عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای زاویه دار 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای از درب های پیشرفته و مجهز هستند که نیاز به هیچ نیرویی از سمت فرد برای باز کردن ندارند. این درب ها سهولت رفت و آمد را موجب می شوند و از این رو است که در مکان های پر تردد مورد استفاده قرار می گیرند. درب های اتوماتیک شیشه ای انواع مختلفی دارند.

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای

  • درب های اتوماتیک شیشه ای سربی
  • درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی
  • درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی
  • درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی
  • درب های اتوماتیک شیشه ای برک اوت
  • درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو
  • درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
  • درب های اتوماتیک شیشه ای منحنی( دایره ای، کرو)
  • درب های اتوماتیک شیشه ای زاویه ای
  • درب های اتوماتیک شیشه ای گردان
  • درب های اتوماتیک شیشه ای چند تکه
  • درب های اتوماتیک شیشه ای یک تکه چرخان
  • درب های اتوماتیک شیشه ای کرکره ای

در این مقاله قصد داریم از صفر تا صد درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی با شما همراه باشیم.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی چیست؟

درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی درب هایی با ظاهر زیبا هستند که برای جذب افراد به سوی ساختمان ها بسیار کاربردی هستند. همانطور که از نامشان پیداست، ظاهری مثلثی شکل دارند. دو لنگه درب زمان بسته شدن، در نقطه رسیدن به هم، قائم می شوند و زاویه نود درجه ایجاد می کنند. در این هنگام شکل مثلت در این سازه ایجاد می شود. موتور و اپراتور قدرتمند این درب ها چهار لنگه است و شیشه ی استفاده شده در آن سکوریت می باشد‌. شیشه ها برای پوشش فریم ها به کار می روند. شیشه ی سکوریت استفاده شده در این درب ها، ترکیبی از ۱۰ میل رنگی و ساده و انواع رنگ الکترواستاتیک است. تمامی اندازه ها و کیفیت ها، طبق استاندارد درب ها می باشد اما با توجه به نظر مشتری، به جای استفاده از این شیشه های متنوع، از تمام استیل برای پوشش فریم استفاده می شود.

عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی همانند درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی است. تنها تفاوت آن باز و بسته شدن نود درجه و ظاهر مثلثی آن است‌. متناسب با  نحوه قرار گیری خاص درب، نور نمی تواند تابش مستقیم به داخل درب داشته باشد. اگر بخواهیم دقیق تر این درب را توصیف کنیم، باید بگوییم ترکیب منحصر به فرد و ایده آل دو درب اتوماتیک کشویی به صورت زاویه دار، درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی را تشکیل داده اند.

عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای زاویه دار(مثلثی)

عملکرد این درب دقیقا مثل درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی است. ابتدا سنسور ها سیگنال ها را دریافت و به کنترل باکس ارسال می کنند. کنترل باکس با دریافت سیگنال، شروع به کار می کند و به موتور پیام را می رساند. موتور شروع به حرکت کرده و لت های متحرک روی ریل زاویه دار شروع به حرکت و باز شدن می کنند.

مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی

این درب هوا را رد و بدل نمی کند و از ورود و خروج هوا جلوگیری می کند. دو لنگه درب توسط سیستم کنترل می شود.

کنترل دستی این درب های اتوماتیک شیشه ای، کلید است. همچنین سیستم کنترل تصویری و میکرو پروسسور دارد. با این سه قابلیت امنیت مکان بسیار بسیار بالا می رود.

شیشه ها و قطعات به کار رفته در درب های اتوماتیک شیشه ای از مقاومت بسیار بالا (WK2+WK3) برخوردارند.

گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که افراد مجبور به قفل کردن سریع درب می شوند. سیستم قوی و مجهز این درب، با فشار دادن یک کلید، قفل سریع را را فعال می کند و درب به سرعت قفل می شود و دیگر تا غیر فعال کردن، باز نخواهند شد.

سیستم و اتصالات این درب ها با سیستم تمامی اماکن و ساختمان ها سازگاری دارند و قابل نصب هستند.

از اصلی ترین مزایای آن هم که اتوماتیک بودن درب است. این قابلیت باعث شده که کلیت درب نسبت به درب های ساده متفاوت شود و بدون صرف انرژی و با سنسور باز شود.

عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی به صورت خطی توسط حسگر ها می باشد، اما عملکرد درب های اتوماتیک مثلثی به صورت زاویه دار و توسط حسگر های پیشرفته تر چون ماکروویوی می باشد.

این درب دارای سیستم حفاظتی و امنیتی است. از جمله این سیستم ها می توان به سیستم های ضد سرقت مانند دزدگیر ، سیستم های حضور و غیاب و سیستم های اثر انگشت اشاره نمود.

در فضاهای زاویه دار و کنج ها که نمی توان درب ها را به طور عادی نصب کرد، این درب ها به کمک می آیند و با ظاهری بسیار زیبا، فضای زاویه دار را می پوشاند.

چون موتور قوی دارد و قطعات آن مقاوم و محکم هستند، هر چقدر هم رفت و آمد زیاد باشد، مشکلی ایجاد نمی شود.

دارای ریل با قابلیت تعویض از جنس آلومینیوم سخت کاری شده ، قابلیت اتصال به انواع سیستم مدیریت ساختمان مانند دوربین های مدار بسته، و دستگاه های کنترل تردد، پرده هوا و …

دارای چشمی و سنسور قدرتمند و پیشرفته  دارد.

ریلی که لت ها روی آن حرکت می کنند، قابل تعویض هستند.

می توانند به سیستم های مدیریت ساختمان همچون سیستم دوربین مداربسته متصل شوند.

دارای نرم افزار مدیریت مصرف انرژی جهت جلوگیری از هرگونه آلودگی های صوتی و محیطی، غملکرد سریع در زمان باز و بسته شدن برای جلوگیری از ورود حداقلی گرد و غباربه داخل ساختمان.

به دلیل عملکرد سریع در باز و بسته شدن از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی با مقاومت بالا، از برخورد با موانع (ANTI CRASH) جلوگیری می کند و ضریب ایمنی بالا دارد.

زمانی که اتصال الکتریکی قطع می شود، باتری های مخصوصی دارند که موجب می شود درب روال عادی خود را در پیش بگیرد.

درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی آکام

موسسه آکام با تجربه ترین موسسه در تولید درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی است. این موسسه با تولید و نصب درب ها توانسته اند پاسخگوی صددرصد نیاز مشتریان عزیز باشند. نصب درب های اتوماتیک شیشه ای توسط حرفه ای کاران این موسسه، تنها در یک روز و در ورودی هایی با سازه مهندسی خاص و ساختمان های مدرن، داخل و یا خارج ساختمان، راهروهای اضطراری و فرار، بیمارستان ها، به منظور باز شدن سریع درب مترو، برای حداکثر عرض بازشو مانند مراکز خرید، اداره پست، ایستگاه راه آهن، دفاتر اداری، هتل ها، نمایشگاه ماشین به بهترین نحو پیاده سازی می شوند. نصب درب ها به بهترین نحو ممکن انجام شده و تا دو سال گارانتی دارد.

نتیجه گیری

گروه صنعتی آکام بعنوان اولین کمپانی ارائه دهندهُ پلتفرم آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای گامی نو در ارائهُ خدمت رسانی نوین را برداشته است.پشتیبانان متعهد اپلیکیشن آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان یا همان کاربران صنعت درب های اتوماتیک شیشه ای هستند تا سریعترین و گزیده ترین امکان تهیهُ محصولات و یا سرویس دهی آنلاین انواع درب های اتوماتیک شیشه ای را به ایشان عرضه نمایند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x