درب های اتوماتیک شیشه ای نیم دایره (کرو) 

()

سیستم درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره عملکردی مشابه درب های کشوئی دارد و دارای دو لنگه ثابت قوسی و دو لنگه متحرک قوسی می باشد که به صورت منحنی روی لت های ثابت جمع می شوند و به دلیل دارا بودن ظاهر و طراحی منحنی جهت نما و معماری هایی که در آن از ترکیب های منحنی استفاده شده مناسب می باشد و شکیل و تاثیر گذار بودن این سیستم ، زیبایی نمای ورودی شما را دو چندان می کند و می توان بر طبق سفارش های متفاوت و خاص مشتریان این سیستم را طراحی و اجرا نمود .

قوس اینگونه درب ها به درخواست و سلیقه مشتریان و بسته به نیاز محل در نظر گرفته می شود. درب اتوماتیک شیشه ای کرو – خم نیم گرد نیز همانند درب های کشوئی و تلسکوپی شامل طرح های متنوعی برابر نیاز و درخواست مشتریان می باشد. قیمت درب های اتوماتیک کرو به دلیل طراحی پیچیده به مراتب نسبت به درب های اتوماتیک اسلایدینگ گران تر است .

درب های اوماتیک شیشه ای

در برخی از ساختمان ها و شرکت ها نوع معماری آن ها به صورت دایره ای یا گرد است. استفاده از درب اتوماتیک نیم دایره شیشه ای در این مکان ها به شدت پیشنهاد می شود. علت آن نیز این است که استفاده از این نوع درب ها موجب می شود که معماری این ساختمان ها تکمیل و کامل شود. درب نیم دایره شیشه ای نیز مانند دیگر انواع درب های اتوماتیک دارای طرح ها و اشکال مختلفی هستند و مشتریان این نوع درب ها می توانند به سلیقه خود، درب اتوماتیک نیم دایره شیشه ای خود را انتخاب کرده و در محل مورد نظر خود نصب نمایند،در هنگام خرید و سفارش درب نیم دایره باید به این نکته توجه کرد که این نوع درب باید با توجه به معماری ساختمان شما تهیه و خریداری شود. درب اتوماتیک نیم دایره شیشه ای معمولا به شکل گرد و دایره ای طراحی و تولید می شود و میزان قوس آن با توجه به نیاز و سلیقه مشتری تعیین می شود. علت آن نیز این است که این نوع درب ها برای همه ی ساختمان ها مناسب نیست و این گونه درب ها باید در ساختمان هایی نصب شوند که با معماری محل نصب تطابق داشته باشد. در صورتی که معماری ساختمان شما با این گونه درب ها مطابقت داشته باشد شما می توانید با خرید این نوع درب اتوماتیک به ساختمان خود شکل و ظاهری زیبا ببخشید و باعت افزایش سطح زیبایی ساختمان خود شوید .همانطور که پیش تر گفته شد درب نیم دایره شیشه ای دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند و شما می توانید با توجه به معماری ساختمان همچنین سلیقه خود اقدام به خرید درب نیم دایره شیشه ای نمایید .

مزایای درب اتوماتیک نیم دایره:

امروزه استفاده از این نوع درب نسب به گذشته بسیار رایج تر شده.به گونه ای که کمتر فروشگاه یا مرکز خریدی است که به درب اتوماتیک مجهز نشده باشد. اکثر فروشگاه ها امروزه دارای درب اتوماتیک هستند. علت این موضوع نیز مزایا و کاربردهای بسیار زیادی است که درب اتوماتیک در اختیار افراد قرار می دهد. از جمله مزایایی که استفاده از درب اتوماتیک برای افراد دارد می توان به نحوه استفاده ساده و باز و بستن راحت درب اشاره کرد. از جمله مزایایی که استفاده از درب اتوماتیک در اختیار صاحبین مشاغل قرار می دهد مزیت جلوگیری از به هدر رفتن انرژی است، مثلا در فصل زمستان که اکثر فروشگاه ها مجهز به سیستم گرمایشی هستند باز بودن طولانی مدت درب باعث می شود تا انرژی هدر رفته و گرما از سالن فروشگاه خارج شود. اما اگر فروشگاهی به درب اتوماتیک مجهز شده باشد با باز و بسته شدن درب اتوماتیک به صورت خودکار از هدر رفتن انرژی جلوگیری خواهد شد. در بسیاری از اماکن از جمله بیمارستان ها ، ارگان ها ، مراکز خرید ، فروشگاه ها و . . . از درب اتوماتیک استفاده می کنند.

درب های اتوماتیک شیشه ای

ویژگی درب اتوماتیک نیم دایره:

 

  • مجهز به بهترین و پرقدرت ترین موتور دنیا (دانکر آلمان)
  • مقطع ریل قابل تعویض و مقاوم با خاصیت ضد سایش جهت طولانی تر شدن عمر سیستم
  • کنترل باکس سه لایه مجهز به نرم افزار هوشمند Anti Crash، Auto Reverse ، Teraffic ، Freeze
  • سیستم کاملا مدولار درب اتوماتیک نیم دایره
  • سرعت بسیار بالا در باز و بسته کردن درب
  • مجهز به شارژ و باتری جهت استفاده در زمان قطع برق درب نیم دایره
  • مجهز به Encoder در موتور جهت امنیت بیشتر کاربر در هنگام برخورد با درب
  • طراحی شده جهت مکان های پرتردد از قبیل فرودگاهها، مراکز تجاری و اداری، بیمارستان ها و هتل ها
  • کارکرد همزمان با دواپراتور در درب اتوماتیک نیم دایره
  • دارای میکروپروسسور قابل برنامه ریزی
  • دارای سیستم توقف اضطراری
  • دارای دکمه Emergency
  • دارای قفل الکترومکانیکی
  • دارای کلید تعیین وضعیت در درب اتوماتیک نیم دایره

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب با بهترین بهره وری در خدمت شما می باشد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x