بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ 

()

امروزه، افراد به علت عدم نیاز به استفاده از تماس فیزیکی در هنگام باز یا بسته شدن درب ها، خرید درب اتوماتیک شیشه ای را ترجیح می دهند.

همچنین عملکرد خوب درب اتوماتیک اسلایدینگ شیشه ای به صورتی است که با نصب آن می توانید کارکرد آن را بدون صدا مشاهده نمایید.

درب اتوماتیک شیشه ی اتوماتیک
درب شیشه ی اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ در مکان های مختلفی نظیر اماکن تجاری، فرودگاه ها، فروشگاه ها، سالن های غذا خوری، خرده فروشی ها و.. کاربرد گسترده ای دارد.

برای کارگاه ها و مراکز خرید، به کارگیری درب اتوماتیک شیشه ای حائز اهمیت بوده، زیرا در بازدید مشتریان از محصولات و عدم برخورد افراد با یکدیگر، درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ کاربرد دارد.

پیش از خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، تمامی جوانب را درنظر گرفته به گونه ای که ضمن بررسی ویژگی تمام محصولات موجود در بازار، بررسی مزایا و معایب قطعات به کار گرفته شده و اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود، لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را بررسی کرده و در نهایت نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و مزیت های آن

عدم ایجاد شلوغی در محل کار، سهولت دسترسی به فضای ساختمان و صرفه جویی در فضای به کارگرفته شده در محل کسب و کار از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ بوده که در فضا کسب و کار شما، با ایجاد مزیت هایی همراه است.

کاربردی بودن درب اتوماتیک شیشه ای

ضمن سهولت نصب درب اتوماتیک شیشه ای و زیبایی آن، امکان دسترسی راحت به فضای ساختمانی نیز از این طریق ممکن شده که برای افراد دارای ناتوانی حرکتی و یا مواردی مانند حمل بار؛ نصب درب اتوماتیک شیشه ای پر کاربرد می باشد.

درب اتوماتیک اسلایدینگ
درب اتوماتیک اسلایدینگ

جلوه زیبا درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از مهم ترین اسرار تجارت، زیبایی محل کسب و کار و جذب مشتریان از این طریق می باشد. شما با خرید درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ می توانید زیبایی محل کار خود را چند برابر کنید.

بهبود وضعیت کسب و کار

محل فعالیت شما، تاثیر به سزایی در عملکرد کارکنان و برخورد آن ها با مشتریان خواهد داشت که درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل عبور نور از خود و نشان دادن محیط بیرون به علت ساختار شیشه ای خود، در روحیه کارکنان و عملکرد آن ها تاثیر به سزایی دارد.

همچنین باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای به صورت خودکار، می تواند از اهمیت ویژه ای در رغبت و تشویق مشتریان به خرید از محصولات شما برخوردار باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای و تاثیر آن در کاهش هزینه ها

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای به صورتی است که تنها با ورود شخص باز شده و این موضوع در عدم ورود گرما به فضای درونی ساختمان تاثیر گذار است.

درب شیشه ای اسلایدسنگ
درب شیشه ای اسلایدسنگ

همچنین عملکرد معکوس درب اتوماتیک شیشه ای، علاوه بر عدم ورود گرد و غبار می تواند سبب جلوگیری از خروج هوای خنک و تهویه شده گردد.

بنابراین انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای برای حفظ گرما و سرما در محل کسب و کار شما، ایده آل ترین گزینه است.

تاثیر درب اتوماتیک شیشه ای بر سطح بهداشت

سطح بالا ایمنی و بهداشت درب های اتوماتیک شیشه ای باعث کاربرد آن در بیمارستان ها و کارگاه های تولیدی محصولات غذایی شده است.

بنابراین اگر بهبود وضعیت عملکرد و تمامی موارد مذکور برای شما نیز حائز اهمیت است، پیشنهاد می کنیم نسبت به خرید درب اتوماتیک شیشه ای از طریق گروه صنعتی آکام اقدام نمایید.

