درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) جزو زیباترین نماها بین درب‌های اتوماتیک می‌باشد و تصویر زیبایی را برای ساختمان یا محل مورد نظر می‌سازد. این نوع درب برای اماکن دولتی، ورودی هتل‌ها، بانک‌ها، پاساژهای بزرگ، فرودگاه‌ها و ساختمان‌های پزشکی عظیم بسیار مهم و امری ضروری است. نیم دایره بودن و قوس این درب‌ها به سلیقه مشتری و نیاز محل مورد نظر بستگی دارد. همچنین قیمت این درب‌ها به نسبت گرانتر از درب‌های اتوماتیک اسلایدینگ می‌باشند زیرا از نظر پیچیدگی و طراحی ظاهری آن با یکدیگر متفاوت‌اند. اخیراً به علت استفاده زیاد و کاربردی از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و همچنین مزایای بسیاری که دارد باعث شده فروش بیشتر و پرسود‌تری در بازار داشته باشد.

معرفی مختصر درب‌های توماتیک شیشه‌ای کرو و گروه صنعتی آکام:

یکی از تولید کنندگان و ارائه دهندگان درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) گروه صنعتی آکام می‌باشد. این گروه با تجربه ۲۰ ساله خود به طراحی و ساخت انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مانند: درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ریولوینگ، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای فولدینگ، درب‌های اتوماتیک بیمارستانی و درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای سویینگ پرداخته است این گروه اولین کمپانی عرضه کننده درب‌های اتوماتیک به صورت پلتفرم آنلاین است که گامی نو و محکم در خدمت رسانی به مردم برداشته‌اند. پشتیبانان این گروه به صورت شبانه روز آماده خدمت کردن و پاسخگویی به نیاز‌ها و مشکلات مردم هستند.

نام دیگر این نوع درب، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای قوسی می‌باشد، البته این درب در دو مدل نیم گرد یعنی ۱۸۰ درجه و کاملا گرد یعنی ۳۶۰ درجه هم تولید می‌شود. تمامی این مدل‌ها در بازار موجود می‌باشند و به راحتی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) دارای چهار لت می‌باشند که دو لت در دو طرف درب به صورت ثابت و دو لت دیگر در مرکز درب تحت کنترل و تنظیم زمان، متحرک می‌باشد.

آیا می دانید مزایای درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) چیست؟

  • درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) در چند رنگ و طرح مختلف مانند درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی و درب های اتوماتیک شیشه‌ای کشویی ساخته می‌شود.
  • این نوع درب معمولاً برای محیط‌هایی که محدودیت فضا دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) گزینه مناسبی برای صرفه جویی در انرژی می‌باشند.
  • یکی دیگر از مزایای این نوع درب، جلوگیری از هدر رفتن سرمایش و گرمایش در فصول مختلف است.
  • یک ویژگی بارز این نوع درب این است که می‌توان آن را به صورت نیم دایره‌ای، دایره‌ای و یا بیضی طراحی کرد.
  • افراد مسن و ناتوان می‌توانند بدون دخالت دست از آن استفاده کنند.
  • راحتی و کاربرد آسان برای باز و بسته کردن درب.
  • تمامی حاشیه‌های درب زمان نصب با لاستیک پوشانده می‌شوند تا در هنگام خوردگی و هر نوع ضربه‌ای دچار خش و ترک خوردگی نشوند.
  • سازندگان این درب‌ها می‌توانند ورودی به اندازه ۱۱۰۰تا ۳۰۰۰ میلی‌متر ایجاد کنند و تا ۱۸۰ درجه یا کمتر را پوشش دهد.

معایب درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

۱_یکی از معایبی که اکثر سازنده درب‌های با آن مواجه هستند این است که درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از انرژی برق تغذیه میکنند و اگر محل قرار گیری این نوع درب‌ها باطری اضطراری نداشته باشند،هنگام قطعی برق دیگر باز و بسته نمی‌شود.

۲_مشکل دیگری که وجود دارد این است که برای نصب این نوع درب‌ها باید محل مورد‌ نظر با فریم درب‌های اتوماتیک هماهنگی داشته باشد در غیر این صورت باید مقداری نمای ورودی ساختمان را تغییر داد.

