بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ 

()

هنگامی که شما به درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ نزدیک می شوید، آن ها به صورت هوشمند و اتوماتیک باز خواهند شد. این مکانیزم به طرز شگفت آوری دقیق انجام خواهد شد به طوری که شما نباید مدت زمان زیادی را منتظر بمانید. درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ در گروه صنعتی آکام توانسته است استاندارد های مهم جهانی را کسب کند.

درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ دوستدار محیط زیست هستند، بنابراین از استاندارد های ISO 9001 ، ISO 14001 و ISO 45001 برخوردار است. این استاندارد ها به محصولاتی نسبت داده می شوند که از موارد دوست دار طبیعت و محیط زیست ساخته شده باشند و در طولانی مدت باعث آسیب به محیط زیست نشوند.

درب فولدینگ به صورت شیشه ای یا همان درب های اتوبوسی تاشو می توانند گزینه مناسبی برای مراکز درمانی، ادارات بزرگ و پر رفت و آمد باشد. استفاده از این نوع از درب اتوماتیک برای افرادی که مشکلات جسمی و معلولیت فیزیکی دارند بسیار مناسب است و باعث راحتی و آسایش آن ها می شود.

مشخصات عمومی درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ به صورت تاشو باز شده و این فرایند از فاصله حدود ۴ فیت آغاز می شود. این درب به آرامی باز می شود و هیچ اثر اذیت کننده ای به جا نمی گذارد. محصول درب فولدینگ اتوماتیک دارای سنسور های بسیار دقیق و حساسی است که در فاصله تقریبی ۵ تا ۴۳ اینچ از درب توانایی تشخیص اجسام را دارند.

این محدوده ۵ تا ۴۳ اینچی محدوده ایمن شناخته شده است. هنگامی که درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ به طور کامل باز می شود، فضایی حدود ۳۰ اینچ را اشغال خواهد کرد. درب شیشه ای اتوماتیک فولدینگ توانایی شناسایی اجسام را تا ارتفاع ۲۸ اینچ نیز دارد.

زمانی که شما از محدوده ایمن خارج شوید درب اتوماتیک شیشه ای مدتی متوقف خواهد شد. معمولا الگوی سنسور آن ها برای عدد ۱.۵ ثانیه تنظیم شده است، بنابراین بعد از خروج اجسام از محدوده ایمن؛ این درب ها به مدت ۱.۵ ثانیه متوقف می شود و سپس فرایند بسته شدن را آغاز خواهد کرد.

ایمنی درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

این محصول از پادری مخصوصی برخوردار است، هنگامی که شما روی این پادری قدم می گذارید درب شروع به باز شدن می کند. این پادری باید در محلی مناسب نصب شود و در صورتی که درب شیشه ای اتوماتیک دو طرفه باشد، لازم است که این پادری مخصوص در هر دو طرف نصب گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ از لحاظ ایمنی بار ها تحت آزمایش قرار گرفته و کاملا ایمن است. آزمایش ها به گونه ای انجام شده است که در مکان های متفاوتی اجسامی را قرار می دهند تا هم از ایمنی سنسور ها مطمئن شوند و هم پادری مخصوص و محل نصب آن به درستی سنجیده گردد.

پهنای پادری مخصوص نباید کم تر از حالت باز شده درب باشد، بهتر است از یک اهرم کمکی و ایمن نیز استفاده شود؛ زیرا هنگامی که شخصی بین درب اتوماتیک شیشه ای قرار گیرد، مانع بسته شدن آن می شود. در صورتی که جسمی بین درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ قرار گیرد، دستگاه باید ۴ ثانیه متوقف شود و پس از تشخیص خالی بودن محل دوباره شروع به بسته شدن کند.

عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

شما می توانید به مدت ۴ ثانیه روی پادری مخصوص و ایمن قدم بگذارید و یا وارد محدوده ایمن شوید. درب اتوماتیک شیشه ای به صورت هوشمند برای شما باز خواهد شد. پس از عبور شما درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ از خالی بودن محدوده مطمئن خواهد شد و بعد از حدود ۱.۵ ثانیه فرایند بسته شدن را آغاز می کند.

هنگام بسته شدن ابتدا ۲ اینچ را به آرامی حرکت می کند و سپس باقی مسیر را بدون توقف و به راحتی طی خواهد کرد. در صورتی که درب اتوماتیک شیشه ای یک طرفه باشد، باید در محدوده ایمن بایستید و از شخص دیگری بخواهید تا مقابل سنسور های فعال کننده قرار بگیرد. تا زمانی که شما در محدوده ایمن هستید، درب نباید به صورت خودکار باز شود.

 

توجه کنید که سنسور های این درب ها باید به صورت منظم و دوره ای بررسی شوند و حتما از ایمنی و دقت آن ها مطمئن شوید؛ زیرا در صورت ایجاد خطا در تشخیص سنسور ها ممکن است حوادث ناگواری اتفاق بیافتد.

ویژگی های درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

الف) درب های اتوماتیک فولدینگ در گروه صنعتی آکام کاملا منطبق بر قوانین استاندارد جهانی تولید گردیده است و با به کار گیری بهترین قطعات، گواهی های EN16005 و EN60335 را نیز دارد.

ب) به دلیل عدم نیاز به انجام تعمیرات، خرید درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ مقرون به صرفه است.

ج) این محصول برای افراد دارای معلولیت فیزیکی بسیار مناسب است و موجبات آسایش آن ها را فراهم می کند.

نکات قابل توجه در استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

۱) حتما در بازه های زمانی منظم نسبت به بررسی سلامت سنسور ها اقدام کنید.

۲) پادری مخصوص و اهرم ایمنی باید در محل درست نصب شوند.

۳) برای درب های دو طرفه بایستی علائم اخطار دهنده در هر دو طرف نصب شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

۴) حداقل تا فاصله ۴۳ اینچ از درب اتوماتیک شیشه ای، نباید هیچ جسمی نصب شود زیرا ممکن است در حین حرکت درب دچار آسیب گردد.

۵) هنگام عبور از درب ها، محدوده ایمن را رعایت نمایید.

 

خرید درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

با توجه به شرایط پیش رو و افزایش دوران قرنطینه، توصیه ما به شما خرید غیر حضوری و آنلاین است که تنها از طریق نصب اپلیکیشن آکام میسر خواهد شد. این برنامه با بررسی دقیق و همه جانبه محصولات؛ شما را در خرید به بهترین روش راهنمایی می کند. اپلیکیشن آکام به شما در خرید راحت، آسان و مطمئن بسیار کمک می کند و شما می توانید به راحتی با استفاده از آن و بررسی کامل محصولات، بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری کنید تا در کم ترین زمان به دست تان برسد.


منابع : dormakaba

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x