درب اتوماتیک شیشه ای کرو (نیم دایره) و بررسی آن 

()

در تولید درب اتوماتیک شیشه ای دایره ای شکل، طرح های مختلف مطابق با استاندارد های روز جهانی برای هر ورودی طراحی و ساخته میشود و هم چنین فرم های شیشه ای مورد استفاده در این درب ها به صورت خم می باشد ،که از طراحی زیبا و منحصر به فردی استفاده شده است که به عنوان بهترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای؛ در فضا های ساختمانی ای مورد استفاده قرار گرفته است، به دلیل ساختار منحنی خود سبب شده زیبایی آن مکان را چندین برابر کند.

درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره به عنوان نوعی از درب های اتوماتیک شیشه ای کرو که در مدل های نیم دایره، دایره کامل و کمان دایره قابل اجرا است؛ به دلیل به حداقل رساندن تبادلات هوا میان درون و بیرون محیط، از نقش مهمی در عدم اتلاف انرژی و ورود گرد و غبار به درون محیط برخوردار است.

همچنین ویژگی باز و بسته شدن خودکار درب اتوماتیک شیشه ای باعث شده مانعی برای ورود و خروج افراد محسوب نگردد. امکان به کارگیری این درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره در فضا هایی که امکان رفت و آمد افراد دارای ناتوانی حرکتی نیز وجود دارد؛ بسیار کارآمد است.

آشنایی با مشخصه های درب های اتوماتیک شیشه ای کرو (نیم دایره)

تولید درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره ای که در ظاهر حالتی قوسی یا نیم دایره ای دارد، در فضا های متنوعی قابل استفاده است و با توجه به سلیقه افراد و نوع مکان مورد استفاده؛ امکان تولید درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره با زاویه های قوس متفاوت امکان پذیر است.

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در نوع نیم دایره از مزیت هایی برخوردار است که شامل مواردی نظیر امکان گشودن و بستن درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره به آسانی، امکان صرفه جویی در فرآیند مصرف انرژی و قابلیت کمک به افراد سالمند و ناتوانی های حرکتی بدون دخالت دست می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره، ظاهری بسیار شیک داشته که ضمن سهولت در دسترسی ها، بر زیبایی فضای مورد استفاده نیز می افزاید. همچنین تولید نیم گرد بودن این مدل از درب شیشه ای اتوماتیک؛ می تواند در عدم هدر رفتن انرژی و سرما و گرما به ترتیب در فصل های تابستان و زمستان موثر باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای کرو (نیم دایره) و کاربرد آن

تولید درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره در مجموعه صنعتی آکام در رنگ ها و طرح های متفاوتی مطابق سلیقه مشتریان صورت می گیرد و فریم های شیشه ای مورد استفاده در این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای، به صورت نیم دایره می باشد.

بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای کرو

درب اتوماتیک شیشه ای کرو در دو مدل قوس ۱۸۰ و ۳۶۰ درجه قابل اجرا است که مدل نیم دایره آن به صورت قوس ۱۸۰ درجه ای است.

جذابیتی که درب اتوماتیک شیشه ای در نما ظاهری فضا ورود به ساختمان ایجاد کرده است؛ باعث شده گزینه ای مناسب جهت معماری مدرن امروز در طراحی ورودی ساختمان ها در نظر گرفته شود.

به کار گیری این مدل از درب اتوماتیک شیشه ای بدون هیچ محدودیتی در فروشگاه ها، هتل ها و.. امکان پذیر است.

همچنین کاربرد حرکت شیشه ای در این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای باعث شده به عنوان ورودی در فضا هایی پر تردد نیز کاربرد داشته باشد و ضمن تردد راحت تر، نمایی مجلل برای فضا ایجاد می کند.

عوامل تاثیر گذار بر تعیین هزینه درب های اتوماتیک شیشه ای کرو (نیم دایره)

با توجه به برترین فناوری های روز دنیا؛ تولید درب شیشه ای اتوماتیک کرو مدل نیم دایره در راستای کم شدن میزان هزینه ها، جلوه ای مدرن، امنیت بالا و بهتر شدن شرایط زندگی صورت گرفته است.

