اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای 

()

اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گروه صنعتی آکام اولین اپلیکیشن در زمینه تولید و فروش درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در ایران می‌باشد. در این مقاله ابتدا به توضیحاتی درمورد این اپلیکیشن پرداخته، سپس تلاش می­کنیم شما را با مزایای آن آشنا کنیم. این اپلیکیشن به عنوان اولین اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای این امکان را به شما می­دهد تا سفارش خود را مرحله‌ به ‌مرحله و حرفه‌ای ثبت کنید.

درب های اتوماتیک شیشه ای
اولین پلتفرم درب های اتوماتیک شیشه ای

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خرید، حضور مستقیم مشتری می­باشد. امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و انقلاب عظیم بازاریابی اینترنتی در سال‌های اخیر این امکان به‌ راحتی برای مشتریان فراهم‌ گشته. خرید آنلاین از طریق اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گروه صنعتی آکام این قابلیت را به شما می‌دهد که درب مورد نظر خود را با ابعاد مورد نظر و نوع فریم دلخواه‌تان سفارش دهید. همچنین می‌توانید به راحتی نقشه مکان مورد نظر برای نصب درب را دراین اپلیکیشن ارسال کنید. می­توانید از طریق اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای با کارشناسان مجرب و متعهد گروه صنعتی آکام ارتباط برقرار کنید. سپس با توجه به نظرات کارشناسان درب مناسب برای محل کار و زندگی خود را به راحتی انتخاب کنید.

اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک‌ شیشه‌ای به‌ راحتی روی تلفن همراه نصب می‌شود و شما می‌توانید از امکاناتش وابسته به نیاز خود استفاده کنید. در ادامه به توضیح کوتاهی در مورد مزایای استفاده از این اپلیکیشن گروه صنعتی آکام می­پردازیم:

آیا می‌دانید مزایای استفاده از اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

  • اولین و بهترین مزیت آن سرعت بالای اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به استفاده از وب‌سایت یا فروشگاه‌های اینترنتی است.
  • قابلیت دسترسی راحت و سریع، بدین معنا که در هر زمان احتیاج داشته باشید این اپلیکیشن آماده به کار است.
  • خرید آسان و پرداخت امن نیز می­تواند از مزایای این اپلیکیشن تلقی شود. یعنی پس از ثبت سفارشتان می‌توانید به راحتی از یکی از درگاه‌های پرداخت اینترنتی هزینه آن را پرداخت کنید.
  • بخش اعظمی از بازاریابی جهان از طریق تبلیغات صورت می­گیرد و یکی از زیر‌شاخه­ های این بخش یادآوری مداوم است. آرم اپلیکیشن درب­های­اتوماتیک شیشه ای گروه صنعتی آکام به تنهایی این قابلیت را برای شما فراهم می­کند.
  • این اپلیکیشن به ‌طور مداوم اخبار و اطلاعات جدید را بدون احتیاج به ارسال پیامک و ایمیل به‌شما می‌دهد. این موضوع باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها و همچنین آشنایی با طرح­های جدید و اطلاعات به روز می­شود.

اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای همچنین دارای امکانات بسیاری برای کاربرانش است که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت.

آیا می دانید اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارای چه امکاناتی است؟

  • سفارش آنلاین اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای که به شما قابلیت ثبت آنلاین سفارشتان به صورت مرحله به مرحله را می­دهد.
  • بخش آکام سرویس که سفارش شما را درسیستم ثبت می­کند.
  • دسترسی تمام وقت به اپلیکیشن درب­ های­ اتوماتیک شیشه‌ای با استفاده از تلفن همراهتان بدون محدودیت زمان و مکان.
  • امکان دسترسی همیشگی به سوابق سفارشات شما.
  • قابلیت ارتباط با تکنسین و پشتیبان‌های متخصص و مجرب گروه صنعتی آکام در این اپلیکیشن فراهم است.
  • این اپلیکیشن می­تواند با صدور ضمانت نامه آنلاین برای خرید شما گام بزرگی برای جلب اعتمادتان فراهم کند تا بتوانید خریدی امن را تجربه کنید.
  • این اپلیکیشن می‌تواند برای شما فاکتور فروش صادر کند.
  • می­توانید بامراجعه به بخش آکادمی آکام، در اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای  به‌صورت آنلاین در آموزشگاه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای شرکت کنید.
  • همچنین با این اپلیکیشن می‌توانید به جدیدترین مقالات روز دنیا در زمینه درب­های ­اتوماتیک شیشه‌ای دسترسی پیدا کنید.
  • نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه به مشتری این توانایی را می­دهد تا دائما و به صورت آنلاین از نوسانات قیمت درب­ های ­اتوماتیک شیشه­ای با خبر شود.

