درب اتوماتیک شیشه ای کرو و بررسی آن 

()

 

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی محصول گروه صنعتی آکام، فضایی بی نظیر و منحصر به فرد را برای ورودی ساختمان شما ایجاد کرده است و امکان طراحی این درب اتوماتیک شیشه ای، از نظر ظاهری و باطنی در حالت های منحنی نیم دایره، دایره کامل، بیضی، واحد های دو تایی و یا هر طرح دیگری نیز امکان پذیر است.

 

درب اتوماتیک شیشه ای

 

گستره تردد افراد و چگونگی استفاده؛ از عوامل تاثیر گذار بر به کارگیری درب اتوماتیک شیشه ای کرو بوده که با کاهش میزان اصطکاک، انرژی های تلف شده و افزایش مقدار امنیت همراه است.

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای کرو در ساختمان های عمومی، فرودگاه ها، مراکز اداری و تجاری کاملا ایده آل می باشد.

همچنین خرید محصول درب اتوماتیک شیشه ای مدل کرو برای ساختمان هایی با میزان بالا ترافیک جمعیت و نیاز به فرار به صورت اضطراری پیشنهاد می شود. یکی دیگر از کاربرد های این مدل درب اتوماتیک شیشه ای در جهت تامین نیاز و دسترسی معلولین و افراد دارای ناتوانی های حرکتی می باشد.

 

درب های اتوماتیک شیشه ای کرو و مشخصه های آن

تولید این مدل از درب اتوماتیک شیشه ای ضمن راحتی کاربران، با توجه به ویژگی هایی صورت گرفته است که در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های آن آشنا کنیم.

  • به کارگیری پروفیل هایی جذاب و زیبا به عنوان قاب
  • برخورداری از گستره وسیعی از اجزاء مدولار و متنوع ترین حالت ها در عملکرد
  • درب اتوماتیک شیشه ای به صورت کشویی بوده و دارای کاربرد جهت عبور عرض ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ میلی متری
  • توانایی درب اتوماتیک شیشه ای جهت جا به جایی وزن درب تا اندازه ۱۳۰ کیلوگرم در هر پانل
  • برخوردار از میزان زیاد راحتی برای کاربر و کاربرد گسترده

 

نوع کرو درب های اتوماتیک شیشه ای و مزیت های استفاده از آن

شاید برای شما هم جالب باشد که ظاهر محل کسب و کار یا نمای ساختمان شما چه قدر می تواند بر میزان فروش شما تاثیر داشته باشد، بدین منظور خرید درب اتوماتیک شیشه ای مدل کرو از گروه صنعتی آکام که کاملا مطابق استاندارد های جهانی تولید گردیده است، را پیشنهاد می کنیم

 

 

نصب درب کرو باعث شده میزان ترافیک وروردی و خروجی از درگاه محیط کاری شما کاملا روان بوده و عریض بودن این درب ها سبب عبور بیش تر اشخاص می شود.

همچنین یکی از دلایل دیگر این خاصیت، اتوماتیک بودن درب است که عدم باز شدن آن توسط دستگیره از ازدحام افراد جلوگیری می کند.

سنسور ها، تایمر و کنترل از راه دور این درب اتوماتیک کرو نیز از دلایل تامین کننده امنیت محل کار شما خواهد بود.

همچنین درب اتوماتیک شیشه ای کرو در صرفه جویی میزان انرژی های مصرفی نیز تاثیر داشته که همچنین گرما یا سرما فضای مورد نظر را به دلیل باز شدن تنها در صورت عبور اشخاص، فراهم می نماید.

 

دلایل توصیه به خرید درب های اتوماتیک شیشه ای کرو گروه صنعتی آکام

یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات تولیدی در شرکت ما، کیفیت قطعات به کار گرفته شده است؛ که ما جهت کسب اعتماد مشتریان خود، بایستی اعلام کنیم درب های اتوماتیک شیشه ای کرو آکام از استاندارد های EN16005 و EN60335 برخوردار بوده که به خوبی نشان دهنده به کارگیری نیمی از قطعات تولید کشور های اروپایی می باشد.

