا استاندارد هستند، و از تمامی سیستم کنترل و سیستم های اختصاصی که یک درب اتوماتیک باید بهره‌مند باشد، بهره‌مند هستند. در ضمن، نه تنها آن‌ها تمامی تجهیزات مورد نیاز برای یک درب اتوماتیک را دارند، بلکه از تجهیزات اضافه ای نیز برخوردار هستند، که البته نصب برخی از آن ها اختیاری و به تصمیم مصرف‌کننده می‌باشد. برای مثال، درب‌های اتوماتیک شیشه ای کرو از سیستم الکترومکانیکی بهره مند هستند، که باعث ایجاد امنیت بیشتر در شب‌ها می شود و با همین هدف طراحی شده است، البته این قابلیت اختیاری ست، و مصرف کننده می‌تواند خود به نصب کردن آن اقدام نماید.

جمع بندی نهایی:

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو، از دسته درب‌های بسیار زیبا و مجلل هستند که گروه صنعتی آکام، به تولید و توزیع آن‌ها مشغول است. همان‌طور که پیش‌تر نیز توضیح دادیم، این درب‌ها برای اماکن لوکس و مجلل مناسب هستند، و علت این امر، طراحی خاص آن‌هاست. این درب‌ها، به شکل دایره و یا نیم‌دایره طراحی شده‌اند، که ظاهر بسیار خاص و جذابی به آن‌ها بخشیده است.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x