طراحی اپلیکیشن های درب های اتوماتیک 

()

اپلیکیشن های درب های اتوماتیک

راه اندازی یک کسب و کار، خود یک چالش بزرگ به حساب می آید و گسترش دادن آن مسئله ای اساسی تر است. طی کردن راه هایی معمول برای پیشرفت در یک کسب و کار و جلب رضایت مشتری برای سبقت گرفتن از رقبا در دنیای امروزی کار بسیار مهم و حساسی به شمار می رود که نیازمند توجه و زمان زیادی می باشد.

یکی از روش های مدرن برای پیشی گرفتن از رقبا در این عرصه ارائه خدمات به صورت جامع و در دسترس کاربر است. ساخت یک اپلیکیشن در دنیای دیجیتال امروزی که بسیاری از فعل و انفعالات روزانه ما وابسته به اینترنت و ابزار های دیجیتالی است، گام نخست در قرار گیری در مسیر جلب رضایت مشتری می باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای

از چه طریق می توانید نزدیک ترین راه برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان خود پیدا کنید به جز اینکه در تلفن های همراه شان قرار داشته باشید؟ طبق آمار سال ۲۰۱۹، یک سوم جمعیت جهان از تلفن همراه استفاده می کنند. این وسیله پر مصرف امروزه به بخش جدا نا پذیری از زندگی انسان ها تبدیل شده است پس این دستگاه به یک راه کاربردی برای ارتباط با مشتری در تجارت نیز تبدیل گردیده است.

آیا طراحی اپلیکیشن های درب های اتوماتیک ضرورت دارد؟

صنعت تولید درب اتوماتیک ‌شیشه ای از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از طراحان و تولید کنندگان خارجی برای آسان کردن شرایط خرید و مشتری مداری، اقدام به طراحی سایت یا اپلیکیشن کرده اند. ساخت یک اپلیکیشن علاوه بر ارائه جامع ترین خدمات، فرصت های ارزشمندی در زمینه بازار یابی در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد.

شما از این راه می توانید علاوه بر ارتباط مستقیم با مشتری، نسبت به نیاز ها و خواسته های آن ها آگاه شوید و متناسب با تقاضایی که دارند محصولات تان را ارائه کنید و به این صورت همیشه یک قدم از رقبای خود جلو تر باشید.

درب های اتوماتیک شیشه ای

طبق آمار؛ ۴۳  درصد از کاربران از رایانه‌ های رو میزی یا همان لپ ‌تاپ برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌ کنند، تلفن های همراه روز به روز بیش تر در حال گسترش بوده و به طبع بازار اپلیکیشن‌ های تلفن همراه هم داغ تر می شود و در نتیجه فرصت بسیار خوبی دراختیار صاحبان صنایع بزرگ و حتی کسب و کار های کوچک و استارتاپی در زمینه شناخت سلیقه مخاطب فراهم می کند.

مزیت طراحی اپلیکیشن های درب های اتوماتیک

اولین مزیت طراحی اپلیکیشن درب اتوماتیک ‌شیشه ای، ارتباط بدون واسطه و تعامل نزدیک با مشتریان است. این موضوع؛ خود یکی از دلایل توسعه زمینه کسب و کار می باشد. به این صورت شما با حجم زیادی از اطلاعات که توسط مشتریان و مخاطبان تان بیان می شود، آشنا می شوید. می توانید آن ها را دسته بندی و بررسی کنید تا کیفیت خدمات تان را بالا ببرید.

ارائه یک اپلیکیشن، شاید راهی ساده و کوچک باشد اما تاثیر بزرگ و ماندگاری در شناساندن برند شما به مخاطب و تثبیت در ذهن آن ها خواهد داشت. ارائه خدمات در یک پلتفرم دیجیتالی شما را از تمام مرز بندی ها و محدودیت های استانی یا شهری در بعد مسافت و زمان جدا می کند و در کنار آن با یک طراحی زیبا و مدرن در معرض دید قرار می گیرید.

از این طریق یک راه جدید برای تعامل با مشتریان پیدا خواهید کرد، نیاز های آن ها را می شنوید و در بستر یک ارتباط آسان اقدام به ارائه خدمات می کنید که تجربه مطلوبی برای مشتریان شما به همراه خواهد داشت. برقراری ارتباط از این طریق؛ حل مشکلات را سریع تر و ارائه خدمات را آسان تر می کند.

کاربرد طراحی اپلیکیشن های درب های اتوماتیک

با ساخت یک اپلیکیشن برای درب اتوماتیک ‌شیشه ای؛ یک راه جدید و سودمند در بازاریابی پیدا می کنید. این امکان را به شما می دهد که به صورت لحظه ای با مشتریان ارتباط بگیرید، به سوالات شان پاسخ دهید و در ارائه اطلاعات و معرفی برند خود نسبت به روش های دیگر برتری داشته باشید.

بستر اپلیکیشن، این امکان را به شما می دهد که با شناخت مشتریان وفادار و ویژه خود پیشنهادات اختصاصی را در زمان کوتاهی در اختیار شان قرار دهید و با این روش علاوه بر حفظ آن ها، نشان دهید از این که شما را انتخاب کرده اند، خرسند هستید.

درب های اتوماتیک شیشه ای

یکی از نکاتی که می تواند نقطه برتری شما نسبت به رقیبان تان باشد در این است که مشتریان به سهولت و در هر مکان و زمانی از شبانه روز به خدمات شما دسترسی داشته باشند و با حس یک تجربه خوب تبدیل به مشتریان ثابت شوند و برای همیشه اولین انتخاب شان، برند شما باشد.

طراحی اپلیکیشن درب های اتوماتیک توسط گروه صنعتی آکام

گروه صنعتی آکام با توجه به تمام نکات بالا برای ارتباط آسان، سریع و سودمند اقدام به ارائه اپلیکیشن آکام کرده است تا با حذف واسطه ها و محدودیت ها به طور کامل در جریان نیاز مخاطب قرار گیرد و این امکان را به مشتریان می دهد تا بدون دغدغه مسافت و زمان به راحتی محصولات را بررسی کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایند.

اپلیکیشن آکام اولین اپلیکیشن درب های اتوماتیک است. یک نسخه برای اندروید و یک نسخه وب برای ios  دارد و کار کردن با آن بسیار ساده و راحت است. در نسخه وب در اولین صفحه آیتم های متعددی قرار داده شده است که شامل آکام سرویس، سفارش محصول، کاتالوگ محصولات و بیش تر است.

از قسمت آکام سرویس می توانید اطلاعات و مشخصات کاربری ایجاد کرده و دارای یک حساب کاربری شوید. بعد از ثبت نام و ساخت یک حساب کاربری از بخش ثبت سفارش، اطلاعات محل نصب و نوع محصول خود را انتخاب می کنید. قبل از آن هم می توانید از بخش کاتالوگ محصولات، انواع درب اتوماتیک ‌شیشه ای را در اپلیکیشن آکام مشاهده کنید.

درب های اتوماتیک شیشه ای

از قسمت بیش تر، تماس با تیم آکام، جستجو صفحات مجازی آکام در سوشال مدیا، خواندن مقالات و همچنین دسترسی به وبسایت و آکادمی آکام امکان پذیر است. همچنین بخش پشتیبانی هم قرار داده شده که کارشناسان از طریق چت آماده پاسخگویی می باشند.

اپلیکیشن آکام را می توانید از اینجا دانلود کنید .


منابع : mckennaconsultants

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب های اتوماتیک شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x