بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ 

()

نوعی درب اتوماتیک شیشه ای است که در ابعاد مختلف و مناسب با ورودی انواع سازه ها موجود است. این درب ها به زیبایی و جذابیت معماری ساختمان می افزایند و تقریبا در تمام سازه های مدرن جهان می توانید آن ها را مشاهده کنید. گروه صنعتی آکام تحت استاندارد های روز دنیا اقدام به ساخت درب اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ  کرده اند و از کیفیت خوبی برخوردارند، زیرا حداقل پنجاه درصد قطعات از کشور های اروپایی وارد می شود.

 

بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

ساختمان هایی که پر رفت و آمد هستند و ترافیک زیادی در موقع عبور و مرور افراد دارند، نیاز به درب اتوماتیک شیشه ای امن، راحت و مورد پسند کاربر دارند. درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ چنین نیازی را به طور کامل بر آورده کرده اند. این درب ها علاوه بر زیبا و جا دار بودن،  بسیار کاربردی هستند .

اگر به دنبال جریان روان و رفت و آمد آسان و راحت با تعداد بالا هستید، این نوع درب شیشه  ای اتوماتیک مناسب نیاز شما می باشد. نوع درب های ریوولوینگ با به حداقل رساندن تبادلات هوا دارای طول عمر زیادی می باشند و همچنین معمولا در طی سه یا پنج سال در مصرف انرژی خود صرفه جویی می کنند.

 

کارکرد درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

گروه صنعتی آکام برای مشتریان خود شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید با توجه به بودجه ای که دارید و مقدار هزینه ای که برای خرید درب برنامه ریزی کرده اید؛ بهترین کیفیت را  انتخاب کنید، از خدمات آن بهره ببرید و در نهایت مناسب ترین قیمت  تمام شده برای شما منظور می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ بهترین راه حل برای صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین کاربرد آسان و راحت هستند، که از هر لحاظ ایمن می باشند. با طراحی زیبا و قابل انطباق،  مناسب با تمامی انواع ورودی ها بوده اند و دارای گواهی ISO 9001  و ISO 14001 هستند.

 

بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

این درب ها دارای استاندارد های تخصصی درب های اتوماتیک شامل EN16005 و  EN60335 می باشند. اگر بخواهید یک درب اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ با طراحی کلاسیک یا یک نمونه ارتقا یافته از آن داشته باشید، متناسب با سلیقه و طراحی مورد نظر تان امکان سفارش وجود دارد و با هر سبکی به نیاز های شما پاسخ داده می شود.

 

ویژگی درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

این محصول درب اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ در انواع مختلف که شامل دو بال یا سه بال است، تهیه شده که ظرفیت بالایی دارد. همچنین در جهت افزایش امنیت درب ها، امکان کنترل دستی فراهم شده است که می تواند ضمن امنیت بالا، تعداد زیادی از افراد را به صورت آسان و با جریانی روان منتقل کند.

امنیتی که به آن اشاره شد، به گونه ای است که دسترسی به نقاط حساس را می بندد و امکان تنظیم کنترل  دسترسی باعث می شود تا در سطوح مختلف، حداکثر امنیت فراهم شود وعمل جدا سازی افراد به صورت واقعی و قابل اعتماد تضمین شده باشد. محصول درب اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ ضمن جریان امن و سریع باعث می شود تا این اتفاق با صرف کم ترین انرژی انجام گیرد.

 

بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

گروه صنعتی آکام به شکلی این درب ها را طراحی و تولید کرده است تا دوستدار محیط زیست باشند، به همین دلیل موفق به دریافت گواهی ISO45001 هم شده است. این درب ها نه تنها کاربری هستند بلکه نمای خاصی به ساختمان می دهند و بسیار چشم نواز و مدرن می باشند. درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ حتی در حداقل اندازه، بالا ترین میزان شفافیت و وسعت دید را به شما می دهند.

 

نکاتی در رابطه با درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

از دیگر ویژگی های این درب ها، استفاده متناسب با فصل و ساعات مختلف شبانه روز است. در فصل تابستان به آسانی از ویژگی چرخان آن استفاده می کنید و کاربرد آن به عنوان یک حفاظ در شب از جمله خواسته هایی است که مطابق با سلیقه مشتریان قابل گنجانده شدن می باشد و در کم ترین زمان می توان به مرحله اجرا در آورد.

در نسخه های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک این درب ها، شیشه های پروفیل این درب ها باریک و شفاف می باشد که توسط آلومینیوم قاب گرفته شده اند. نسخه اتوماتیک  آن دارای قفل الکترومکانیک هم می باشد. طبق شرایطی که گروه صنعتی آکام فراهم کرده می توانید از طریق اپلیکیشن برای ثبت سفارش و خرید درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ اقدام کنید.

برای خرید باید ابتدا نرم افزار را از طریق لینک مورد نظر دانلود کرده، بعد از نصب و ایجاد حساب کاربری به راحتی و به صورت آنلاین، انواع درب ها را متناسب با نوع دلخواه خود مقایسه کرده و سفارش دهید که در شرایط امروزی که خیلی از کار های روزانه به صورت آنلاین انجام می شود، یک امکان خوب و مشتری مدارانه می باشد.

 

بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

مزیت درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

محصول درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ با توجه به فراهم کردن شرایط آسان برای رفت و آمد و همچنین ورود و خروج هم زمان کاربران به یک ساختمان؛ تحول بزرگی در رونق کسب و کارها ایجاد کرد که هر ساله پیشرفت دانش در صنعت سبب ارتقا و به روز شدن این درب ها می شود. این درب ها برخورد افراد هنگام ورود و خروج را به حداقل می رساند.

آب و هوا تاثیر خاصی روی ساختمان نمی گذارد، زیرا درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ تحت شرایط باد و برف باز نمی شوند و رطوبت باران، راهی به داخل ساختمان پیدا نمی کند. این درب ها کاربرد های مختلفی دارند و می توانند به عنوان درب گردان در مکان های ورزشی استفاده شوند یا به عنوان یک درب امنیتی فلزی مورد استفاده قرار گیرند.

این درب ها با توجه به جنس شیشه ای و عبور نور از بخش میانی هیچ وقت از مد نیفتاده، جلوه خاصی به هر نوع ساختمان می بخشند و به آن  نمایی قدرتمند و مدرن می دهند. این درب ها با کنترل جمعیت حین عبور و مرور، مشکل ترافیک رفت و آمد و یا گیر افتادن کاربران بین درب را رفع می کنند.


منابع : assaabloyentrance ، assaabloyentrance ، dormakaba

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x