نکات لازم هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای

لیست مزایای بی پایان درب اتوماتیک شیشه ای باعث شده به رایج ترین شکل فناوری در ورودی های ساختمانی تبدیل گردد.

برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای، ملاحظات زیر را در نظر بگیرید:

ایمنی مورد استفاده در درب اتوماتیک شیشه ای

در هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، برخورداری از گواهی ایمنی مناسب حائز اهمیت می باشد.

پیچیدگی این فناوری به گونه ای است که اگر ایمنی محصول را در نطر نداشته باشید، امکان بروز آسیب در دستگاه و صدمه به افراد وجود دارد.

ما می توانیم این اطمینان را از محصولات خود بدهیم، که بدون شک درب اتوماتیک شیشه ای با گواهی ایمنی مناسبی را خریداری نمایید.

میزان برق مصرفی درب اتوماتیک شیشه ای

علیرغم عملکرد درب های شیشه ای اسلایدینگ با موتور ولتاژ پایین، اما امکان مصرف انرژی در میزان بیش تر نیز وجود دارد.

درب شیشه ای اسلایدسنگ
درب شیشه ای اسلایدسنگ

بهتر است به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی از همان ماه های ابتدایی؛ در هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، جزئیاتی از قبیل بهره وری انرژی را در زمان های باز و بسته شدن یا عدم کارکرد آن در نظر بگیرید.

استحکام و امنیت درب اتوماتیک شیشه ای

برای نصب درب های اسلایدینگ شیشه ای به صورت اتوماتیک، بایستی میزان استحکام و امنیت آن را در نظر بگیرید.

ضمن مقاومت از آسیب های احتمالی، سازگاری با اسکنر های شناسایی نیز حائز اهمیت است. به گونه ای که پتانسیل ورودی به فضای درون ساختمان را محدود کرده و ورود افراد با مجوز مناسب را تضمین می کند.

کیفیت محصول درب اتوماتیک شیشه ای

بروز صدمات به صورت مکرر و نیاز به نگهداری یا تعمیر بیش از اندازه در درب اسلایدینگ شیشه ای به صورت اتوماتیک ارزش هزینه کردن نداشته و انجام تحقیقات در ارتباط با کیفیت محصولی که خریداری می کنید و نظرات مشتریان قبلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

انجام اندازه گیری ابعاد محل مورد نظر

شما برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای، موظف هستید اندازه گیری ارتفاع و عرض محل مورد نصب را انجام دهید و میزان باز شدگی را نیز در نظر بگیرید، چرا که اعلام این  اطلاعات از طریق شما ضروری است.

در نظر گرفتن میزان تردد افراد

علاوه بر اندازه ها، بایستی میزان تردد افراد را در فضای ساختمان خود در نظر داشته باشید که می تواند شما را در داشتن انتخابی مناسب راهنمایی نماید.

اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

پیش از خرید، با مراجعه حضوری و یا بازدید از سایت های اینترنتی متوجه قیمت های متفاوتی خواهید شد که به عوامل مختلفی نظیر قطعات و ارائه خدمات وابسته است.

در آخر

گروه صنعتی آکام این افتخار را داشته است که تمامی محصولات خود را مطابق با استاندارد روز جهانی پیش برده و در تولید درب های اتوماتیک خود به دلیل بهره گیری از قطعات ساخت کشور های اروپایی در ۵۰% از قطعه های محصولات خود، از استاندارد های EN16005 و EN60335 برخوردار می باشد.

قابل ذکر است که گروه ما از دوستداران محیط زیست بوده و بدین منظور، دارای گواهی های ISO9001، ISO14001 و ISO45001 در سوابق خود می باشد.

برای سفارش درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ می توانید از اپلیکیشن آکام استفاده بکنید.


منابع : medium.com ، doorwayservices ، pacificentrance

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x