قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای کرو(نیم دایره) 

()

امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای کرو از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. درب اتوماتیک شیشه ای هم از نظر اتوماتیک و خودکار بودن خود بسیار کابردی واقع شده است و هم به لحاظ زیبایی می تواند جلوه یک سازه را تا چندین برابر افزایش دهد.

با ویروس کرونا و پاندمی بیماری کووید؛ حفظ سلامتی بدن و رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از آلوده شدن به این ویروس چند برابر شده است. اماکن عمومی که رفت و آمد در آن ها بسیار زیاد است و مراجعه کنندگان از نقاط مختلف هستند جزو منابع شیوع و تجمع انواع ویروس ها و بیماری های واگیر می باشند.

درب اتوماتیک شیشه ای کرو

درب اتوماتیک شیشه ای با قابلیت منحصر به فرد خود که به صورت خودکار باز و بسته می شود می تواند تا حد زیادی از سرایت و همه گیری این ویروس ها و عوامل بیماری زا جلوگیری کند. درب های شیشه ای اتوماتیک کرو با سنسور های قدرتمند و حساس خود به راحتی برای ورود و خروج مراجعه کنندگان باز و بسته می شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای کرو به راحتی قابل نصب هستند و می توانند گزینه مناسبی برای اماکن تجاری و تفریحی باشند. درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل کرو یا نیم دایره بودنشان زیبایی خاصی به سازه اضافه می کنند. همچنین نسبت به سایر محصولات مشابه ایمنی بیش تری نیز دارند.

برای خرید درب های شیشه ای کرو باید به نکات مهمی توجه کنید. همچنین عوامل متعددی بر قیمت نهایی درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر می گذارند. در هنگام خرید باید محصول مورد نظر خود را به خوبی بررسی کنید و درب اتوماتیک شیشه ای خود را متناسب با محیط و کارایی آن سفارش دهید. در ادامه می خواهیم عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی درب های اتوماتیک شیشه ای کرو را بررسی کنیم.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی درب های اتوماتیک شیشه ای کرو

قطعا عوامل متعددی در قیمت گذاری نهایی یک محصول دخیل هستند. این عوامل می توانند مرتبط با نوع کاربری آن محصول، جنس مواد به کار رفته در آن و یا عوامل دیگری باشند.

۱) ابعاد شیشه

ابعاد شیشه استفاده شده در درب های شیشه ای اتوماتیک کرو بسیار مهم است. با توجه به ابعاد این محصول بدیهی است که هرچه میزان شیشه مصرفی بیش تر باشد، قطعا قیمت آن هم بیش تر خواهد بود.

۲) جنس شیشه استفاده شده

با توجه به نوع کاربری درب اتوماتیک شیشه ای؛ نوع شیشه استفاده شده در آن ها نیز متفاوت خواهد بود. علاوه بر آن می توانید درب اتوماتیک شیشه ای خود را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید. این درب های شیشه ای کرو (نیم دایره) با شیشه های مات، شفاف و همچنین طرح دار و ساده قابل ساخت و عرضه می باشند.

به طور مثال شیشه استفاده شده در درب های اتوماتیک شیشه ای کرو در اماکن کوهستانی باید از نوع ضخیم و مستحکم تر آن باشد.

علاوه بر آن این شیشه ها می توانند عایق خوبی برای گرما و صدا باشند که بسیار مناسب اماکنی مانند بیمارستان ها می باشد.

۳) پردازنده استفاده شده

با توجه به این که فعالیت این درب ها به صورت خودکار و توسط هوش مصنوعی انجام می شود بدیهی است که نوع پردازنده استفاده شده در موتور و سنسور های آن ها بسیار تاثیر گذار باشد.

به طور کلی پردازنده های تمامی انواع درب های شیشه ای اتوماتیک کرو بسیار قوی هستند ولی انواعی از آن ها به صورت تخصصی برای مکان خاصی طراحی و عرضه شده اند. بدیهی است که هر چه موتور درب اتوماتیک شیشه ای پردازنده قوی تری داشته باشد عملکرد بهتر و به همین ترتیب قیمت بالا تری نیز خواهد داشت.

۴) سنسور های هوشمند

سنسور های درب های اتوماتیک شیشه ای کرو یکی از اجزای بسیار مهم در ساختار این محصول هستند. بستگی به میزان و نوع حساسیت قیمت سنسور ها متفاوت است. در کل تمامی انواع درب های اتوماتیک کرو (نیم دایره) از سنسور حساس و قابل اطممینانی برخوردار هستند. سنسور باید وجود اجسام را تشخیص دهد و در مواقع نیاز دستور توقف حرکت را به موتور حرکت دهنده صادر کند.

۵) اتاقک تعبیه شده

درب های اتوماتیک شیشه ای کرو عموما دارای اتاقکی گرد و فضای مشخص برای حرکت هستند. این درب ذاتا نیم دایره است و به حرکت منحنی خود بر روی محیط یک دایره ادامه می دهد. بنابراین ریل های مناسب برای این درب باید به صورت یک دایره کامل باشند.

علاوه بر آن درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره دارای فضای مخصوص و اتاقکی است که نه تنها زیبایی بیش تری به سازه می دهد بلکه برای عبور مراجعه کنندگان را امنیت بیش تری برقرار می کند. قیمت این اتاقک با توجه به نوع مواد اولیه استفاده شده و مدل مورد نظر مشتری متغیر است.

۶) استاندارد های جهانی

تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت آکام دارای استاندارد های معتبر جهانی هستند. این استاندارد ها با توجه به عوامل مشخصی به یک محصول و یک شرکت تعلق می گیرند. درب اتوماتیک شیشه ای دارای استاندارد های ISO9001 و ISO14001 و ISO45001 می باشد. این استاندارد ها با توجه به ویژگی زیست تخریب پذیر بودن این درب ها به آن ها تعلق گرفته است. این بدین معناست که مواد اولیه به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای آکام به مرور زمان آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد کرد و دوستدار محیط زیست است.

درب اتوماتیک شیشه ای

نوع دیگری از استاندارد های جهانی متعلق به درب شیشه ای اتوماتیک آکام استاندارد های EN16005 و EN60335 می باشد. این استاندارد نشان دهنده این است که شرکت تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای آکام در تولید محصولات خود از مواد اولیه با کیفیت و وارد شده از اروپا استفاده کرده است.

درب های اتوماتیک شیشه ای کرو را از کجا بخریم ؟

شرکت آکام با افتخار از اپلیکیشن خود رونمایی می کند. شما مشتریان عزیز می توانید با استفاده از اپلیکیشن آکام که در دسترس همگان قرار گرفته است به راحتی درب اتوماتیک شیشه ای خود را بر اساس نیاز خود، با قیمت مورد نظر خود سفارش دهید و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.


منبع :caesardoor ، benturautodoor ، monador

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب اتوماتیک شیشه ای کرو
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x