استابلایزر در درب های اتوماتیک شیشه ای آکام 

()

وسایل و تجهیرات خانه همیشه مهم بوده است. برای مثال در گذشته سعی می کردند برای امنیت بیشتر خانه، درب های چوبی بسازند‌ در آن زمان ساخت درب های چوبی در توانشان بود. اما به مرور زمان که با قطعات آهنی و سایر تجهیزات برقی آشنا شدند، اقدام به ساخت درب های اتوماتیک کردند. این درب ها هم در ابتدا به صورت تک لت بودند و فقط در مکان هایی چون مساکن تجاری وجود داشتند. با پیشرفت تکنولوژی، این درب ها دارای سنسور های پر قدرت شدند، به شکل دو لت ساخته شدند، نمای آن شیشه ای شد، انواع مختلفی از آن ساخته شد( درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی، تلسکوپی، شیشه گردان، تاشو، لولایی) هر کدام از این درب ها نسبت به دیگری دارای تجهیزات و قطعات بهتر و پیشرفته تر شدند. استابلایزر ها، سنسور ها، هنگر ها و سایر قطعات از نوع پیشرفته آن هستند که درب را محکم کرده، طول عمر آن را افزایش داده و سبب شده که درب بهتر حرکت کند. در این مقاله قصد داریم راجع به استابلایزر در درب های اتوماتیک شیشه ای صحبت کنیم البته به این نکته باید توجه کرد که امروزه استابلایزر قطعه ضروری نیست.

استابلایزر، قطعه ای مهم در درب های اتوماتیک

پیشرفت های تکنولوژیک انسان طی قرن اخیر، این قابلیت را ایجاد کرده که با استفاده از برخی دستگاه ها، نوسانات جریان برق AC کنترل و تنظیم شود. این تنظیم و کنترل توسط استابلایزر ها انجام می شود. استابلایزر های جدید نسبت به استابلایزر های قدیمی، تا این اندازه مجهز هستند که صفحه نمایش دیجیتال دارند و شما با مشخص کردن یک رقم روی این صفحه می توانید جریان برق را روی ولتاژ دلخواه تنظیم کنید. این پیشرفت و ویژگی های جدیدی که در استابلایزر ها پیاده شدند، سبب شده حتی نوسانات ریز یک میلی ثانیه ای، شناسایی شوند و از ایجاد آسیب به درب های اتوماتیک شیشه ای جلوگیری کنند.

استابلایزر دقیقا چیست؟

استابلایزر دستگاهی است که از وسایل الکترونیکی درب، در برابر نوسانات جریان برق محافظت می کند. محافظت از وسایل الکترونیکی، عملی ضروری است که سبب افزایش طول عمر درب ها می شوند. استابلایزر در واقع برق شهر را تثبیت می کند و در برابر اتصال کوتای جریان برق، از وسایل الکترونیکی محافظت می کند. رعد و برق از دیگر مواردی است که سبب می شود وسایل الکترونیکی درب ها به خطر بیفتد. استابلایزر در مقابل رعد و برق نیز از وسایل الکترونیکی درب های اتوماتیک شیشه ای محافظت می کند. نوسانات لحظه ای و اسپایک ها از جمله مواردی هستند که سبب خرابی در سیستم برق دستگاه می شوند، استابلایزر در اینجا نقش محافظ را ایفا می کند و از وارد شدن آسیب به درب و وسایل برقی جلوگیری می کند.

ضرورت نیاز به استابلایزر ها

به طور کلی می توان گفت هر وسیله برقی، متناسب با نوع کار خود برای دریافت الکتریسیته و انجام کار تولید شده است. همچنین برای هر کدام از این وسیله های برقی بسته به مکان قرارگیری، تلورانس و یا نوسان های مختلف در نظر گرفته شده است. اما این نوسانات حتی در اندازه مجاز،  به مرور زمان عمر دستگاه را کاهش می دهند. اینجاست که استابلایزر ها به کمک آمده و شروع به کار می کنند. اگر ولتاژ ورودی به درب های اتوماتیک شیشه ای زیاد باشد، آسیب جدی به درب می زند، عملکرد پیوسته درب را دچار انقطاع می کند، عمر درب ها را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. اما اگر ولتاژ ورودی به درب های اتوماتیک شیشه ای کم باشد، توان ‌و ظرفیت درب ها را کاهش می دهد، در واقع تاثیر مستقیم بر روی موتور می گذارد. استابلایزر ها به میان آمده و مقدار ولتاژ و نوسانات را به میزان متعادل می رساند و از وسیله الکترونیکی درب در برابر ولتاژ کم یا زیاد و یا نوسانات محافظت می کند.

اگر به هر دلیلی در مدارات داخلی و خروجی درب های اتوماتیک شیشه ای مشکلی پیش اید، استابلایزر ها به میان آمده و از مدارات محافظت می کنند و نمی گذارند کارکرد درب ها دچار مشکل شود. همچنین استابلایزر ها کاهش هزینه مصرف برق را موجب می شوند. هنگامی که ولتاژ برق شهری کند شود، استابلایزر ها انرژی و برق یه درب ها می دهند و سبب کارکرد درست آن می شوند.

استابلایزر درب های اتوماتیک شیشه ای آکام

برای انتخاب استابلایزر مناسب، باید شرایط و عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. اینکه اندازه، مقدار ولتاژ و سایر اطلاعات استابلایزر چگونه باشد، در حوزه ی فردی متخصص است. در این شرایط توصیه می شود که حتما با مشاوران موسسه آکام، مشورت نمایید. گروه صنعتی آکام بعنوان اولین کمپانی ارائه دهندهُ پلتفرم آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای گامی نو در ارائهُ خدمت رسانی نوین را برداشته است.پشتیبانان متعهد اپلیکیشن آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان یا همان کاربران صنعت درب های اتوماتیک شیشه ای هستند تا سریعترین و گزیده ترین امکان تهیهُ محصولات و یا سرویس دهی آنلاین انواع دربهای اتوماتیک را به ایشان عرضه نمایند. این موسسه خود را به عنوان پیشرو ترین صادر کننده، تامین کننده مجموعه کلاس جهانی درب های اتوماتیک شیشه ای قرار داده است. به منظور اطمینان از کیفیت این درب، کنترل کننده های کیفیت این موسسه، یک سری آزمایش را بر روی پارامتر های مختلف انجام می دهد.

نتیجه گیری

موسسه آکام به عنوان بزرگ ترین و مجرب ترین موسسه های تولیدی قطعات دربی، با به کارگیری بهترین و با کیفیت ترین اجرا، متشکل از گروه پرسنل و مشاوران حرفه ای، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. کاربران از طریق سایت و اپلیکیشن این موسسه می توانند با ویژگی های این موسسه آشنا شوند. گروه صنعتی آکام نیز بعنوان طراح و تولید کننده تخصصی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای، به عنوان بزرگترین تولید کننده، نصب کننده و ارائه دهنده خدمات اتوماسیون، با گام نهادن برای اولین بار در حوزهُ استارتاپها ضمن بهره گیری از دانش فنی در ارائهُ خدمات نوین تیمی متشکل از مجرب ترین تکنسین های فنی، مدیریتی و کارشناسی را در زمینهُ درب های اتوماتیک شیشه ای مهیا نموده تا انتخابی آسان و خریدی سودمند را به مشتریان خود عرضه نماید. در طول دهه ها، نمونه کارهای درب اتوماتیک این موسسه برای ارائه خدمات به مشتریان در سراسر جهان گسترش یافته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x