عملکرد اپلیکیشن درب های اتوماتیک 

()

از گذشته تاکنون تجهیزات و وسایل خانه به طرز چشمگیری متفاوت شده است. امروزه نمای بیرونی و داخلی خانه از اولویت های مهم می باشد. از این روست که بهترین مصالح و پیشرفته ترین تجهیزات را در ساخت خانه به کار می برند. از نمونه این تجهیزات می توان درب های اتوماتیک شیشه ای را نام برد. این درب ها به صورت برقی و اتومات کار می کنند. بدون داشتن دستگیره باز می شوند و سپس بسته می شوند.اولین نوع این درب ها، درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی هستند. این درب ها همانگونه که از نامشان پیداست، مانند کشو به محض نزدیک شدن فرد باز می شوند و بعد از عبور به صورت خودکار بسته می شوند. اما نوع دیگر درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می باشد. این درب ها بیشتر در فروشگاه ها و مجتمع های تجاری دیده می شوند. در فروشگاه ها چون افراد با همراه داشتن کیسه های خرید، خروج سخت می باشد، این درب ها به کمک افراد می آیند. اما درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی که بیشتر در هتل ها و پاساژ ها وجود دارند، نوع بسیار جذاب از این درب ها هستند. به صورت چرخشی و دایره وار جلوه ی زیبایی دارند. اما بعد از گسترش و استفاده این نوع درب ها، همچنین آنلاین شدن کل دنیا و گسترش اینترنت و تکنولوژی، اپلیکیشن این درب ها ساخته شد تا مجهز تر و آسانتر در اختیار مشتریان قرار گیرد.

اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای آکام

حالا که با درب های اتوماتیک شیشه ای آشنا شدید، لازم است بدانید میتوانید این درب ها را با گوشی موبایلتان از راه دور کنترل کنید. اپلیکیشن درب های اتوملتیک شیشه ای آکام، توسط گروه آکام طراحی و پیاده سازی شده است. وجود این اپلیکیشن به عنوان یک پشتیبان عالی و کارکرد آسانتر درب، مشتریان بیشتری را جذب نموده و رضایتمندی صددرصد آنها را دریافت کرده است‌.

درب های اتوماتیک شیشه ای
اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای

اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه ای

همانطور که گفته شد امروزه از وسایل پیشرفته و اتوماتیک استفاده می‌شود. شاید شما هم دیده باشید، برخی افراد برای کنترل تلویزیون، کولر، درب و سایر وسایل خانه از تلفن همراه شان استفاده می کنند. اما سوالی که اینجا مطرح می شود، این است که این اپلیکیشن های موبایلی چه کاری انجام می دهند؟

بعد از تولید درب های اتوماتیک شیشه ای، به این فکر افتادند که یک اپلیکیشن هم برای این درب ها بسازند‌. ‌این اپلیکیشن برای کنترل و مدیریت درب ها حتی در فاصله ای بسیار دور کاربرد دارد. اما برای اتصال این اپلیکیشن به درب، فقط کافی است از بلوتوث استفاده کنید‌. بلوتوث را که روشن کردید، ارتباط مستقیم با درب دارید و میتوانید به راحتی باز و بسته شدن آن را کنترل نمایید.

این اپلیکیشن برای افرادی که روزانه با چندین درب اتوماتیک در ارتباط هستند، بهترین گزینه می باشد.

نحوه عملکرد اپلیکیشن های درب های اتوماتیک

نصب برنامه: ابتدا اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه ای را بر روی موبایل خود نصب کنید.

احراز هویت: سپس نام کاربری و کلمه عبور را را وارد نمایید. (هر درب کد شناسایی مخصوص به خود را دارد.)

اضافه کردن درب ها: روی گزینه اضافه کردن درب ها کلیک کنید. از این گزینه درب خود را اضافه کنید. (با همین یک اپلیکیشن می توانید چندین درب را کنترل و مدیریت نمایید.)

مدیریت: در قسمت مدیریت درب ها، باز و بسته شدن آنها را مدیریت نمایید. بدون اینکه نیاز به ریموت و یا نزدیک بودن به درب داشته باشید.

حالت های مختلفی که می توان روی این درب ها پیاده کرد عبارت است از:

  • باز شدن درب هنگام نزدیک شدن شخص
  • باز بودن درب در تمامی مدت
  • بسته بودن یک درب به عنوان درب خروجی
  • باز بودن یک درب برای ورود (فروشگاه ها )

به راحتی هر کدام از این حالت ها را که بخواهید می‌توانید روی درب اعمال کنید.

درباره ما: مانند همه برنامه ها، این اپلیکیشن نیز دارای گزینه درباره ما می باشد‌. در این قسمت تمامی اطلاعات شرکت دربهای اتوماتیک شیشه چی، رزومه کاری این شرکت و سازنده اپلیکیشن را مشاهده می کنید.

ارتباط با ما: در قسمت ارتباط با ما، راه های ارتباطی مشتری و شرکت ذکر گردیده است. از این طریق می توانید برای سفارش درب های اتوماتیک شیشه ای، رفع مشکلات و سایر موارد اقدام کنید. در خصوص سفارش درب، می توانید کاتالوگ‌ها، سفارشات، برقراری ارتباط با مشاوران، مطالعه ویژگی محصولات و… را مشاهده کنید. در صورت تمایل برای خرید آنلاین اقدام فرمایید. چون شما اطلاعات شخصی خود چون شماره حساب، کد ملی و… را وارد کرده اید، پس مطمئن باشید که خریدی مطمئن و قابل اعتماد انجام می دهید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه ای

در دنیای امروز همانطور که می دانید به دلیل شرایط کرونا، تمامی کسب و کار ها و در واقع همه چیز آنلاین شده است و به طور گسترده ای در حال رشد می باشد. اپلیکیشن ها به نسبت سایت ها، رکورد دانلود و بازدید بیشتری دارند. چرا که سریعتر کار می کنند. همچنین دسترسی به آن فقط به یکبار احراز هویت نیاز دارد و بعد از آن راحت وارد برنامه می شوید. با وجود این اپلیکیشن ها، ۲۴ساعته به درب ها دسترسی دارید. امنیت مکان را از طریق اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه ای می توانید مدیریت کنید. دارای پشتیبانی هستند. اگر به مشکلی بر خوردید، خیلی راحت می توانید با پشتیبانی در میان بگذارید.‌ برای ارتباط با درب فقط نیاز به روشن کردن بلوتوث دارید.

کلام آخر

گروه صنعتی آکام برای تولید درب های اتوماتیک شیشه ای، آزمایش های مختلفی بر روی انواع پارامتر ها انجام داده است تا در نهایت بهترین و با کیفیت ترین درب ها ساخته شود و در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد. گروه صنعتی آکام بعنوان اولین کمپانی ارائه دهندهُ پلتفرم آنلاین دربهای اتوماتیک، گامی نو در ارائهُ خدمت رسانی نوین را برداشته است. پشتیبانان متعهد اپلیکیشن آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان یا همان کاربران صنعت درب های اتوماتیک شیشه ای هستند تا سریعترین و گزیده ترین امکان تهیهُ محصولات و یا سرویس دهی آنلاین انواع دربهای اتوماتیک را به ایشان عرضه نمایند. شما از طریق سایت ها و اپلیکیشن های درب های اتوماتیک شیشه ای می توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x