دلایل استفاده از درب های اتوماتیک بیمارستانی 

()

فکر می کنید کشور های اروپایی چگونه توانسته اند پیشرفت کنند؟ این سوال، سوال هزاران نفر در جهان است. این پیشرفت فقط با کمی خلاقیت و تفکر همراه بوده است. برای مثال آنها به این موضوع پی بردند که درب ها به صرف انرژی بسیار برای باز و بسته شدن نیاز دارند. برای مثال فردی که با دست پر می خواهد از فروشگاه خارج شود نمی تواند و باید کیسه های خرید را زمین بگذارد و درب را باز کند‌. این موضوع سبب شد که به این فکر بیفتند درب ها بدون قفل و دستگیره باز و بسته شوند.

با پیشرفت علم و دانش حدود ده سال است که در کشور های پیشرفته از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود. این درب ها توسط سنسور کار می کنند. بدین صورت که سنسور ها حضور اشخاص را تشخیص می دهند با فرستادن سیگنال به موتور، درب ها باز و بسته می شود. به مرور این درب ها با تغییرات چشمگیری همراه شدند و کاربرد گسترده تری پیدا کردند. انواع مختلفی از این درب ها تولید شد که زیبایی خاصی به مکان ها داده و یکی از دیگری کاربرد بهتری دارند. در این مقاله قصد داریم راجع به درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک صحبت کنیم.

درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک چیست؟

این درب ها همان درب هایی هستند که در قسمت های مختلف بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند. مسلما با این درب ها آشنایی دارید. اهمیت این درب ها در بیمارستان به قدری است که با اطمینان گفته می شود بیمارستان هایی که دارای درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک نیستند، از مولفه های مهم در بخش بهداشت عمومی و فردی را رعایت نکردند. در بیمارستان های بزرگ و پیشرفته در داخل و خارج از کشور حتی درب اتاق های بیماران را از این نوع درب می سازند.

ویژگی های درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

تردد ها در این درب ها آسان تر می شوند. برای مثال افرادی که از عصا استفاده می کنند، روی ویلچر هستند و یا افرادی که به دلیل بیماری و شرایط خاص با تخت جا به جا می شوند به راحتی می توانند از این درب ها عبور کنند.

سطح بهداشت در بیمارستان ها افزایش می‌ یابد و با کیفیت می شود. بیمارستان ها با داشتن شیشه های تمیز، زیبا تر به نظر می رسند.

هزینه های بیمارستان توسط این درب ها کاهش می یابد. بدین صورت که با باز و بسته شدن سریع در واقع کار سیستم های گرمایشی و سرمایشی را انجام داده اند.

افزایش سطح بهداشت توسط نصب درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

همانطور که همه می دانید بیمارستان مکانی برای افراد بیمار است. از آنجایی که در بدن افراد بیمار ویروس های بسیار وجود دارد و توسط حادثه زخم ها و جراحات بیشتر نیز ایجاد شده، می تواند منبع خوبی برای عفونت ها و آلودگی ها باشد‌. بدترین عیب درب های قدیمی و دستگیره دار این بود که هزاران نفر دستگیره را لمس کرده اند‌ و در صورتی که در بدن یکی از تنها ویروس بود به چندین نفر دیگر نیز منتقل خواهد شد. در اینجا درب های اتوماتیک شیشه ای روی کار آمده و با سنسور های خود این مشکل را از بین برده اند‌. درب ها به محض نزدیک شدن افراد با سنسور های تعبیه شده باز شده و فرد بدون تماس با درب از آنجا عبور خواهد کرد. این درب ها علاوه بر بیمارستان ها در مکان های دیگر نیز کاربرد دارند. اما در بیمارستان ها صرفا برای رعایت بهداشت استفاده می‌ شود. 

تردد راحت با درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

افرادی که به بیمارستان می آیند اکثرا دچار حادثه شده و توانایی آنها دچار اختلال شده است. بنابراین هنگام ورود و خروج بیمارستان با مشکل مواجه می شوند. افراد معلول و یا افراد با عصا به راحتی از این درب ها رد می شوند. همچنین زمانی که پرستار ها می خواهند فرد را با تخت جا به جا کنند این درب ها به کنم می آیند.

کاهش اتلاف هزینه های بیمارستان با درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

گاهی اوقات افراد بعد از ورود یا خروج یادشان می رود که در را ببندند. این موجب می شود که سیستم های گرمایشی و سرمایشی بیمارستان ها که با نیروی برق و گاز کار می کنند، شروع به کار و مصرف برق یا گاز می کنند. نقش درب های اتوماتیک شیشه ای در اینجا عملکرد سریع و تند آن ها است که نمی گذارند سرما و گرما منتقل شوند.

نظافت و زیبایی بیمارستان با درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک 

این درب ها هم در ورودی و هم در اتاق های بیمار وجود‌‌ دارد. از آنجایی که افراد نقشی در باز و بسته کردن درب ها ندارند، بنابراین مدت زمان طولانی می توان از تمیز بودن و استریل بودن شیشه ها اطمینان داشت.  اما این درب ها با کارکرد خودکار نیاز به لمس برای باز کردن ندارند و این موجب می شود که شیشه ها تمیز بمانند و زیبایی و تمیزی را در مکان هدیه دهند‌.

درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک آکام

گروه صنعتی آکام از شرکت های پیشرو در قطعات درب های اتوماتیک است که هم راستا با پیشرفت علم حرکت کرده و بهترین عملکرد ها را ارائه می دهد. برای خرید و اطلاعات بیشتر این موسسه به سایت آکام اشاره می شود. در این سایت با تولید، ارائه و نصب درب های اتوماتیک شیشه ای آشنا خواهید شد. کادر مجرب این موسسه با پاسخگویی بیست و چهار ساعته توانسته موسسه را به بهترین موسسه درب های اتوماتیک تبدیل کند

نتیجه گیری

گروه صنعتی آکام  یکی ار کمپانی های برتر تولید، نصب و ارائه خدمات اتوماسیون درب های اتوماتیک در ایران است. در طول دهه ها ، نمونه کار درب های اتوماتیک شیشه ای ما برای ارائه خدمات به مشتریان در سراسر جهان گسترش یافته است.

ما خود را به عنوان پیشرو تولید کننده ، صادر کننده و تأمین کننده مجموعه کلاس جهانی درب های اتوماتیک شیشه ای قرار داده ایم. این درب که به طور گسترده در مراکز تجاری ، مسکونی و دولتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، با کمک سنسور به طور خودکار باز می شود. به منظور اطمینان از کیفیت این درب ، کنترل کننده های کیفیت ما یک سری آزمایش را بر روی پارامترهای مختلف انجام می دهند. علاوه بر این ، ما همچنین بر اساس نیازهای مشتریان محترم ، کل محدوده را در گزینه های سفارشی ارائه می دهیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x