صاحبین کسب و کار هایی که به دنبال جذب مشتری هستند؛ مانند مکان های تجاری، هتل ها و فروشگاه ها از این مدل استفاده می نمایند.

بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای کرو

مبلغ پرداختی جهت سفارش درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره شامل موارد گوناگونی مانند صرف هزینه جهت نظارت بر پروژه اجرا درب، پرداخت یراق آلات استفاده شده در این نوع درب اتوماتیک شیشه ای، هزینه جهت به کارگیری موتور هایی متحرک و کنترل کننده، همچنین مبلغی جهت شیشه سکوریت و.. می باشد.

سه دلیل اینکه چرا توصیه به خرید درب اتوماتیک شیشه ای کرو (نیم دایره) میکنیم

 

  • شعاع درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره:

درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره در پوشاندن شکاف های نما ساختمان کاربرد داشته و شعاع زیاد این نوع درب سبب تکمیل این شکاف های موجود شده است. امکان اعمال این مدل نیم دایره در هر دو جهت، یک جهت، ثابت و پویا امکان پذیر است.

  • مقعر یا محدب بودن درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره:

اجرا مدل نیم دایره درب اتوماتیک شیشه ای در نما مسطح به صورت محدب یا مقعر امکان پذیر بوده و تکمیل کننده نما منحنی ورودی ساختمان خواهد بود.

  • حرکت درب اتوماتیک شیشه ای بر ۲ پایه:

این نوع از درب برای سازه هایی با میزان بالا تردد مناسب بوده، همچنین نصب این درب در درگاه های عریض ساختمانی با بال هایی ثابت و پویا صورت گرفته و این درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره به گونه ای است که ۲ لنگه شیشه منحنی بر ۲ شیشه ثابت به شکل کشویی به حرکت در آمده است.

اقدامات لازم جهت خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای کرو (نیم دایره)

سبک درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده در درگاه هر بنایی، قطعا جلوه ای از سطح به روز بودن طراحی و ساخت آن خواهد بود.

بنابراین پیشنهاد می کنیم؛ درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره را خریده   و شاهد تاثیر نصب این مدل از درب اتوماتیک شیشه ای بر زیبایی محیط مد نظر خود باشید.

بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای کرو

در هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای کرو در مدل نیم دایره، به منظور عدم ایجاد مشکل در استفاده و نصب این درب ها؛ رعایت یک سری نکات الزامی است.

در گام اول بایستی محیط ساختمان خود را در نظر بگیرید، به گونه ای که در هنگام ثبت سفارش و خرید این محصول؛ ابعاد اندازه گیری شده صحیح را وارد نمایید.

همچنین در گام بعدی؛ در جهت نصب درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره، بهتر است از افراد متخصص  در این کار استفاده کنید که در بعد از نصب با مشکلاتی از قبیل بروز اختلالاتی در باز یا بسته شدن درب اتوماتیک، مواجه نشوید.

گروه صنعتی آکام

گروه صنعتی آکام این افتخار را داشته است که تمامی محصولات خود را مطابق با استاندارد روز جهانی پیش برده و در تولید درب های اتوماتیک خود به دلیل بهره گیری از قطعات ساخت کشور های اروپایی در ۵۰% از قطعه های محصولات خود، از استاندارد های EN16005 و EN60335 برخوردار می باشد.

قابل ذکر است که گروه ما از دوستداران محیط زیست بوده و بدین منظور، دارای گواهی های ISO9001، ISO14001 و ISO45001 در سوابق خود می باشد.

برای سفارش درب های اتوماتیک شیشه ای دایره ای می توانید از اپلیکیشن آکام استفاده بکنید.


منابع :‌ monador ، caesardoor ، benturautodoor

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای کرو
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x