استفاده از قدرتمند ترین موتور ها که تضمین کننده عملکرد صحیح این درب ها بوده است نیز یکی دیگر از ویژگی های این محصول است.

تامین آسایش و راحتی مشتریان؛ ما در تولید محصولات درب اتوماتیک کرو خود به واسطه اتوماتیک بودن، میزان زیاد عرض درگاه و مواردی از این قبیل، به دنبال تامین رفاه مشتریان خود هستیم.

لازم به ذکر است که ضمن برخورداری از گواهی های مذکور که به دلیل به کارگیری با کیفیت ترین قطعات می باشد و سبب عدم درگیری کاربران با تعمیر و فرسودگی زود هنگام آن شده؛ ما در این شرکت کاملا مطابق قوانین زیست محیطی عمل کرده و در این راستا گواهی های ISO9001 و ..     را کسب کرده ایم.

می توانید گواهی نامه ها و مستندات گروه صنعتی آکام را در ایجا مشاده کنید .

تولید درب های اتوماتیک شیشه ای کرو در انواع مختلف

در راستای برقراری هماهنگی با نمای قوسی ساختمان، درب اتوماتیک شیشه ای کرو تولید شده که با در نظر گیری عرض ورودی ساختمان امکان تغییر ابعاد آن نیز وجود دارد.

میزان ابعاد عرض ورودی در شکل درب اتوماتیک کرو تاثیر داشته، به گونه ای که عرض ورودی کم، حالت نیم دایره و میزان زیاد عرض ورودی، حالتی بیضی ایجاد می کند.

نصب و اجرا درب اتوماتیک شیشه ای کرو در دو حالت نیم دایره و دایره کامل نیز امکان پذیر می باشد. انواع درب کرو شامل موارد زیر است:

درب های اتوماتیک کرو در مدل نیم دایره: این نوع از درب های کرو قوسی ۱۸۰ درجه داشته که شعاع آن در دو نوع کوچک و بزرگ قابل تولید است.

درب های اتوماتیک کرو مدل دایره: این مدل شامل دو درب با قوس ۱۸۰ درجه بوده که دایره ۳۶۰ درجه کاملی را ایجاد می کند.

 

درب اتوماتیک شیشه ای

 

همچنین در گروه صنعتی آکام این امکان برای مشتریان فراهم بوده که درب اتوماتیکی سفارشی را دریافت نمایند، به گونه ای که با در نظر گیری نمای ساختمان، عرض و ارتفاع مورد نظر، با ثبت سفارش خود در اپلیکیشن آکام؛ دریافت درب اتوماتیک شیشه ای کرو مطابق با خواسته شما امکان پذیر است.

 

چگونگی تعیین قیمت

به منظور تعیین میزان مبلغ این مدل از درب های اتوماتیک، به دلیل وجود انواع آیتم های تاثیر گذار، نمی توان مبلغی مشخص را ذکر کرد.

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب های کرو می توان به مواردی مانند عرض درگاه ورودی، موتور درب شیشه ای و چشمی اشاره کرد.

همچنین میزان شیشه به کار گرفته شده در مدل کرو درب های اتوماتیک، رنگ شیشه ها و ضخامت آن نیز از عوامل تاثیر گذار بر مبلغ نهایی این محصول می باشد.

شما می توانید همچنین سفارش این محصول را به صورت آنلاین از اپلیکیشن آکام ثبت کنید. از طریق این اپلیکیشن، ضمن سفارش محصول، می توانید از خدمات دیگری نیز بهره ببرید.

 

جمله آخر :

گروه صنعتی آکام به منظور ارائه ی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در خدمت شما می باشد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

همچنین می توانید برای سفارش درب های اتوماتیک شیشه ای از اپلیکیشن آکام استفاده بکنیند.


منابع : showerlagoon ، caesardoor ، benturautodoor

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب های اتوماتیک شیشه ای کرو
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x