درباره درب‌ های اتوماتیک ریولوینگ 

()

امروزه درب های اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از انواع پرکاربرد درب‌ ها به شمار می ‌رود، زیرا این درب ها بسیار کارکرد آسانی داشته و رفت و آمد را بسیار سریع و آسان کرده است. درب های اتوماتیک شیشه ای با نصب در محیط‌ های مختلف علاوه بر آسانی ترددها باعث زیبا شدن محیط نیز شده است. این درب ‌ها دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام ویژگی و زیبایی منحصر به فرد خود را دارند و امنیت مکان را نیز چند برابر ساخته است، زیرا به خاطر داشتن حسگر اثر انگشت و قابلیت نصب بر روی ریموت، کاربران می ‌توانند ورود و خروج افراد را کنترل کنند و مانع ورود افراد بیگانه به محیط شوند. درب های اتوماتیک شیشه‌ ای دارای اجزا و قطعات مختلف می‌باشد، این قطعات باید بسیار قوی و با کیفیت باشد که فعالیت این نوع از درب های اتوماتیک دچار مشکل نشود. یکی از انواع درب ‌های اتوماتیک شیشه ‌ای، درب ‌های‌ اتوماتیک ریولوینگ بوده که بسیار زیبا و لوکس می ‌باشد و یکی از انواع گران قیمت‌ ترین درب ‌های اتوماتیک به شمار می ‌رود. درب‌ های اتوماتیک ریولوینگ را با نام‌ های درب‌ های اتوماتیک چرخان و درب‌ های اتوماتیک گردان نیز می ‌شناسند و از آن در مکان ‌های پر تردد و شلوغ برای جا به جایی سریع ‌تر و همچنین زیبا سازی استفاده می‌ شود. در ادامه به ویژگی ‌های بیشتر این درب می ‌پردازیم.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای ریولوینگ

درب های اتوماتیک ریولوینگ یا گردان چگونه دربی است؟

درب‌ های اتوماتیک گردان یکی از انواع درب ‌های اتوماتیک شیشه‌ ای بوده که از انواع درب‌ های لوکس و گران قیمت می ‌باشد. درب های اتوماتیک گردان به گونه ‌ای طراحی شده اند که دائماً بسته می ‌باشد و در هنگام تردد افراد انرژی در محیط از دست نمی ‌رود. این درب با قرار گرفتن تعدادی پنل شیشه ‌ای دایره ‌ای که با فاصله مناسبی از هم قرار دارند ساخته شده است که درون محفظه استوانه ‌ای قرار دارد و به صورت ساعت‌ گرد و پاد ساعت ‌گرد حرکت می ‌کند و امکان جا به جایی افراد به تعداد بیشتری را دارد. سنسورهای موجود درب ‌‌های اتوماتیک گردان بسیار پیشرفته بوده و دارای ۳ سنسور: حرکتی، فشار و مادون قرمز می ‌باشد. که سنسور حرکتی با حرکت افراد سیگنال را دریافت می ‌کند، سنسور فشار نیز با هل دادن و فشار شروع به فعالیت می ‌کند و در آخر سنسور مادون قرمز که با تشخیص دمای بدن افراد باز و بسته می ‌شود. این درب‌ ها دارای ۳ مدل: ۲ باله، ۳ باله و ۴ باله می ‌باشد.

درب‌ های اتوماتیک ریولوینگ یا گردان چگونه کار می ‌کند؟

درب‌ های اتوماتیک گردان دارای انواع قطعات مختلف بوده که هرکدام برای فعالیت کار خاصی را انجام می ‌دهند. از مهم‌ ترین اجزا تشکیل دهنده آن موتور و سنسور می ‌باشد که سنسورهای آن از نوع پیشرفته و ایمن می‌ باشد. این سنسورها سه نوع می ‌باشد که هر سنسور فعالیت خاص خود را دارد. برای مثال: سنسور حرکتی این درب، با حرکت افراد درون هر باله شروع به حرکت می‌ کند و سنسور فشار نیز با فشار دادن و یا هل دادن فعالیت می کند سنسور مادون قرمز نیز که با تشخیص دمای بدن فرد باز و بسته می‌شود‌. درب‌ های اتوماتیک گردان بسیار ایمن می ‌باشد، زیرا باله ‌ها و شیشه‌ ها ضد گلوله می ‌باشند و فاصله مناسبی بین هر باله وجود دارد که همزمان با فرد اول نفر دوم نیز می‌ تواند وارد شود و امنیت هر دو نفر تأمین می‌شود. این نوع از درب‌ های اتوماتیک شیشه‌ ای گردان در سالیان گذشته به صورت دستی فعال بودند که به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی جابه جایی و حرکت به صورت اتوماتیک در اینگونه از درب ها مهیا گردیده است. درب های اتوماتیک ریوولوینگ یا گردان نوعی از درب های دایره ای یا سیلندری شکل می‌باشند که با بهره‌گیری از کلیدها یا شاسی‌های ویژه‌ی افراد معلول، کم‌توان و سالمند امکان بهینه‌ی تردد را در مواقع اضطراری و برای این افراد مهیا نموده اند.