معرفی گروه صنعتی آکام و محصولاتی که توسط این گروه بزرگ تولید می‌شوند:

این آکادمی به‌عنوان اولین دریافت‌کننده حق ثبت اختراع درب ­های اتوماتیک شیشه ­ای در جهان، توانسته انواع مختلف درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای  تولید کند. ازجمله این درب‌ها؛ سیستم درب­های اسلایدینگ،تاشو، درب‌های گردان و همینطور مجموعه بزرگی از سیستم­های کنترلی و امنیتی است.

 جالب است بدانید اولین بار درب‌های اتوماتیک را یونانیان ساختند، این درب‌ها با قدرت بخار آب باز و بسته می­شدند. پیشرفت در این زمینه هنوز ادامه دارد و باعث اختراع انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای  شده است. این درب‌ها حتی این قابلیت را دارند که با سنسورهای چشمی به راحتی حرکت ­کنند.

انواع مختلف درب­ های­ اتوماتیک شیشه­ ای کدامند؟

  • درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای لولایی (سوئینگ)
  • درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو(فولدینگ)
  • درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی
  • درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گردان (ریوولونیگ یا با شکل دایره ای)
  • درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کشویی (اسلایدینگ)

با توجه به محل نصب درب­های­ اتوماتیک شیشه‌ای ابعاد شیشه ­ی آن­ها متفاوت است. در واقع مزیت درب­های اتوماتیک شیشه‌ای این است که با هر قالب سفارشی سازگار هستند. جنس شیشه ­ها باتوجه به محل مورد استفاده متفاوت است، گاهی لازم است در بعضی مکان‌ها از شیشه­ های ضد گلوله استفاده‌شود. اگر ابعاد شیشه مورد استفاده در درب­های ­اتوماتیک شیشه­ای درست نباشد بجز ایجاد ظاهری زشت و ناسازگار، عملکرد سایر سیستم درب نیز دچار مشکل می­شود. این مشکلات گاهی سبب افزایش فشار روی موتور سیستم شده، آن ­را می‌سوزاند و هزینه سنگینی برای مشتری به‌دنبال دارد. لذا پیشنهاد می‌‌شود هنگام سفارش خرید دراپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گروه صنعتی آکام با مشاوران این حوزه مشورت بفرمایید. این‌گونه می­توانید از امنیت، کیفیت و کاربری مناسب محصولی که سفارش داده‌اید مطمئن شوید.

اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای آکام چه خدماتی دیگری به مشتریان خود ارائه می‌دهد؟

خدماتی که این اپلیکیشن برای انتخاب درست و دقیق سفارش به مشتری‌های خود ارائه می­دهد، راهنمایی کردن آن‌ها با استفاده از معیارهایی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • گام اول بررسی مکان نصب درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است. بدین معنا که درب‌های مورد استفاده در فروشگاه­ها، محل­های­ اداری ،بانک­ها و ساختمان­های درمانی با یکدیگر متفاوت هستند.
  • گام دوم بررسی میزان رفت و آمد محل می‌باشد. سپس بررسی ابعاد درب­های مورد استفاده با توجه به کاربری ساختمان و جمعیتی که قرار است از درب استفاده کنند.
  • بعد از آن­ها میزان هزینه‌ها برای نصب و استفاده از درب­های ­اتوماتیک شیشه­ ای مطرح است.
  • در نهایت موضوع ضمانت نامه و گارانتی درب­ها مطرح می‌شود. این بخش یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می­توانید در اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای  با مشاوران اپلیکیشن آن‌را بررسی کنید.
درب های اتوماتیک شیشه ای
اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای

علاوه بر این اپلیکیشن که اساسا شما را در زمینه خرید و نصب درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای راهنمایی می‌کند، اپلیکیشن‌های دیگری نیز در رابطه با کنترل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بر روی تلفن همراه شما قابل نصب هستند. این اپلیکیشن‌ها می­توانند به شما قابلیت کنترل از راه دور درب­ها را بدهند. همینطور می‌توانید از طریق این اپ‌ها اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مورد نظر خود را در حالت­های مختلفی نگه دارید. برای مثال؛ حالت­های نیمه باز، کاملا باز، کاملا بسته یا حالت باز و بسته شدن زمان دار.

امروزه با توجه به شرایط کنونی جهان و محدودیت‌های رفت و آمد به علت ویروس کرونا روش خرید به‌روز شده‌است. قطعا بهترین راه خرید و فروش کالاها استفاده از روش‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه است. با اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای  گروه صنعتی آکام علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، از خرید حضوری بی نیاز هستید. نکته پایانی اینکه با اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گروه آکام می‌توانید کالا را در سریع‌ترین زمان و بهترین کیفیت سفارش‌دهید.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x