۳_اگر در هر شرایطی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به هر دلیلی خراب یا دچار نقض فنی شوند، نمی‌توانید تعمیر آن را به هر کسی بسپارید، زیرا سیستم الکترونیکی مرکزی آن باید توسط تعمیر کار متخصص تعمیر شود. پس قبل از خرید و سفارش این نوع درب‌ها، تمامی هزینه‌های جانبی را هم در نظر بگیرید.

برای ساخت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) از چه تکنولوژی‌هایی استفاده می‌شود؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) گروه صنعتی آکام دارای موتور ۱۰۰ وات، نرم‌افزار هوشمند سه لایه، منبع تغذیه با سیم پیچ مس خالص، غلتک‌های فولادی، سنسورهای دوکاره پره‌ای، سطح مقطع اکسترود شده و… می‌باشند. این قطعات مجموعه‌ای خاص از اپراتور‌های این درب‌ها است. گروه صنعتی آکام درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو (نیم دایره) را با شیشه‌های سکوریت ۶ میل به صورت فریم لس و یا با فریم‌های آلومینیو‌می با رنگ پودری و همچنین روکش استیل می‌توانند بسازند.

فریم و قالبی که قوس درب، در آن قرار می‌گیرد از جنس آلومینیوم انودایز می‌باشد. این نوع فریم در برابر تو زنندگی بسیار مقاوم است ببه همین دلیل این فریم یک عامل مهم برای عمر طولانی مدت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است.

متخصصان تمام قطعات متحرک و ثابت را با لاستیک‌های بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما عایق بندی کردند تا با کنار هم قرار دادن این قطعات کنترل شده از نظر کمی و کیفی، محصولی مناسب و با کیفیت را در امنیت و آرامش کامل به شما عزیزان ارائه دهند.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم دایره) از  ۱- مسیر  ۲- قفل  ۳- محور‌ها  ۴- هدر  ۵-اپراتور و ۶- سیستم فعالسازی ساخته شده‌اند.

قیمت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم‌دایره) به چه صورت است؟

هزینه کلی و نرخ تولید و نصب این درب‌‌ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در چند مورد آن‌ها را به اطلاع شما می‌رسانیم:

۱_برند و معروفیت شرکت تولید درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاثیر بسیاری در قسمت این درب‌ها دارد.

۲_شکل ظاهری و طراحی درب هم نقش بسزایی در قیمت آن دارد.

۳_اندازه، ابعاد، جنس قطعات و شیشه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای نیز در قیمت گذاری موثرند.

۴_نوع موتور و مدت زمان صرف شده برای طراحی مدار الکترونیکی نیز در قیمت درب نقش دارد.

۵_رنگ شیشه و سکوریت بودن آن‌ها نیز عاملی دیگر برای تعیین قیمت این درب‌هاست.

چه نکاتی باید برای انتخاب درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو(نیم‌دایره) رعایت کرد؟

یک نکته مهم که هنگام سفارش درب‌های اتوماتیک شیشه‌های کرو(نیم دایره) باید در نظر گرفت نوع کاربرد درب و محل نصب آن است. نکته دیگر اینکه باید میزان عبور و مرور افراد را مورد توجه قرار داد، زیرا در محل‌هایی که عبور افراد بیشتر است باید مدل با کیفیت‌تر و با کارایی بالاتر را انتخاب کرد و سفارش داد. قبل از خرید هر چیزی باید بودجه را در نظر گرفت، برای تهیه درب هم باید میزان بودجه را از قبل تعیین کنید، زیرا کالایی که شما قرار است خریداری کنید به جز کیفیت عالی و معیارهای دیگر باید دارای قیمت منصفانه‌ای باشد.

جمع بندی:

 با توجه به نکاتی که در مورد این نوع از درب‌های اتومایتیک شیشه‌ای عنوان شد می‌توانید در مورد خرید آن با دقت بیشتری عمل کنید و انتخاب ایده آلی داشته باشید. در نتیجه گروه صنعتی آکام به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات خود می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید شما باشد، همچنین این گروه در زمان شیوع بیماری کرونا به وضعیت مشتریان خود اهمیت داده و سایت مورد اعتماد و امکان خرید آسان و بیشمار را در اختیار آن‌ها قرار داده به صورتی که پشتیبانان خبره‌ای در شبانه روز آماده مشاوره دادن و کمک به مشتریان هستند تا آن‌ها بتوانند با دید کامل و توجه به همه جوانب خرید درستی داشته باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب های اتوماتیک شیشه ای دایره ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x