چرا باید اپلیکیشن آکام را انتخاب کنیم؟ 

()

اپلیکیشن آکام

امروزه در تجارت؛ ضمن دانش و آگاهی، رعایت یک سری اصول ظاهری در کسب و کار نشان از اهمیت مدیران آن حرفه نسبت به پیشرفت در کسب و کار خود و ارزشی است که آن ها قائل می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای شاید به عنوان یکی از مهم ترین اصول ظاهری در کسب و کار ها محسوب می گردد.

اپلیکیشن آکام

ما افتخار این را داریم که در گروه صنعتی آکام با تولید درب اتوماتیک شیشه ای؛ مدیران کسب و کار های مختلفی نظیر شرکت ها، دفاتر، فروشگاه ها و.. را علاوه بر یاری رساندن در موفقیت بتوانیم با به کار گیری این درب اتوماتیک شیشه ای کنترل ورود و خروج افراد به محل کسب و کار آن ها را مورد کنترل قرار دهیم.

در گروه صنعتی آکام؛ تلاش بر این است که علاوه بر کیفیت بالا در محصولات، رضایت مشتریان را کسب نماییم. بدین منظور می توانیم نمونه هایی از افتخارات خود را در سوابق کسب و کار مان ارائه دهیم. به گونه ای که تولید قطعات محصولات کاملا مطابق استاندارد های جهانی بوده و از دو مدل استاندارد EN برخوردار است.

اپلیکیشن آکام و مزیت های استفاده از آن

۱) سرمایه گذاری بر بازاریابی موبایلی: طراحی اپلیکیشن آکام می تواند از جهت سازگاری تولید درب اتوماتیک با فناوری های روز و تغییرات بازار آنلاین مناسب باشد. همچنین برای مشتریان از طریق نصب اپلیکیشن آکام و اجرا آن، امکان سفارش به صورت شخصی سازی شده نیز فراهم است.

۲) بهره مندی از فرصت های تجاری متعدد: ویژگی ها و عملکرد های منحصر به فرد اپلیکیشن آکام باعث شده عملکرد های منحصر به فردی را ارائه دهد. همچنین با برخورداری از بازده سرمایه گذاری و شناسایی تاکتیک های بازاریابی کلیدی به واسطه طراحی اپلیکیشن آکام، امکان بازدید از آنچه که گروه صنعتی آکام به صورت مستقیم ارائه داده است، از این طریق مهیا گردیده است.

۳) امکان تعامل با مشتریان از سراسر کشور: شاید یکی از بزرگ ترین معضلات در خرید این محصولات، امکان برقراری ارتباط با گروه صنعتی آکام در تهران جهت تولید درب اتوماتیک شیشه ای از دیگر شهر ها باشد که دانلود اپلیکیشن آکام، این امکان را برای تمامی مشتریان فراهم نموده است.

۴) ثبات ارتباط با مشتریان: نصب اپلیکیشن آکام، این امکان را برای مشتریان ایجاد می کند که از تخفیف ها، آپدیت محصولات و یا تولید مدل های جدید آگاه سازد. همچنین این مورد سبب شده کار برای تولید کنندگان درب اتوماتیک شیشه ای در گروه صنعتی آکام؛ تسهیل گردد و ارتباط خود را با مشتریان ثابت حفظ نماید.

اپلیکیشن آکام

۵) دستیابی به اطلاعات لازم در مورد گروه هدف: یکی از مزیت های طراحی اپلیکیشن در انواع کسب و کار ها، امکان دسترسی به اطلاعات مشتریان و سلیقه آن ها بوده که از طریق ثبت نام، نظر سنجی ها و فرم های قرار داده شده می توانید سلیقه گروه هدف خود را شناسایی کرده و محصولات خود را مطابق آنچه که مشتریان می خواهند، طراحی کنید.

همچنین در ارتباط با این موضوع، نیاز به یاری مشتریان عزیز بوده، به گونه ای که با دانلود اپلیکیشن آکام در اندروید یا مراجعه به وبسایت برای سیستم IOS می توانند ما را به منظور تولید درب اتوماتیک شیشه ای مطابق با سلیقه خود؛ یاری رسانند.

