درب های اتوماتیک کشویی 

()

درب های اتوماتیک کشویی یکی از انواع پر کاربرد از درب ‌های اتوماتیک شیشه ای بوده که دارای دو لت ثابت و دو لت متحرک می‌ باشد. این درب ها می توانند به صورت یک لت ثابت و یک لت متحرک و یا دو لت متحرک بدون لت ثابت و یک لت متحرک بدون لت ثابت نیز فعالیت کنند. درب های اتوماتیک اسلایدینگ قابلیت نصب در محیط های مختلف و عمومی را داشته و زیبایی محیط را نیز به ارمغان  می‌آورد. درب های اتوماتیک کشویی علاوه بر زیبایی که در محیط ایجاد می‌ کند، باعث افزایش امنیت در محیط نیز می شود. کاربران این نوع درب ها می توانند وضعیت فعالیت درب خود را کنترل کنند به گونه ای که با استفاده از ریموت درب را در حالت دائما باز، دائماً بسته، نیمه باز و…. تنظیم می کنند. حتی با استفاده از این ریموت کنترل رفت و آمد افراد را زیر نظر گرفته و تردد را محدود می کنند و جلوی ورود افراد متفرقه را نیز می گیرند که این کار بسیار اهمیت این درب ها را افزایش داده است و باعث شده که از آن در مکان هایی که نیاز به امنیت بالایی دارد مورد استفاده قرار گیرد. درب های اتوماتیک کشویی همچنین در فعالیت خود تا حد بسیار زیادی میزان مصرف انرژی را نیز کاهش داده است و با داشتن ابزار و قطعات قوی و پر قدرت خود توانسته بسیار مورد توجه قرار گیرد و امروزه در همه مکان ها مورد استفاده قرار گیرد.

درب های اتوماتیک اسلایدینگ چگونه کار می کند؟

 درب های اتوماتیک اسلایدینگ نوعی درب اتوماتیک بوده که از اجزا و قطعات مختلفی ساخته شده است که بسیار پیچیده و قوی می باشد. این درب مانند سایر درب های اتوماتیک دارای یک سنسور در قسمت بالای درب است که با قرار گرفتن و حرکت افراد در نزدیکی درب ها و یا دمای بدن آن ها سینگال ها را دریافت می کند و به موتور و سایر اجزا می رساند، در نتیجه با حرکت موتور و تسمه غلطک ها به حرکت در می آیند و درب باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک کشویی دارای یک باطری بوده که شرایطی را برای درب به وجود می آورد که در هنگام قطع برق فعالیت درب را به دست می گیرد و مانع توقف فعالیت آن می شود.

درب های اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ چگونه نصب می شود؟

نصب این نوع از درب ها بسیار پیچیده می باشد و بسته به نوع درب نیز متفاوت است. لازم است که برای نصب درب های اتوماتیک کشویی و یا درب های مورد نظر خود حتما از نصاب های با تجربه و یا نمایندگی محصولات خود بخواهید که نسبت به نصب درب شما اقدام کند، زیرا نصب این نوع از درب ها کاری تخصصی بوده و نیازمند تجربه و تخصص می باشد، و نباید به راحتی به افرادی که ادعا می کنند با تجربه هستند اعتماد کرد.

مقایسه درب اتوماتیک کشویی با درب های دستی:

در گذشته و حتی تا به امروز از درب های شیشه ای دستی استفاده می شد که امروزه با پیشرفت علم و فناوری ها، این نوع از درب ها اتوماتیک شده‌ اند. اما همچنان از درب های دستی نیز استفاده می شود. امروزه با استفاده از درب های اتوماتیک کشویی، تردد و رفت و آمد سریع تر و بیشتر شده است در حالی که در هنگام استفاده از درب های شیشه ای دستی باید هر نفر خود درب را باز و بسته کند، درب های شیشه ای دستی هنگام باز و بسته شدن دارای صدا های زیادی هستند اما این درب ها هیچ سرو صدایی ندارند. درب های شیشه ای دستی، به خاطر داشتن دستگیره و باز و بسته شدن توسط خود افراد احتمال انتقال بیماری را بسیار افزایش می دهند اما درب های اتوماتیک کشویی با باز و بسته شدن به صورت خودکار مانع ورود انتقال ویروس و بیماری ها شده است که یکی از انواع ویژگی های این درب‌ ها نیز به شمار می رود و بسیار قابل استفاده برای محیط بیمارستان ها می باشد. درب های اتوماتیک اسلایدینگ همچنین به دلیل داشتن امنیت و سیستم حفاظتی خاص خود باعث توجه زیاد توسط کاربران شده است و نمای زیبایی را در انواع محیط های نصب شده به وجود آورده است.

جمع بندی:

درب های اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای هستند که بسیار پر کاربرد بوده و امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رفت و آمد با استفاده از این درب بسیار افزایش یافته است و بدون دخالت دست باعث کاهش انتقال ویروس و بیماری ها شده است. قیمت درب های اتوماتیک کشویی یا سانترال دائما در حال تغییر است و هیچ گاه ثابت نبوده است. این نوسان قیمت به رنگ، نوع شیشه، فریم، کاور، ابعاد، اندازه، کیفیت قطعات و… بستگی دارد. هرچه این ابزار و قطعات با کیفیت تر باشد قیمت درب ها نیز بیشتر می باشد. همچنین امروزه انواع تولید کننده برای درب های اتوماتیک شیشه ای مشغول به کار هستند که یکی از این تولید کنندگان، گروه صنعتی آکام می باشد. این گروه با داشتن ۲۰ سال تجربه توانسته با استفاده از ابزار و قطعات عالی دربی با کیفیت و مقرون به صرفه تولید و به کاربران این محصولات ارائه کند. گروه صنعتی آکام ضمن اطمینان از کیفیت محصولات خود آزمایشات مختلفی را انجام داده است و در نهایت بهترین محصول را تولید کرده است. شما برای اطلاع از کیفیت محصولات و همچنین قیمت آن ها می توانید به اپلیکیشن یا سایت گروه صنعتی آکام مراجعه کنید و با دیدن محصولات این گروه و انتخاب محصولات مورد نظر خود در صورت داشتن سوالات گوناگون با متخصصان با تجربه این گروه ارتباط برقرار کنید و به سوال خود برسید. گروه صنعتی آکام با ایجاد این روش گامی نو در ارائه خدمات به کاربران ارائه کرده است و این امکان را به مشتریان عزیز می دهد که در هر ساعت از شبانه روز با استفاده از شرایطی که این گروه ایجاد کرده است به سوالات خود دست یابند و محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه دریافت کنند و با ثبت سفارش خود در اسرع وقت به درب های مورد نظر خود برسید و هزینه خود را بدون حضور در محل پرداخت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x