درب اتوماتیک شیشه ای هرماتیک 

()

درب اتوماتیک شیشه ­ای هرماتیک نمونه­ ای دیگر از درب ­های شیشه ­ای هستند که به عنوان درب ­های اتوماتیک بیمارستانی نیز شناخته می­ شوند. گروه صنعتی آکام یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب ­های شیشه­ ای است که در زمینه ساخت و طراحی درب ­های اتوماتیک شیشه ­ای هرماتیک نیز فعالیت دارد. این گروه با داشتن تجربه بیست وچند ساله خود در زمین طراحی و ساخت درب ­های شیشه­ ای یکی از بزرگترین و برترین شرکت ­های تولید در این زمینه است. گروه صنعتی آکام همچنین با داشتن کادری از بهترین مهندسین و مشاورین در زمینه­ طراحی و ساخت هر کدام از محصولات تولیدی خود سبب تولید بهترین نمونه از درب­ های شیشه­ ای با زیباترین فریم ها در تولید درب­های اتوماتیک شیشه­ای می­باشد.

در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر درب اتوماتیک شیشه ای هرماتیک که یکی از محصولات گروه صنعتی آکام است را معرفی کنیم و به مزایا و معایب آن بپردازیم.

معرفی درب اتوماتیک شیشه­ ای هرماتیک :

امروزه با پیشرفت علم و صنعت، تولید در همه­ زمینه­ ها افزایش پیدا کرده است به طوری که در همه موارد استفاده از وسایل پیشرفته و راحت با کارایی بالا جای وسایل قدیمی را گرفته­ اند. درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای نیز یکی از همین موارد هستند. این گونه درب ­ها بیشتر به عنوان درب ­های بیمارستانی یا آنتی باکتریال شناخته می شوند. برای انواع بخش­ های بیمارستانی که نیاز مبرم به ایجاد فضایی بدون آلودگی دارند از درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای هرماتیک به کار برده می شود. برخی از این فضاها که باید از آلودگی به دور باشند عبارت اند از؛ بخش ­هایی مثل آی سی یو، سی سی یو، اتاق عمل و بخش­ هایی که در آنجا کارهای رادیولوژی انجام می شود و دارای اشعه های مختلف است. در هر کدام از این بخش ­ها بر روی بهداشت، ورود هر گونه آلودگی و ورود باکتری­ ها نسبت به بخش­ های دیگر بسیار حساس هستند از این رو درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای هرماتیک با ساختار ریلی و شیارهای که بر روی ریل های خود دارد یکی از بهترین انتخاب ­ها برای این مکان­ ها است. درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای هرماتیک با داشتن خاصیت ایزوله سازی و جلوگیری از ورود و خروج هوای دو محفظه سبب بالاترین کنترل بهداشتی در بخش­ های نام برده شده است. در این بخش­ ها به دلیل حساس بودن بیمار بستری شده نمی ­توان از سایر درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای استفاده کرد اما استفاده از درب­ اتوماتیک شیشه­ ای هرماتیک با داشتن عایق سربی و ضد اشعه­ و همچنین لاستیک­ های مخصوص جهت عایق بندی از ورود اشعه به بیرون و یا ورود و خروج آلودگی جلوگیری می­ کند.

مزایای استفاده از درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای هرماتیک چیست ؟