چرا برای سفارش درب اتوماتیک شیشه ای، اپلیکیشن آکام را انتخاب کنیم؟

الف) امکان دسترسی ساده: یکی از بزرگ ترین چالش ها در دانلود یا نصب اپلیکیشن برای سیستم های IOS، عدم پشتیبانی اپ استور از اپلیکیشن های ایرانی است؛ اما هیچ جای نگرانی نبوده و ضمن اینکه کاربران سیستم های اندروید به سادگی می توانند اپلیکیشن آکام را دانلود و نصب کنند؛ این قابلیت برای کاربران IOS نیز فراهم شده است.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت دانلود اپلیکیشن آکام یا نسخه وب، با کلیک بر نسخه وب و افزودن آن به صفحه اصلی تلفن همراه خود به راحتی دسترسی یابید.

ب) امکان ثبت سفارش در هر ساعت: مشتریان می توانند از قابلیت امکان ثبت و پیگیری سفارشات درب اتوماتیک شیشه ای خود از طریق اپلیکیشن آکام اقدام نمایند و این کار را در تمام ساعات شبانه روز انجام دهند. بنابراین قابلیت پرداخت اینترنتی از طریق درگاه فروش آنلاین نیز پرداخت هزینه تعیین شده را در هر ساعت از شبانه روز ممکن می سازد.

اپلیکیشن آکام

ج) عدم بروز مشکل در هنگام انتخاب محصول: سفارش درب اتوماتیک شیشه ای به صورت اینترنتی از طریق اپلیکیشن آکام باعث می شود، تمامی اطلاعات هر محصول در اختیار مشتری قرار گیرد و بدین ترتیب با آگاهی کامل از اطلاعات و امکان مقایسه میان انواع محصول، بهترین انتخاب را داشته باشید.

د) امکان مشاوره رایگان به صورت آنلاین: شاید یکی از بزرگ ترین نگرانی های مشتریان در هنگام خرید اینترنتی درب اتوماتیک شیشه ای، عدم حضور فیزیکی فروشنده و افراد راهنما بوده که ما به شما این مژده را می دهیم که گروه صنعتی آکام در طراحی اپلیکیشن خود؛ بخش ویژه ای را جهت پشتیبانی و ارائه راهنمایی هایی در این زمینه در نظر گرفته است که در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید.

ه) ثبت سفارش و دسترسی به اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان: امروزه با پیشرفت فناوری و بازاریابی از طریق فصای آنلاین؛ افراد زیادی به طراحی اپلیکیشن های کسب و کار خود به صورت نیمه رایگان و یا تماما غیر رایگان اقدام کرده اند که مشتریان زیادی از این موضوع نارضایتی دارند. اما دانلود اپلیکیشن آکام کاملا رایگان بوده، ثبت سفارش، دریافت مشاوره و ارتباط با پشتیبانی کاملا رایگان می باشد.

آشنایی با انواع خدمات اپلیکیشن آکام

امروزه شرایط کرونا و خرید و فروش محصولات به صورت غیر حضوری یکی از مهم ترین انگیزه ها به منظور استفاده از فضای آنلاین و در بعضی زمینه ها استفاده از اپلیکیشن آن شرکت بوده است که مشتریان زیادی جهت سفارش درب اتوماتیک شیشه ای، نسبت به نصب اپلیکیشن آکام اقدام نموده اند.

شما می توانید قبل از سفارش خود، کاتالوگ محصولات را به صورت مجازی کاملا مطالعه نموده و بعد از خرید از گارانتی های پس از فروش گروه صنعتی آکام بهره مند شوید. همچنین با مراجعه به آکام سرویس در این اپلیکیشن از خدمات آن بهره ببرید.


منبع : thecuneiform

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش شکروی
2 سال قبل

خرید آسان و راحت ، خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن از مزیت های اپلیکیشن درب های اتوماتیک آکام میباشد.

شبکه های اجتماعی
اپلیکیشن آکام
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x