درب‌ های اتوماتیک ریولوینگ یا گردان در چه مکان‌ هایی نصب می‌ شود؟

از درب‌ های اتوماتیک گردان در محیط‌ های مختلف و پر تردد مانند:

  • مراکز تجاری.
  • بانک‌ ها.
  • هتل‌ ها.
  • فرودگاه ‌ها.
  • فروشگاه ها.
  • تالارها و… نصب می ‌شود.

قیمت درب‌ های اتوماتیک ریولوینگ یا گردان چقدر است؟

درب های اتوماتیک گردان از گران قیمت ‌ترین نوع درب ‌ها بوده که قیمت دقیق و ثابتی ندارد و مانند سایر درب ‌های اتوماتیک شیشه ‌ای درحال تغییر است. قیمت این درب ‌ها، به رنگ درب، نوع درب، ابعاد درب، نوع قطعات و… بستگی دارد. امروزه با نوسان قیمت دلار و ارز و… قیمت تمام محصولات دچار نوسان شدید شده با توجه به اینکه این نوع درب نیز گران می‌ باشد. شما برای اطلاع از وضعیت قیمت‌ ها می ‌توانید به اپلیکیشن گروه صنعتی آکام مراجعه کنید و با دیدن و انتخاب کردن محصول خود به قیمت دلخواه و مقرون به صرفه برسید و در صورت نیاز به مشاوره در خرید به صورت آنلاین و در هر زمانی با متخصصان با تجربه این گروه در ارتباط باشید. گرچه صنعتی آکام با ایجاد این شرایط گامی نو در ارائه خدمات به مشتریان عزیز فراهم کرده است.

بهترین برند درب ‌های اتوماتیک ریولوینگ یا گردان کدام است؟

درب های اتوماتیک گردان که یکی از انواع درب های اتوماتیک شیشه‌ای می‌ باشد. دارای سه نوع: ۲ باله، ۳ باله و ۴ باله می ‌باشد که با نصب در محیط‌ های مختلف باعث امنیت و زیبایی می ‌شود. درب ‌های اتوماتیک گردان بسیار خاص بوده که با قطعات مختلفی فعالیت می‌کند. این قطعات باید بسیار خوب باشد که فعالیت درب ‌ها با مشکل رو به رو نشود. گروه صنعتی آکام که از بزرگ‌ذترین گروه‌ های تولید کننده و نصب کننده درب های اتوماتیک شیشه ای در جهان است با استفاده از بهترین قطعات توانسته دربی با کیفیت بالا و طراحی زیبا تولید و به کاربران ارائه دهد. شما با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشنذ‌های این گروه می ‌توانید بدون حضور در محل به محصول مورد نظر خود برسید و برای اطمینان از خرید خود می‌ذتوانید با افراد با تجربه در این گروه در هر ساعت از شبانه روز مشورت کنید.

چهارده نمونه از مزایای درب‌ های اتوماتیک ریولوینگ یا گردان:

  • درب های اتوماتیک گردان به خاطر حالت همیشه بسته بودن مانع هدر رفتن انرژی می ‌شود‌.
  • این نوع از درب ‌های اتوماتیک شیشه‌ای بیشتر از یک نفر را جا به جا می ‌کند.
  • سر و صدای بسیار کمی دارد.
  • دارای ظاهری بسیار زیبا است.
  • امکان خروج همزمان با ورود را دارد.
  • قابل نصب و فعالیت با ریموت کنترل می ‌باشد.
  • دارای موتوری پر قدرت است.
  • از ورود گرد و خاک جلوگیری می ‌کند.
  • دارای یک باطری بک آپ قوی برای مواقع ضروری می‌ باشد.
  • با میزان انرژی کمی فعالیت می ‌کند.
  • از امنیت بالایی برخوردار است.
  • فاصله بین باله‌ ها به اندازه مناسب است.
  • شیشه ‌ها و باله‌ ها ضد گلوله می ‌باشند.
  • قابل نصب در انواع مختلف محیط می‌باشد.

معایب درب ‌های اتوماتیک ریولوینگ یا گردان:

بیشتر معایب این درب در نوع قطعات آن می ‌باشد. برای فعالیت بهتر لازم است که درب‌ های اتوماتیک شیشه‌ای دارای قطعات با کیفیت باشند. از اصلی ‌ترین معایب درب‌ های اتوماتیک گردان قیمت بالای آن می‌ باشد.

جمع بندی:

درب های اتوماتیک گردان از انواع درب های اتوماتیک پرکاربرد بوده که بسیار ایمن و زیبا می ‌باشد. این درب درون محفظه ‌ای استوانه ‌ای قرار گرفته و امکان جا به جا کردن بیش از دو نفر را دارد. شما ضمن دریافت محصولات خود می‌ توانید به سادگی با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن‌ های گروه صنعتی آکام محصول مورد نظر خود را بدون حضور در محل در اسرع وقت تحویل بگیرید و هزینه خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. این گروه ضمن اطمینان برای کیفیت محصولات آزمایشات مختلفی بر روی درب ها و قطعات انجام دادند و در نتیجه با استفاده از بهترین قطعات دربی باکیفیت بالا و مقرون به صرفه تولید کرده اند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x