  • جلوگیری از ورود آلودگی به بخش­ های استریل شده، اتاق عمل، سی سی یو، آی سی یو و…
  • راحتی در باز شدن بدون نیاز به دستگیره و به صورت اتوماتیک برای افراد مسن و خردسالان
  • جلوگیری از خروج تشعشعات رادیواکتیو به بیرون
  • امکان خرید اینترنتی و انتخاب بهترین فریم­ ها با رنگ بندی مناسب برای محیط بیمارستانی
  • زیباسازی محیط بیمارستانی و باز شدن راحت برای پرسنل محترم بیمارستان
  • امکان تنظیمات سرعت بازشو برای بخش­ های مختلف بیمارستان
  • دارای قابلیت به کار بردن تک لتی و ۲ لتی با توجه به محیط در نظر گرفته شده
  • امکان نصب حسگر انگشت و کارتخوان برای بخش­ های حساس بیمارستانی
  • از درب ­های اتوماتیک شیشه­ ای هرماتیک برای بخش ­هایی مانند سازمان­ های اتمی، لابراتوارها، داروخانه­ ها و اتاق­ های پرتو درمانی استفاده می ­شود.
  • ایجاد پوشش سربی با ضخامت مختلف در ریل ­های آن جهت جلوگیری از ورود اشعه و باکتری های مختلف به فضای اتاق
  • افزایش امنیت لازم برای تمامی ارگان ­ها و سازمان ­هایی که از درب ­های اتوماتیک شیشه­ ای هرماتیک استفاده می­ کنند.

قیمت انواع درب های اتوماتیک شیشه­ ای به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت هر کدام از درب ­های اتوماتیک از جمله درب اتوماتیک شیشه­ ای هرماتیک ابتدا به تک لنگه یا دو لنگه بودن بستگی دارد. این درب­ها با توجه به ابزالاتی که در ساختشان به کار رفته است از جمله جنس آلیاژفولادی آن ، ابعاد، تعداد تردد در محل نصب شده، طراح و شکل ظاهری مناسب آن و نوع فریم آلومینیومی یا استیلی که برای درب به کار می­ رود دارای قیمت ­های مختلفی است. برای اطلاع پیدا کردن از هر کدام از موارد بالا بهتراست با مشاورین شرکت سازنده­ی درب­ های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک تماس برقرار کرد و همه­ اطلاعات مورد نیاز از جمله قیمت، جنس و… را از آن ­ها پرسید.

نحوه خرید و خدمات پس از فروش درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای هرماتیک

گروه صنعتی آکام برای رفاه و آسایش مشتریان خود امکان خرید حضوری و غیر حضوری را از طریق راه­ اندازی وب سایت و طراحی اپلیکیشن فراهم کرده است. می‌توانید به سایت و اپلیکیشن مربوطه مراجعه نمایید و تمام محصولات را بررسی کنید. سپس در صورت داشتن ابهام در مورد مزایا و معایب هر کدام از درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای سوالات خود را با گروه مشاورین و پشتیبان ها بازگو کنید و در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.  همچنین انواع رنگ­ ها و فریم های درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای از جمله درب­ اتوماتیک شیشه­ ای هرماتیک آکام در اپلیکیشن و وب سایت شرکت  قرار دارد که مشتریان می ­توانند با در نظر گرفتن فضای مد نظر خود درب مورد نظرشان را با کارایی مناسب و طرحی زیبا انتخاب و سفارش دهند.

در صورت خرید می‌توانید از خدمات پس از فروش محصولات گروه صنعتی آکام بهاره مند شوید. به طوری که در زمینه هر گونه خرابی برای موتور الکتریکی درب و دیگر قسمت ­های آن که دچار مشکل شود مشتریان می­ توانند با کارشناسان تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را گزارش کنند و کارشناسان شرکت نیز در کوتاه­ ترین زمان ممکن در جهت رفع آن اقدام نمایند.

جمع بندی

درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک نمونه بسیار کاربردی و پرطرفداری از درب های اتوملتیک شیشه ای است که به دلیل ساختار و عملکردی که دارد بیشتر در بیمارستان ها و اماکن بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله سعی شد تمام ویژگی های این درب بررسی شود تا بتوانید با آگاهی بیشتری درب مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید. همان طور که گفته شد گروه صنعتی آکام  باکیفیت ترین درب های اتوماتیک را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد لذا می توانید در شرایط کنونی کرونا بدون هیچ نگرانی از طریق اپلیکیشن یا سایت آکام به صورت غیرحضوری اقدام به خرید محصولی باکیفیت و به صرفه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x