درباره درب‌ های اتوماتیک شیشه‌ ای مثلثی 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یکی از انواع درب‌‌هایی می‌باشد که امروزه بسیار پرکاربرد و محبوب است و در مکان‌های مختلف به کار برده می‌شود‌. این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کارکرد آسان و ایمنی داشته که در محیط‌های مختلفی نصب و راه اندازی می‌شود. این درب‌ها با نصب در محیط باعث ایجاد امنیت، زیبایی، تردد آسان و… شده که علاوه بر کارکرد به صورت خودکار، توسط ریموت نیز قابل کنترل است و با استفاده از آن می‌توان فعالیت درب‌ها را از راه دور هم کنترل کرد. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در هنگام قرار گرفتن افراد در برابر سنسورهای حسگر شروع به فعالیت می‌کنند‌. این درب‌ها دارای سنسورهای حسگر مادون قرمز یا ماکروویو و… می‌باشند که طبق نوع درب متفاوت است. این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از قطعات مختلفی برای فعالیت ساخته شده اند، این قطعات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند که درب‌ها با قدرت به فعالیت خود ادامه دهند. گروه صنعتی آکام با توجه به این موضوع و با به کارگیری بهترین قطعات درب‌هایی با کیفیت را تولید کرده است که به نقاط مختلف جهان صادر شده است. این درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارای انواع مختلفی مانند: درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کشویی، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ربولوینگ، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی و… می‌باشد که در ادامه به توضیح درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی می‌پردازیم.

درب های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی چه نوع دربی می‌باشد؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی یکی از انواع درب‌های اتوماتیک بوده که دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد می‌باشد. این درب‌ها کارکردی شبیه سایر درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارد و برای زیبا سازی محیط بسیار مناسب است. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی زاویه دار بوده که برای مکان‌هایی که در کنج قرار گرفته اند استفاده می‌شود. این درب‌ها از دو درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ساده که هر کدام دارای دولت می‌باشند ساخته شده و هرکدام دارای یک لت متحرک و یک لت ثابت است که لت‌های متحرک آن شبیه زاویه مثلث در هنگام بسته شدن کنار هم قرار می‌گیرند. به این نوع درب‌های اتوماتیک، درب‌ کشویی زاویه دار نیز گفته می‌شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی چگونه کار می‌کند؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی مانند سایر درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از قطعات و ابزار مختلفی مانند: موتور، تسمه، هرزگرد، ریل، هنگر، چرخ دنده، غلطک، باطری، منبع تغذیه یا استابلایزر، شیشه، فریم، سنسور و… ساخته شده است که هرکدام فعالیت مخصوص به خود را دارد. باز و بسته شدن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی همانند درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دیگر می‌باشد. برای باز و بسته شدن وقتی افراد در برابر سنسورهای حسگر در بالای درب قرار می‌گیرند، این سنسورها با ارسال سیگنال به اپراتورها و قطعات مختلف باعث حرکت چرخ دنده شده که با حرکت موتور و تسمه، لت‌ها به سمت چپ و راست حرکت می‌کنند و باز و بسته می‌شوند. این نوع از درب‌های اتوماتیک دارای سنسور چشمی بوده و همچنین با ریموت نیز کنترل می‌شود که امنیت درب‌ را افزایش می‌دهد.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی در چه مکان‌هایی نصب می‌شود؟

این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مکان‌هایی که در کنج قرار گرفته اند مثل می‌شود و باعث زیبایی و امنیت محیط می‌شود. این مکان‌ها شامل:

  • بیمارستان‌ها.
  • مدارس و دانشگاه‌ها.
  • هتل‌ها.
  • بانک‌ها.
  • فرودگاه‌ها.
  • مراکز عمومی.
  • مراکز تفریحی و تجاری.
  • فروشگاه‌ها.
  • سینماها.
  • ورزشگاه‌ها.
  • اداره‌ها و… می‌باشد.

قیمت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی چقدر است؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی دارای انواع مختلف، برند، نوع، رنگ، ابعاد، قطعات و تجهیزات مختلف و… می‌باشد که باتوجه به این علت و ویژگی‌ها، قیمت‌ها دارای نوسان می‌باشند و دائماً در حال تغییر هستند. امروزه گروه صنعتی آکام با ایجاد پلتفرم‌های آنلاین توانسته شرایطی را برای کاربران عزیز فراهم کند که با مراجعه به آن‌ها در هر زمانی می‌توانید از نوع محصول و قیمت‌های آن اطلاع پیدا کنید و آن‌ها را در مکان‌های مورد نظر خود به کار ببرید و به محصولی زیلا، با کیفیت و مقرون به صرفه دست پیدا کنید.

بهترین برند درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی کدام است؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی یکی از انواع درب‌های اتوماتیک بوده که برای مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث زیبایی و امنیت آن‌ها می‌شود. از بهترین برند این محصول می‌توانیم به محصولات گروه صنعتی آکام اشاره کنیم. این گروه با داشتن ۲۰ سال تجربه در تولیدات و نصب این محصولات توانسته درب‌هایی را با کیفیت بالا و با استفاده از بهترین قطعات تولید کند که بتواند در مکان‌ها به طور قوی‌ای فعالیت کنند. این گروه برای اثبات کیفیت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای خود یک دسته از آزمایشاتی را روی پارامترهای مختلف انجام داده است. شما برای دریافت محصولات مورد نظر خود می‌توانید به اپلیکیشن و یا سایت گروه صنعتی آکام مراجعه کنید و با انتخاب محصولات خود در اسرع وقت به سفارشات خود بدون حضور در محل برسید.

مزایا درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی:

  • این نوع از درب‌های اتوماتیک قابل نصب در مکان‌های کنج و کنار می‌باشد.
  • کارکرد آسانی دارد.
  • باعث زیبایی و امنیت مکان می‌شود‌.
  • قابل نصب بر روی ریموت بوده و از راه دور قابل کنترل است.
  • دارای سنسورهای چشمی است.
  • به انرژی کمی برای فعالیت نیاز دارد.
  • از ورود گرد و خاک به داخل محیط جلوگیری می‌کند.
  • مانع خروج انرژی می‌شود‌.
  • از سر و صدای کمی برخوردار است.
  • دارای باطری بک آپ برای فعالیت در هنگام قطع برق را نیز دارد.
  • ورود و خروج افراد سریع‌تر شده است.
  • قابل نصب در هر مکانی می‌باشد.

جمع بندی:

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی که یکی از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است برای مکان‌های زاویه دار و کنج قابل نصب است و باعث امنیت و زیبایی محیط می‌شود. این درب‌ها کارکردی شبیه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دیگر داشته و تفاوت آن در ظاهر می‌باشد. این نوع درب‌های اتوماتیک دارای دو درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده که هر کدام دارای دولت می‌باشند که یک لت متحرک و یک لت ثابت است. شما برای دریافت این محصول می‌توانید به اپلیکیشن گروه صنعتی آکام مراجعه کنید و در هر ساعت از شبانه روز با مشورت متخصصان با تجربه به محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه برسید و بدون حضور در محل محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. این گروه با ایجاد این شرایط توانسته گامی نو در ارائه خدمات به مشتریان عرضه کند و با استفاده از بهترین قطعات و تولید بهترین درب‌ها یکی از بهترین گروه‌های تولید کننده درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در جهان به حساب می‌آید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x